Citat:
Ursprungligen postat av Saturos
Enda syftet med invandringen är att svenska kvinnor vill importera massa snygga blattar att ha sex med, det är därför alla kvinnor är för invandring, de vill ha blatte kuk.
Många svenska kvinnor föraktar svenska män och vill blanda bort detta vidriga folk från jordens yta, det är en korrekt analays av de svenska kvinnorna, svenska män är helt klart lägre stående som ras och måste bort från det nya Sverige.
Citat:
Ursprungligen postat av Saturos
Jag är själv rätt ung och jag har noterat att svenska tjejer typ bara gillar araber och negrer, jag är själv kines och ingen tjej gillar kineser.
Så tjejer tycker troligen att vita och asiater är fula och gillar mer araber och negrer för ni tycker dem är snyggare, är det korrekt?
När man går ute så ser man ju typ att alla svenska tjejer dejtar utländska män, varför tror du att det är så? Är det för att de är snyggare, mer manliga eller nåt?
Det senare citatet från ett av dina tidigare inlägg i en annan tråd.
Att du sitter och spyr över svenska kvinnor är väl bara ett uttryck för att dom inte gillar dig om jag förstått det rätt.
Generellt så har svenska killar tappat mark och då kan man fråga sig vad det beror på.
Unga tjejer blir hela tiden itutade att för att finnas måste man märkas, och hur märks man, jo genom att skaffa killar med pengar. Och vilka har då pengar i unga år, jo de som är kriminella. Vilka driver klubbarna i städerna, hur kommar man lättast in, jo genom att vara ihop med någon kusin till invandraren som äger stället.
När tjejerna senare växer upp och blir mer mogna kommer dom att inse att de svenska, ärliga killarna är de som håller i längden, som man är beredd ta med hem till släkten. Ser inte speciellt många blandäktenskap, utan det är mer de korta minuterna i rampljuset som lockar.