2011-09-26, 13:59
Medlem
Tyronois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakburk
Naturligtvis är det lika vidrigt med lönnfeta män med en bukform så pass att de måste bära hängslen och livrem på samma gång som importerar gulingar som de svettstånkar och rasblandar med.
De borde, liksom de rasförrädande kvinnorna, deporteras till sin andra hälfts hemland.

Så "rasblandning" bottnar i rasförräderi? Och det är alltså därför som det är fel att para sig med någon som tillhör en annan "ras"?
2011-09-26, 14:30
Medlem
kakburks avatar
Ja och ja.
2011-10-09, 14:11
Medlem
Elashbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pust
Jag finner inte någon av dessa attraktiv. Hon till vänster ser ut att vara en halvjudinna (med anorexia), vilket jag antar att hon fullt möjligt kan vara.
Citat:
Ursprungligen postat av krackelerar
Helvete vad fula dom är, benranglet har hon suttit i koncentrationläger månne?
Skulle inte ta i någon av dom ens med tång och handskar.
Du slår nog inte ihjäl några myter med dessa blonderade "babbekramare"
Nja, nu gör ju hon till vänster någon slags min som inte är så fotogenisk men annars ser de normala ut.
Det ni gör med er förnekelse är att skyffla problemet under mattan. En kväll i en större stad räcker för att skåda rasskändningen på hög nivå. Gårkvällens syn: En attraktiv svensk kvinna som med lätthet kunnat välja någon av alla de svenska killar som gick hem ensamma, tar istället en taxi med en riktig kongoneger.
2011-10-09, 14:26
Medlem
Pusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elashback
Nja, nu gör ju hon till vänster någon slags min som inte är så fotogenisk men annars ser de normala ut.
Det ni gör med er förnekelse är att skyffla problemet under mattan. En kväll i en större stad räcker för att skåda rasskändningen på hög nivå. Gårkvällens syn: En attraktiv svensk kvinna som med lätthet kunnat välja någon av alla de svenska killar som gick hem ensamma, tar istället en taxi med en riktig kongoneger.

Inlägget jag citerade använde bilden som exempel på att det finns "normala" svenska kvinnor som gängar sig med rasfrämlingar. Jag dementerade inte det faktumet, utan påpekade bara att jag inte ansåg att de två såg attraktiva ut då jag varken tänder på kroknäsor (det är knappast typiskt för svenskar) och en figur som påminner om ett vandrande benrangel.

De attraktiva svenskorna man ser i de större städerna med rasfrämlingar är ofta, eller kanske till och med alltid, "klubbtjejer" som enbart har drinkar och kukar i tankarna. Allra oftast hanterar de inte det svenska språket i skrift särskilt bra, om man säger så. Man skall inte alltid döma en bok efter omslaget.

Senast redigerad av Pust 2011-10-09 kl. 14:28.
2011-10-09, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steelbird
Jag skulle snarare vilja påstå att väldigt många svenska kvinnor är väldigt okvinnliga, manhaftiga, kalla, trista, förutsägbara, högfärdiga, egoistiska, snåla, stela&osociala och allmänt gapiga och jobbiga speciellt när dom dricker alkohol i massor, självklart finns det undantag som alltid.

Varför ens jaga efter b-laget när det finns högklassiga kvinnor från andra länder och nu tänker jag inte på Thailand eller Filippinerna.

Jag kunde inte sagt det bättre själv. Jag är svensk och ihop med en invandrartjej och skulle aldrig vilja återgå till en svensk tjej. Never ever.
2011-10-10, 18:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Elashback
Precis som en del svenska män som ser bra ut av någon anledning väljer adopterade asiater framför en blond svensk kvinna, vissa män och kvinnor går igång på annat än det ''normala'', alla har inte samma smak som majoriteten och det får man acceptera.
2011-11-11, 05:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caine.Atrebatum
Detta fenomen har fått min uppmärksamhet, både på forum och i verkligheten, när svenska kvinnor skrattar åt sina egna svenska landsmän och oavbrutet förlöjligar sin egen etniska grupp. Man skryter om hur man särar benen för icke-svenskar; man tydliggör den svenska mannens brister, glorifierar horeri med negrer, araber, muslimer och andra grupper, och likaledes förkastar sin egen identitet eftersom man betraktar den med förakt och avsky. Mången kvinna av nämnda sort är även feminist som inte lever som man bör.

Detta fenomen förekommer inte lika frekvent på andra håll. Inom de flesta kulturer och folkgrupper anses det vara en synd att häckla den egna gruppen - vilken den än må vara. Det anses vara oacceptabelt helt enkelt.

I Sverige är det annorlunda; här gäller det att smutskasta sin egen familj så mycket det går. Att många svenskor är lösaktiga och lättfotade madrasser är inget nytt, men hur man kan håna sina egna män på detta vis är egentligen bortom all kritik. Denna form av smädanden förekommer även på medial nivå; krönikörer och mediaskribenter som skriver spaltmeter efter spaltmeter om hur tragisk den kristna, heterosexuella, vita mannen är med fokus just på svenskar.

På precis samma sätt resonerar den sexuellt frustrerade kvinnan:

"Haha, titta på mig, svenska äckel! Jag blir påsatt av två grova, svarta män!"

Varför gör ni detta? Besitter ni ingen heder, stolthet eller moral? Vad är det med er egna grupp som ni avskyr så mycket? I min bok är den som inte är stolt över sitt ursprung, historia och identitet detsamma som just en identitetslös ledsagare som inte är värd någon som helst respekt.

Att svenskor dessutom lägger sig platt på rygg med vidöppet skrev bara för att "sätta rasisterna på plats", visar på den givna saknaden av heder, självbevarelse och sund sensmoral. Det är inte agerandet i sig som är problemet, utan på det vis ni gör det och det hånfulla sätt ni säljer ut er.

Det går inte ens att jämföra svenskan med andra kvinnor. Jag tycker verkligen synd om svenskarna.

Sverige drabbades inte av andravärldskriget och har inte varit koloni eller förtryckt av andra länder
Norge har varit förtryckta av danmark och sverige
och under andra världskriget dog 2000 norskar medan kvinnorna festade och knullade med
tyskarna.
Finland är ett litet land brevid soviet och har varit i behov av ett försvar.
Därfor är kvinnorna i grannländerna omtänksamma och bättre flickvänner.
2012-02-26, 03:53
Medlem
Elashbacks avatar
Då var det dags för att avlägga dagens rapport: blåögd, blond svensk kvinna sågs på stan tillsammans med sin svarthårige, brunhyade och brunögde make och deras gemensamme avkomma. Kvinnan var icke WT som alla flashbackare tror att dessa rasblanderskor är, utan tillhörande subkulturen "hipster", politiskt korrekt akademiker.
2012-02-26, 23:24
Medlem
hummingbird85s avatar
Suck, alla dessa Hata Den Svenska Kvinnan-trådar... Till viss del förstår jag er, men man kan inte dra alla svenskor över en och samma kam. Själv har jag aldrig rört en invandrare sexuellt och skulle aldrig göra det då jag helt enkelt inte tänder på dem, jag ligger inte heller ens runt när jag är singel. Jag skulle må dåligt av ett sådant leverne, och måste ha ett förhållande med killen och ha känslor för den jag är med.
Säger bara det; glöm inte att det finns bra tjejer där ute! Vi tjejer tappar hoppet om er killar för jämnan också, men det blir ju vad vi gör det till, och det gäller oss alla...
2023-08-18, 11:37
Medlem
sovjeters avatar
Feminism och egoism har förstört både män och kvinnor i Sverige. Har blivit en mycket toxisk kultur där folk endast bryr sig om göra karriär och dömer andra efter deras status. Judarnas massmedia dagligen skriver om sex för förstöra folks hjärnor. De pratas aldrig om kärlek och äkta relationer, det är bara sex för att boosta sin ego och status!!

De finns bra människor men har gått så långt är svårt lita på folk, därför knappast någon vågar ge andra chansen! Korruption och judisk massmedia har förstört svenskar och folk har tappat hoppet om framtiden. Enda hoppet svenskar kan göra är omvända till islam.

https://islam-radio.net/
2023-08-18, 12:07
Medlem
HipToBeSquares avatar
De svenska kvinnor som är de mest farligaste för landet förutom politikerna är de som jobbar inom rättssystemet.

Ofta när någon migrant utfört något grovt brott och kommit undan med ett minimalt straff är det en kvinlig domare som ligger bakom.
2023-08-19, 11:00
Medlem
Sladdarens avatar
Att bevilja kaos är ett mycket större värre brott än att begå kaos

Kvinnor beviljas kaos till Sveriges välfärd till övervägande del .. När försvinner rösträtten ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in