2011-05-04, 02:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Redpitbull
för det första HAHAHA Du.. Jag e blatte själv och inte är jag kvinna heller...

för det andra Men att hon flydde till en svensk man.. talar inte det mot din tes?
Hon flydde till svensk man för PUT och svenskt medborgarskap, den relationen är snart över när dessa saker getts till henne.
2011-05-04, 02:37
Bannlyst
Citat:
Jasså.. Andra ska styrka sina påståenden men du behöver inte göra det? Får man fråga hur gammal du är vännen?
Sluta lek husneger, du vet precis lika mycket som jag att svenska kvinnor knullas av blattar dagligen.
2011-05-04, 02:38
Medlem
InternetTuffings avatar
http://lostinstockholm.com/2008/05/17/the-dying-questions-for-the-swedish-men/

hittade detta när jag googlade swedish men, kvinnor från olika delar av världen diskuterar blyga svenska män som dem vill snärja.
Verkar som om svenskar inte är så opopulära som Herr Saturos försöker utge oss för att vara.
2011-05-04, 02:39
Medlem
Redpitbulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saturos
Hon flydde till svensk man för PUT och svenskt medborgarskap, den relationen är snart över när dessa saker getts till henne.

Hon var redan svensk medborgare, flydde här i Sverige och relationen har hållt i 5 år och visar inga tecken på att krackelera. Ännu fler bevis för dina teser då? Du vet vad ordet tes innebär va?
Jag älskar fördomar!

??Varför ställer jag frågor till dig.. Du är jö oförmögen att svara på dem!!?? Dumma mig....
2011-05-04, 02:43
Medlem
Redpitbulls avatar
Citat:
Sluta lek husneger, du vet precis lika mycket som jag att svenska kvinnor knullas av blattar dagligen.

So? Det ÄR märkligt att du kräver bevis från andra men du kan själv inte styrka nått du säger med mer än "personliga erfarenheter".

Ja och jag vet att det knullas både det ena och det andra både lite här och där... Hundar, trädstammar, lovikavantar, colaflaskor, uppblåsbara dockor, lik.. etc.. Take your pic. DU vet att vi är väldigt lika Bonobos?

Varför fortsätter jag att fråga dig saker!! Jag måste sluta med det!
2011-05-04, 02:46
Bannlyst
Citat:
Hon var redan svensk medborgare, flydde här i Sverige och relationen har hållt i 5 år och visar inga tecken på att krackelera. Ännu fler bevis för dina teser då? Du vet vad ordet tes innebär va?
Jag älskar fördomar!

??Varför ställer jag frågor till dig.. Du är jö oförmögen att svara på dem!!?? Dumma mig....
Hon kunde inte hitta någon annan förutom hennes bror desperat nog att ta henne så hon tog en svensk man. Hoppas de inte skaffar barn med varandra, alla blandade barn ska ha svensk mamma och utländsk pappa. Det är fel när blandade barn har en svensk pappa, det förstör det jag vill åstadkomma!
2011-05-04, 02:47
Medlem
Redpitbulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InternetTuffing
http://lostinstockholm.com/2008/05/17/the-dying-questions-for-the-swedish-men/

hittade detta när jag googlade swedish men, kvinnor från olika delar av världen diskuterar blyga svenska män som dem vill snärja.
Verkar som om svenskar inte är så opopulära som Herr Saturos försöker utge oss för att vara.

Bevis har ingen betydelse för kinesen. Hans hjärna verkar inte kunna.. hur säger man.. "compute".. Syntax Error?.. Men han kan kräva bevis av andra . Om du är duktig på att googla så försök hitta några siffror på giftasstatistik på området. Eller skillsmässotal...
2011-05-04, 02:48
Medlem
Redpitbulls avatar
Citat:
Hon kunde inte hitta någon annan förutom hennes bror desperat nog att ta henne så hon tog en svensk man. Hoppas de inte skaffar barn med varandra, alla blandade barn ska ha svensk mamma och utländsk pappa. Det är fel när blandade barn har en svensk pappa, det förstör det jag vill åstadkomma!

Ännu en av dina belagda teser? Gå och läs en bok istället för att hålla på och tramsa... KAN NÅGON DÖDA TRÅDEN???
2011-05-04, 02:49
Bannlyst
Citat:
Bevis har ingen betydelse för kinesen. Hans hjärna verkar inte kunna.. hur säger man.. "compute".. Syntax Error?.. Men han kan kräva bevis av andra . Om du är duktig på att googla så försök hitta några siffror på giftasstatistik på området. Eller skillsmässotal...
Jag tror inte att du är en utländsk man, varför skulle du vara så mån om att försvara och pumpa upp svenska män i så fall? Är du bög kanske?
2011-05-04, 02:51
Medlem
Redpitbulls avatar
Citat:
Jag tror inte att du är en utländsk man, varför skulle du vara så mån om att försvara och pumpa upp svenska män i så fall? Är du bög kanske?

Hade vi inte kommit fram till det redan? Du är inte den skarpaste kniven i lådan...
2011-05-04, 03:03
Medlem
InternetTuffings avatar
Citat:

Kanske han till skillnad från dig inte växt upp med ett sanslöst sjukt mindrevärdeskomplex? Jag antar att du blivit illa behandlad utav svenskar genom din uppväxt och jag beklagar det verkligen.
Detta med adoption är nog inte en så bra ide i många fall, många gånger så verkar barnen växa upp till att bli väldigt olyckliga som utländsk på utsidan men svensk inuti.
Detta hat som du känner mot svenskar och främst mot svenska män, borde inte det vara ett tecken på att flytta? Tänk på hur många skitsöta koreanska flickor det finns långt där borta som mer än gärna bekantar sig med dig?
2011-05-04, 03:18
Medlem
Mandi74s avatar
OnT: Skulle never ever ha sex med någon med utländsk härkomst, föredrar mina egna landsmän.

Citat:
KAN NÅGON DÖDA TRÅDEN???

Att sluta skriva i en tråd kan ju hjälpa..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in