2011-07-17, 00:59
Medlem
PonDiGazas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannus
En neger är väl en neger, oavsett geografisk placering?
Alla är vi väl samma oavsett hudfärg?
2011-07-17, 00:59
Medlem
Pusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PonDiGaza
Men nu pratade vi väl inte om just usa?

Du kom med "personliga erfarenheter" och jag kontrade med allmän fakta.

http://www.familjeliv.se/Forum-11-241/m51080585.html
http://www.familjeliv.se/Forum-11-241/m41872040.html
http://www.familjeliv.se/Forum-3-45/m8957768.html

Där har du trådar som handlar om svenskor/finskor/polskor som skaffat barn med negrer. Är det bara jag som tycker att de förvånansvärt ofta verkar vara genetiska slödder som du och inte kan hantera det svenska språket? Och varför tycker jag att jag så ofta får läsa om hur de uppfostrar sina barn själva, utan fadern?
2011-07-17, 01:08
Medlem
Pusts avatar
Citat:

Jaha, nu heter det helt plötsligt att vi "alla är samma"? Nyss hette det ju att man blev mindre attraktiv för att man hade tillhörde en särskild färg (i svenskarnas fall "svenneutseende", som du själv benämnde det).

Om du inte visste det så finns det olika kulturer (raser samt folkgrupper) och således även olika mentaliteter. Du visste väl att negrer kan dansa, till exempel? Ta en titt på somaliernas genomsnittliga IQ och sedan en titt på svenskarnas.
2011-07-17, 01:12
Medlem
PonDiGazas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pust
Du kom med "personliga erfarenheter" och jag kontrade med allmän fakta.

http://www.familjeliv.se/Forum-11-241/m51080585.html
http://www.familjeliv.se/Forum-11-241/m41872040.html

Där har du trådar som handlar om svenskor/finskor/polskor som skaffat barn med negrer. Är det bara jag som tycker att de förvånansvärt ofta verkar vara genetiska slödder som du och inte kan hantera det svenska språket? Och varför tycker jag att jag så ofta får läsa om hur de uppfostrar sina barn själva, utan fadern?
Åh började nästan gråta när jag läste den sista länken (den enda jag orkade läsa) det lät så sött när dom skrev om sina barn <3 Åh blir alltid så känslosam när någon pratar om barn
Förövrigt så tyckte jag väl inte att dom hade allt för hemsk svenska och så såg jag inte inte så mycket mer om uppfostrandet än att det va någon som hade en ny? Läste iof sammanlagt 5 sidor ur alla dom trådarna
2011-07-17, 01:19
Medlem
PonDiGazas avatar
Citat:
Jaha, nu heter det helt plötsligt att vi "alla är samma"? Nyss hette det ju att man blev mindre attraktiv för att man hade tillhörde en särskild färg (i svenskarnas fall "svenneutseende", som du själv benämnde det).

Om du inte visste det så finns det olika kulturer (raser samt folkgrupper) och således även olika mentaliteter. Du visste väl att negrer kan dansa, till exempel? Ta en titt på somaliernas genomsnittliga IQ och sedan en titt på svenskarnas.
Jag pratade inte om hudfärgen... Om det va så du uppfattade så får jag be om ursäkt.
2011-07-17, 01:23
Medlem
Mannuss avatar
Citat:
Nej, absolut inte. En neger är en neger, och en människa är en människa.
2011-07-17, 01:25
Medlem
Pusts avatar
Citat:
Åh började nästan gråta när jag läste den sista länken (den enda jag orkade läsa) det lät så sött när dom skrev om sina barn <3 Åh blir alltid så känslosam när någon pratar om barn
Förövrigt så tyckte jag väl inte att dom hade allt för hemsk svenska och så såg jag inte inte så mycket mer om uppfostrandet än att det va någon som hade en ny? Läste iof sammanlagt 5 sidor ur alla dom trådarna

Vi kan med hjälp av trådarna och inläggen dra slutsatsen, som Cimmerian redan dragit, att de är genetiskt avskräde och att de känner ett behov av att "skryta" (läs: söka bekräftelse) om sina rasblandade identitetslösa ungar för att de är medvetna om vilka felsteg de egentligen har tagit. Övergivna av deras negrer och nu vill ingen svensk ha dem och försörja deras barn.
2011-07-17, 01:32
Medlem
Det är inget vanligt fenomen. Det är bara nationalister som likt emofjortisar intar fosterställning och tycker synd om sig själva. "Våra kvinnor hatar oss "

Citat:
Övergivna av deras negrer och nu vill ingen svensk ha dem och försörja deras barn.
Ensamstående föräldrar har aldrig varit eftertraktade.
Senast redigerad av Linola 2011-07-17 kl. 01:34.
2011-07-17, 01:35
Medlem
Pusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linola
Det är inget vanligt fenomen. Det är bara nationalister som likt emofjortisar intar fosterställning och tycker synd om sig själva. "Våra kvinnor hatar oss "

Nej, det är synnerligen inget vanligt fenomen. Men det finns gott om invandrare och oikofobiska svenskor som gillar att blåsa upp det och försöka få det att se ut som att det är ett vanligt fenomen. Jag förstår inte varför jag orkar bemöta pladdret, men det slutar alltid med att jag gör det ändå.

Citat:
Ursprungligen postat av Linola
Ensamstående föräldrar har aldrig varit eftertraktade.

Nej, men om hon är ensamstående moder till mulatter eller halvblattar minskar efterfrågan på henne ännu mer.
Senast redigerad av Pust 2011-07-17 kl. 01:39.
2011-07-17, 01:37
Medlem
PonDiGazas avatar
Citat:
Vi kan med hjälp av trådarna och inläggen dra slutsatsen, som Cimmerian redan dragit, att de är genetiskt avskräde och att de känner ett behov av att "skryta" (läs: söka bekräftelse) om sina rasblandade identitetslösa ungar för att de är medvetna om vilka felsteg de egentligen har tagit. Övergivna av deras negrer och nu vill ingen svensk ha dem och försörja deras barn.
Jasså så du ser det så du?
Jag såg det som mammor som ville skryta om vilka fina barn dom har och hitta andra jämlikar som också har barn med afrikanskt blod i sig
För det lät ju inte som att dom skämdes över sina barn (once again så läste jag alla sidorna på sista länken och den sista sidan på dom andra två)
När man är mamma så tror jag att man ser till själva personligheten på barnet och inte på vem pappan är, borde man inte vara stolt och skryta runt om sitt barn även fast den skulle varit t.ex helsvensk?
Jag vet att om jag hade haft barn så hade jag varit stolt över den/dom oavsett hur dom såg ut
Åh nu blev jag så emotionell så att jag började gråta igen <3
2011-07-17, 01:39
Medlem
Citat:

Men för helvete, 5 ungar med en somaliefarsa Gissar på att hon konverterade helt utan dubier bara för att han kom ifrån nån gudsförgäten håla som dyrkar en viss religion tack vare svärdets spets. Kärringar som är mussar tror inte på Allah, dom tror på sin blatte/negermake i första hand.
2011-07-17, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caine.Atrebatum
Detta fenomen har fått min uppmärksamhet, både på forum och i verkligheten, när svenska kvinnor skrattar åt sina egna svenska landsmän och oavbrutet förlöjligar sin egen etniska grupp. Man skryter om hur man särar benen för icke-svenskar; man tydliggör den svenska mannens brister, glorifierar horeri med negrer, araber, muslimer och andra grupper, och likaledes förkastar sin egen identitet eftersom man betraktar den med förakt och avsky. Mången kvinna av nämnda sort är även feminist som inte lever som man bör.

Detta fenomen förekommer inte lika frekvent på andra håll. Inom de flesta kulturer och folkgrupper anses det vara en synd att häckla den egna gruppen - vilken den än må vara. Det anses vara oacceptabelt helt enkelt.

I Sverige är det annorlunda; här gäller det att smutskasta sin egen familj så mycket det går. Att många svenskor är lösaktiga och lättfotade madrasser är inget nytt, men hur man kan håna sina egna män på detta vis är egentligen bortom all kritik. Denna form av smädanden förekommer även på medial nivå; krönikörer och mediaskribenter som skriver spaltmeter efter spaltmeter om hur tragisk den kristna, heterosexuella, vita mannen är med fokus just på svenskar.

På precis samma sätt resonerar den sexuellt frustrerade kvinnan:

"Haha, titta på mig, svenska äckel! Jag blir påsatt av två grova, svarta män!"

Varför gör ni detta? Besitter ni ingen heder, stolthet eller moral? Vad är det med er egna grupp som ni avskyr så mycket? I min bok är den som inte är stolt över sitt ursprung, historia och identitet detsamma som just en identitetslös ledsagare som inte är värd någon som helst respekt.

Att svenskor dessutom lägger sig platt på rygg med vidöppet skrev bara för att "sätta rasisterna på plats", visar på den givna saknaden av heder, självbevarelse och sund sensmoral. Det är inte agerandet i sig som är problemet, utan på det vis ni gör det och det hånfulla sätt ni säljer ut er.

Det går inte ens att jämföra svenskan med andra kvinnor. Jag tycker verkligen synd om svenskarna.
Ja detta gäller inte mig dä jag inte särar på benen alls förutom pojkvänner som enbart varit
svenskar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in