2025-09-11, 14:28
Medlem
Ochotnyryads avatar
Kan man möjligen ta bort "fröken proppmätt" i trådstarten?
Hon är ju väldigt normalsmal kan man tycka ?
Citera
2025-09-11, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ochotnyryad

Tycker den borde ändras till SpeciElsa Billgren
Citera
2025-09-11, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
”Jag vill äta soppor med Svedjans goda sesambröd, fluffigt smör och syrlig creme fraiche..”

Drömmigt, men har inte Elsa smörfobi längre? Hon brukar ju skriva om hur mycket hon hatar smör och att hon är närmast rädd för smör. Eller har jag drömt det?

100% hennes ätstörning, hon tror att om hon SKRIVER om mat, visar BILDER på mat och LAGAR mat så kan hon dölja att hon inter ÄTER av maten. Det är väldigt typiskt anorexi, hon har säkert glömt att hon sagt det där om sin smörfobi.
Citera
2025-09-11, 16:47
Medlem
Hon har väl tagit efter Sofia där med.

Citat:
Ursprungligen postat av Skrumpeten
100% hennes ätstörning, hon tror att om hon SKRIVER om mat, visar BILDER på mat och LAGAR mat så kan hon dölja att hon inter ÄTER av maten. Det är väldigt typiskt anorexi, hon har säkert glömt att hon sagt det där om sin smörfobi.
Citera
2025-09-11, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ochotnyryad
Instämmer.Men det väl bara trådstartaren som kan göra det,eller? Admn.?
Citera
2025-09-11, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petroliumxx
Instämmer.Men det väl bara trådstartaren som kan göra det,eller? Admn.?
Jag har påpekat samma sak 2 ggr och bett admin ändra, utan gehör.
Citera
2025-09-11, 18:21
Medlem
Ochotnyryads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Jag har påpekat samma sak 2 ggr och bett admin ändra, utan gehör.
Ok, för då 3 gången. Kan admin vakna och ändra rubriken.
Eller är gränsen inte riktigt nådd än? Först vid 35 kg?
Citera
2025-09-11, 19:01
Medlem
Tycker Elsa är proppmätt. På sig själv. Helt uppfylld av sig själv.
Citera
2025-09-12, 00:06
Medlem
Medan Elsa springer runt i vita o beige kläder med sina vänner i vita och beige kläder i ett italienskt hus inrett i vitt o beige (visserligen fantastiskt fint) så har Sandra B premiär på Dramaten. Finns saker att störa sig på hos henne också, men hon är verkligen inte lika beige och ängslig. Gör något av sitt liv och sina drömmar också med teatermanus och musik , medan Elsa bara drömmer om sitt scenografijobb medan hon sippar naturvin eller smoothie.
Citera
2025-09-12, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Medan Elsa springer runt i vita o beige kläder med sina vänner i vita och beige kläder i ett italienskt hus inrett i vitt o beige (visserligen fantastiskt fint) så har Sandra B premiär på Dramaten. Finns saker att störa sig på hos henne också, men hon är verkligen inte lika beige och ängslig. Gör något av sitt liv och sina drömmar också med teatermanus och musik , medan Elsa bara drömmer om sitt scenografijobb medan hon sippar naturvin eller smoothie.

Det är väldigt sant.

Undrar om Elsa tänker att körkortet kommer hjälpa henne få jobb. Hon var ju nere i Lund för något år sedan och kanske insåg hur mycket arbete det är? Men det känns fortfarande väldigt långt bort att hon skulle få ett sådant jobb med tanke på alla som kämpar på med utbildning och dylikt. Elsa bor i ett showroom/pinterestvärld. Blir nog mest reklaminlägg för diverse hudvårdsprodukter.
Citera
2025-09-12, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
Tycker Elsa är proppmätt. På sig själv. Helt uppfylld av sig själv.
Tänkte detsamma, proppmätt betyder inte bara proppmätt på MAT utan vara proppmätt av att fylla alla hål med prylar prylar & navelskåderi. Måste hela dagen mätta sig med mer mer mer mer. Så sjuk hon blivit🛍️🛍️🛍️🛍️🛏️🛋️🪑🚪👡👠🩱👙👘💍👜🕶️👗🩴
Citera
2025-09-12, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
Tänkte detsamma, proppmätt betyder inte bara proppmätt på MAT utan vara proppmätt av att fylla alla hål med prylar prylar & navelskåderi. Måste hela dagen mätta sig med mer mer mer mer. Så sjuk hon blivit🛍️🛍️🛍️🛍️🛏️🛋️🪑🚪👡👠🩱👙👘💍👜🕶️👗🩴

Ja jag tycker också det för jag har aldrig uppfattat henne som tjock, utan mer som en katt som slickar sig om munnen. Liksom proppmätt på sin egen förträfflighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in