2011-07-17, 01:45
Medlem
Pusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PonDiGaza
Jasså så du ser det så du?
Jag såg det som mammor som ville skryta om vilka fina barn dom har och hitta andra jämlikar som också har barn med afrikanskt blod i sig
För det lät ju inte som att dom skämdes över sina barn (once again så läste jag alla sidorna på sista länken och den sista sidan på dom andra två)
När man är mamma så tror jag att man ser till själva personligheten på barnet och inte på vem pappan är, borde man inte vara stolt och skryta runt om sitt barn även fast den skulle varit t.ex helsvensk?
Jag vet att om jag hade haft barn så hade jag varit stolt över den/dom oavsett hur dom såg ut
Åh nu blev jag så emotionell så att jag började gråta igen <3

Men nu brister din logik här. De svenskor som har helsvenska (eller halvt något vitt) barn skryter inte över det som dessa skrytande kvinnor med "Afrika i blodet"-ungar gör. Hur kan det komma sig?

Alltså (inte "asså"), du har förmodligen en tvåsiffrig IQ. Nu orkar jag inte diskutera med dig längre på grund av det du säger själv, du är "emotionell" (det betyder att vara bortom flötet).
2011-07-17, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pust
Nej, det är synnerligen inget vanligt fenomen. Men det finns gott om invandrare och oikofobiska svenskor som gillar att blåsa upp det och försöka få det att se ut som att det är ett vanligt fenomen. Jag förstår inte varför jag orkar bemöta pladdret, men det slutar alltid med att jag gör det ändå.
Gott om? Enligt oraklet Pust?

Citat:
Nej, men om hon är ensamstående moder till mulatter eller halvblattar minskar efterfrågan på henne ännu mer.
Enligt oraklet Pust?
2011-07-17, 01:56
Medlem
Citat:
Men nu brister din logik här. De svenskor som har helsvenska (eller halvt något vitt) barn skryter inte över det som dessa skrytande kvinnor med "Afrika i blodet"-ungar gör.
Det finns tjejer här på forumet som stoltserar med att de inte rasblandar. Var hittar jag fakta på att dessa är färre? Länkar till familjeliv räknas inte.
2011-07-17, 02:03
Medlem
Pusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linola
Gott om? Enligt oraklet Pust?

Enligt oraklet Pust?

Titta omkring här på forumet så ser du. Jag orkar inte göra det just nu och länka en massa. Men se användarna AdamGeller och Saturos (förvisso båda avstängda), till exempel.

Hur många skulle allvarligt vilja vara styvfader till en halvsomalisk unge?

Citat:
Det finns tjejer här på forumet som stoltserar med att de inte rasblandar. Var hittar jag fakta på att dessa är färre? Länkar till familjeliv räknas inte.

De stoltserar med att de inte ligger med invandrare, inte att de har helsvenska barn. Vem man ligger med påverkar enskilt inte ens status i samhället.
2011-07-17, 02:04
Medlem
Citat:
Men nu brister din logik här. De svenskor som har helsvenska (eller halvt något vitt) barn skryter inte över det som dessa skrytande kvinnor med "Afrika i blodet"-ungar gör. Hur kan det komma sig?

För att media har präntat in i skallen på dom att dansa mamba vid en eld, jaga med spjut och vara "impulsiv" är bättre än att bygga framgångsrika samhällen, stå för vetenskapliga upptäckter och bringa fram fantastiska civilisationer.
2011-07-17, 02:10
Medlem
Citat:
Vet faktiskt flera mörkhyade som är bra pappor!
Att man över huvud taget behöver påpeka att det faktiskt finns bra negroida fäder talar för sig själv.

Citat:
Enligt oraklet Pust?
Ingen vit man med självrespekt vill inleda ett förhållande med en ensamstående kvinna med hennes mulattbarn/blandsras ungar. Jag har än idag aldrig stött på ett sådant par.
2011-07-17, 02:32
Medlem
Citat:
Titta omkring här på forumet så ser du. Jag orkar inte göra det just nu och länka en massa. Men se användarna AdamGeller och Saturos (förvisso båda avstängda), till exempel.
Det här forumet är inte ens representativt.

Citat:
Jag vet inte och det vet inte du heller.

Citat:
De stoltserar med att de inte ligger med invandrare, inte att de har helsvenska barn. Vem man ligger med påverkar enskilt inte ens status i samhället.
Att stoltsera om att man inte ligger med invandrare är samma sak som att stoltsera med att man ligger med svenskar.

Citat:
Ursprungligen postat av Panfer
Ingen vit man med självrespekt vill inleda ett förhållande med en ensamstående kvinna med hennes mulattbarn/blandsras ungar. Jag har än idag aldrig stött på ett sådant par.
Jag har än idag aldrig stött på någon som vill inleda ett förhållande med en ensamstående kvinna eller man. Det närmsta jag kommit är att se "ensam mamma söker" på TV och där fanns det en mörkhyad mamma.
Så söt unge http://s0f1a.blogg.se/images/2008/nina_barn_240x350_19041122.jpg (önskar det fanns en smilie som visade kärlek och hjärtan)
Senast redigerad av Linola 2011-07-17 kl. 02:38.
2011-07-17, 03:49
Medlem
Jag finner ditt topic väldigt förelämpande mot kvinnor generellt. som att vi särar benen för största kuken som finns tillgänglig. blir jag kär i en neger så har det med att den personen är en bra människa och man vill ju givetvis finna sin match. om han har en annan hudfärg vad är problemet?
2011-07-17, 03:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brandcha123
Jag finner ditt topic väldigt förelämpande mot kvinnor generellt. som att vi särar benen för största kuken som finns tillgänglig. blir jag kär i en neger så har det med att den personen är en bra människa och man vill ju givetvis finna sin match. om han har en annan hudfärg vad är problemet?

Citat:

Henke larsson har en svensk mamma och pappa från kapverde. se hur bra det blev
2011-07-17, 03:55
Moderator
Lobengulas avatar
Vi kan inte ha tre trådar i I&I där man bashar "svenska kvinnor" med generella anklagelser. Vi ska diskutera vad som ska göras men just nu vill jag bara upplysa om att vi är medvetna om situationen

/Mod
2011-07-17, 10:26
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:

Vet faktiskt flera mörkhyade som är bra pappor!

Jag också. I Hollywoodfilmer och teveserier. Där är alla svarta hederligheten själv, familjefädrer som omhuldar WASP-ideal, medan vita är skurkar.

Men... och det här tar emot... jag måste berätta en hemlighet för dig: det du ser på film är INTE sant.

Svarta barn - oavsett land - lever ofta utan sin biologiska far. Bara i min hemstad vet jag flera vita (fläskiga) kvinnor som har rasblandat med negrer - och INGEN av dem har mannen i huset längre. Det är så förutsägbart att det nästan är komiskt.

Och som vi alla vet så får ensamstående barn den absolut sämsta starten i livet, sämst förutsättningar. De utgör minst 70% av internerna i fängelserna, dessa barn till ensamstående mammor. Och det är inte konstigt, för även utan den svaga utgångspunkten som ett enmanshushåll är så har vi två faktorer till som brukar främja en brottslig karriär:

Mamman är korkad. Hon är vitt slödder i 99% av rasblandarfallen. Barnet ärver således denna ringa intelligens, och låg intelligens är intimt förknippad med brottslighet.

Pappan är... neger. Med allt vad det innebär: tendens till lägre IQ och sämre impulskontroll.

Så... ett rasblandarbarn blir snabbt i livet ett skilsmässobarn, och pappan försvinner. Barnet har låg IQ i arv från sin mor och far, plus illvilliga negergener som kommer att ställa till det för mulatten i ett vitt samhälle.
2011-07-17, 10:49
Medlem
HemligaSallskapets avatar
Citat:
Det är inget vanligt fenomen. Det är bara nationalister som likt emofjortisar intar fosterställning och tycker synd om sig själva. "Våra kvinnor hatar oss

Konstigt. Det finns massa kvinnor i den nationalistiska sfären. Att "massan" följer rådande norm (som idag tycker att dödsknarksnazismen är jättedumig!!1) är varken kontroversiellt eller förvånande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in