Sakta i backarna nu...
Citat:
Ursprungligen postat av Tweeneer
Ok, har tänkt lite. Spel jag vill spela är: GTA IV, Pro evolution soccer 2008(2009 när det kommer ut), Metal Gear solid 4 (Har inte lirat något av spelen tidigare, måste jag göra det för att förstå handlingen?), Möjligen Gran Turismo 5, Halo.
Så PS3 verkar ha övertaget, men det är ändå inte så många spel jag vill spela. Har ni tips på några? Är det ens värt att köpa en konsol om man inte vill spela typ minst 7-10 spel i dagsläget?
Metal Gear Solid lär du nog visst fatta, dels för att det kryllar av flashbacks och förtydliganden men allra främst för att du kan ladda ner en hel encyklopedi gratis från Playstation Network där ALLT om spelen finns. Gillar du Gran Turismo serien, klart du kan kolla upp konkurrenter, men lita inte på pastor franz, det spelet som han menar är GT5 som inte fått lika bra betyg som konkurenterna är egentligen prologen, inte hela spelet. Om du fortfarande är intresserad av PS3 bör du kolla in Uncharted, Warhawk och Resistance, mina personliga favoriter. Sen, trots att du inte ska köpa konsoler för kommande spel enbart, kolla in Final Fantasy 13 och FF Versus 13, Resistance 2, Killzone 2, Littlebigplanet och Motorstorm 2, spel som enbart kommer till PS3. Rockstar (skaparna bakom GTA) håller även på med en exklusiv titel till PS3.