Citat:
Ursprungligen postat av
rocky.horror
Ja hon framstår som oerhört bortskämd, och hur många gånger ska hon älta den där mellanbarnsgrejen, vilket hon knappt räknas som då hennes syster är så mycket äldre.
Jag fattar ärligt inte ens mellanbarnsgrejen?
Jaja du är i mitten av syskonskaran, nån annan kom först och nån annan efter och sen är det väl inte mer med det?
Alla familjer har liksom sina dysfunktionella grejer tänker jag och om hon nu upplevt att hennes uppväxt var så besvärlig tror jag det har vääääldigt lite att göra med att hon är mellanbarn utan snarare med att hon antagligen var en rätt jobbig och missnöjd unge (Bara en känsla..) och att föräldrarna gillade syskonen mer eftersom de var trevligare personer.🤷🏼♀️
För övrigt den tröttaste och mest oinspirerade Köpenhamns”guide” jag nånsin läst.
Fy fan va uttråkad och irriterad jag blev av det där och att folk som tycker Elsa är såååå uuuunderbaaartt krispigt drömmigt mumsigt inspirerande kanske går och tar ett fucking blancolån för att kunna ta en mardrömmig och dyr weekend i Köpenhamn där det finns så otroligt mycket coolt, roligt och BILLIGT att göra.