2011-05-01, 23:39
Medlem
Caine.Atrebatums avatar
Detta fenomen har fått min uppmärksamhet, både på forum och i verkligheten, när svenska kvinnor skrattar åt sina egna svenska landsmän och oavbrutet förlöjligar sin egen etniska grupp. Man skryter om hur man särar benen för icke-svenskar; man tydliggör den svenska mannens brister, glorifierar horeri med negrer, araber, muslimer och andra grupper, och likaledes förkastar sin egen identitet eftersom man betraktar den med förakt och avsky. Mången kvinna av nämnda sort är även feminist som inte lever som man bör.

Detta fenomen förekommer inte lika frekvent på andra håll. Inom de flesta kulturer och folkgrupper anses det vara en synd att häckla den egna gruppen - vilken den än må vara. Det anses vara oacceptabelt helt enkelt.

I Sverige är det annorlunda; här gäller det att smutskasta sin egen familj så mycket det går. Att många svenskor är lösaktiga och lättfotade madrasser är inget nytt, men hur man kan håna sina egna män på detta vis är egentligen bortom all kritik. Denna form av smädanden förekommer även på medial nivå; krönikörer och mediaskribenter som skriver spaltmeter efter spaltmeter om hur tragisk den kristna, heterosexuella, vita mannen är med fokus just på svenskar.

På precis samma sätt resonerar den sexuellt frustrerade kvinnan:

"Haha, titta på mig, svenska äckel! Jag blir påsatt av två grova, svarta män!"

Varför gör ni detta? Besitter ni ingen heder, stolthet eller moral? Vad är det med er egna grupp som ni avskyr så mycket? I min bok är den som inte är stolt över sitt ursprung, historia och identitet detsamma som just en identitetslös ledsagare som inte är värd någon som helst respekt.

Att svenskor dessutom lägger sig platt på rygg med vidöppet skrev bara för att "sätta rasisterna på plats", visar på den givna saknaden av heder, självbevarelse och sund sensmoral. Det är inte agerandet i sig som är problemet, utan på det vis ni gör det och det hånfulla sätt ni säljer ut er.

Det går inte ens att jämföra svenskan med andra kvinnor. Jag tycker verkligen synd om svenskarna.
Senast redigerad av Caine.Atrebatum 2011-05-01 kl. 23:46.
2011-05-01, 23:48
Bannlyst
Helt enkelt kanske för att dessa kvinnor helt enkelt gillar blattars utseende och sätt att bete sig mer än svenska killar?

De flesta svenska tjejer föredrar ju blattar framför svenskar, detta har varit känt länge och ökar bara varje år, det är därför man kan finna så många kvinnor av den sort du nämner helt enkelt.

Svenska män suger när det gäller brudar, svenska män ska bara ägna sin tid åt att jobba och betala skatt så kan utlänningarna ägna sin tid åt att knulla svenska brudar och chilla.

Vem vill ha en äcklig svenne egentligen? De flesta kvinnor får spykänslor av att ens tänka på svennar med deras blonda hår och mesiga kropp.
2011-05-01, 23:53
Medlem
Caine.Atrebatums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saturos
Helt enkelt kanske för att dessa kvinnor helt enkelt gillar blattars utseende och sätt att bete sig mer än svenska killar?

De flesta svenska tjejer föredrar ju blattar framför svenskar, detta har varit känt länge och ökar bara varje år, det är därför man kan finna så många kvinnor av den sort du nämner helt enkelt.

Svenska män suger när det gäller brudar, svenska män ska bara ägna sin tid åt att jobba och betala skatt så kan utlänningarna ägna sin tid åt att knulla svenska brudar och chilla.

Vem vill ha en äcklig svenne egentligen? De flesta kvinnor får spykänslor av att ens tänka på svennar med deras blonda hår och mesiga kropp.

Kines, varför är du så hatisk mot svenskar, och vita män i allmänhet?

Det blir mer och mer uppenbart att du är en provokatör (vilket jag hoppas).
2011-05-01, 23:55
Medlem
HemligaSallskapets avatar
Detta beror uteslutande på judisk indoktrinering och propaganda. Strax över hundratusen vita svenskor lade sin röst på Sverigedemokraterna; dessa kvinnor sysselsätter sig sannolikt inte med rasöverskridande reproduktion eller annat tvivelaktigt. Det är för dessa kvinnor (och män) man kämpar. För kommande generationers trygghet och för rasens välmående och existens. Att kvinnor låter sig erövras ligger för övrigt i hennes genetiska struktur och fyller en evolutionär roll (den hanne som kan garantera avkommans överlevnad är den hanne hon väljer). Nu är det inte fullt så enkelt idag men principerna återstår. Idag står MENA som "vinnare" trots att den vita mannen skulle kunna peta dem av sin lilla bananlåda till tron vilken dag som helst...
2011-05-01, 23:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Caine.Atrebatum
Kines, varför är du så hatisk mot svenskar, och vita män i allmänhet?

Det blir mer och mer uppenbart att du är en provokatör (vilket jag hoppas).
Jag gav bara en anledning till varför det ser ut som det gör, uppenbarligen så gillar inte svenska kvinnor svenska män, hur de ser ut och beter sig för annars hade de inte betett sig som du beskrev dem.

Det är upp till svenska män att ändra på sig själva så de klarar av konkurrensen som icke vita män ger dem om deras kvinnor.

Vissa saker kan de inte förändra, som att negrerna har enormt mycket större kuk än dem, men andra saker som attityd kan de förändra med lite träning.

Dock så får de svårt att konkurrera, tjejer gillar inte blonda killar eftersom det är för feminint, tjejer vill ha svartmuskiga män som utstrålar manlighet, ingen blond fjolla kan göra det.
2011-05-02, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaSallskapet
Detta beror uteslutande på judisk indoktrinering och propaganda. Strax över hundratusen vita svenskor lade sin röst på Sverigedemokraterna; dessa kvinnor sysselsätter sig sannolikt inte med rasöverskridande reproduktion eller annat tvivelaktigt. Det är för dessa kvinnor (och män) man kämpar. För kommande generationers trygghet och för rasens välmående och existens. Att kvinnor låter sig erövras ligger för övrigt i hennes genetiska struktur och fyller en evolutionär roll (den hanne som kan garantera avkommans överlevnad är den hanne hon väljer). Nu är det inte fullt så enkelt idag men principerna återstår. Idag står MENA som "vinnare" trots att den vita mannen skulle kunna peta dem av sin lilla bananlåda till tron vilken dag som helst...
Vill du vara vänlig och ange källa beträffande allt detta?
2011-05-02, 00:01
Medlem
Fast, egentligen är det inte enbart svenska kvinnor som saknar heder och moral. Finns ju många svenska män som försvarar den vansinniga mångkulturen och massinvandringen, har själv stött på många. De brukar också tycka att det är upp till kvinnorna om de vill ligga med hundratals människor, invandrare osv. Så tror det handlar mer om inställning och om man är liberal/vänster osv. Vilket många kvinnor och även män blivit indoktrinerade till.
2011-05-02, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av n.e.beckett

Vad exakt är det för källa du efterfrågar? Att svenska kvinnor rasblandar för det judiskdominerade etablissemanget bestämt det? Att hundratusen kvinnor röstade SD? Att kvinnor har en grundläggande instinkt att välja partner mer selektivt än vad män väljer partner efter?
2011-05-02, 00:06
Medlem
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaSallskapet
Vad exakt är det för källa du efterfrågar? Att svenska kvinnor rasblandar för det judiskdominerade etablissemanget bestämt det? Att hundratusen kvinnor röstade SD? Att kvinnor har en grundläggande instinkt att välja partner mer selektivt än vad män väljer partner efter?
Det framgick inte tillräckligt tydligt? Notera att jag endast är nyfiken.
2011-05-02, 00:06
Medlem
WhiteOleanders avatar
Svenska män är inte min "grupp", bara för att jag råkar vara född i samma land måste jag inte tvingas att gilla dom. Svenska män är inte speciellt intressanta och dessutom raggar dom knappt, då är det väl klart att man får upp ögonen för män från andra kulturer? Dom är mycket mer framåt, ger mer komplimanger, är manligare, enklare att vara med. Jag ser inte hur jag på något sätt skulle ha mindre moral eller stolthet p.g.a det.

Att man skulle vara mindre värd bara för att man njuter av sin sexualitet är din personliga åsikt.
2011-05-02, 00:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Saturos
Jag gav bara en anledning till varför det ser ut som det gör, uppenbarligen så gillar inte svenska kvinnor svenska män, hur de ser ut och beter sig för annars hade de inte betett sig som du beskrev dem.

Det är upp till svenska män att ändra på sig själva så de klarar av konkurrensen som icke vita män ger dem om deras kvinnor.

Vissa saker kan de inte förändra, som att negrerna har enormt mycket större kuk än dem, men andra saker som attityd kan de förändra med lite träning.

Dock så får de svårt att konkurrera, tjejer gillar inte blonda killar eftersom det är för feminint, tjejer vill ha svartmuskiga män som utstrålar manlighet, ingen blond fjolla kan göra det.

haha. svart=manligt nej, snarare svart=babian. I många länder älskar kvinnorna männen från sin egna folkgrupp och i dessa länder är det inte alltför ovanligt att negrerna åker på spö ofta av de inhemska männen. Finland, Serbien och Italien är några exempel. Enda anledningen till att svenska brudar agerar som dom gör är för att dom är totalt hjärndöda inget annat. Svenska brudar är inte värda ett piss imo, men visst finns det guldkorn.
Senast redigerad av Keisari 2011-05-02 kl. 00:11.
2011-05-02, 00:10
Medlem
Citat:
Det framgick inte tillräckligt tydligt? Notera att jag endast är nyfiken.

Jag kommer inte dissekera mitt inlägg för att placera källhänvisning efter varje mening. Undrar du något konkret kan du formulera en frågeställning som jag kan ta mig tiden att besvara med en källa. Är du bara "nyfiken" föreslår jag att du tillbringar ett par timmar i följande forum:

Forum 288
Forum 34
Forum 147

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in