2023-08-31, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elmo78
Förstår inte det här med Sofias tänder och mun. Har hon mjölktänder kvar som hon inte dragit ut? Blev fint när hon klippte av sig sitt slitna hår men nu kom munnen i fokus tyvärr.
Varför har hon inte tandställning?

Om jag inte minns fel så är det Elsa som har mjölktänder. Sofia hade en glugg och i samband med något ingrepp försvann också gluggen oväntat så hon fick ett helt annat leende. (Varför kommer man ihåg sånt här?? ) Ena tanden såg väl väldigt sne ut senast jag kollade hur som helst.
Citera
2023-08-31, 21:43
Medlem
Nu kan man väl ändå inte längre ens fundera över om Elsa använder botox eller inte, pannan är helt blank och stilla
Citera
2023-09-01, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hannypannymanny
Nu kan man väl ändå inte längre ens fundera över om Elsa använder botox eller inte, pannan är helt blank och stilla
Jag säger inte emot men man får tänka på att hon dels är under 40 dels finns det filter....och kanske bra gener. Ernst ser väl yngre ut än han är? Kanske jag misstar mig eftersom han har yngre fru
Citera
2023-09-01, 10:25
Medlem
Vi har varit inne på det förut här, att Elsa endast verkar resa återkommande till Köpenhamn och Paris. Finns ju många fantastiska städer så det är lite konstigt. idag nämnde hon New York i bloggen som inspiration för höstoutfits. Har aldrig sett att hon varit där? vilket hon säkert har, men länge sen isf. Dels tycker jag det är lite konstigt att snöa in så på enbart två ställen, även om jag också gärna återkommer till Paris så tycker jag att man bör vara intresserad av att se fler ställen.... sen skulle jag gärna se reseguider med hennes ögon från andra städer, eftersom hon lyckas söka upp - eller kolla andras guider - bra butiker o restauranger. Att hon inte reser så mkt bör ju inte bero på att hon har småbarn, dels är han inte så liten dels verkar de ha barnvakter på bådas sida. Och hon kan ju resa med kompisar också, då krävs ingen barnvakt.
Citera
2023-09-01, 15:23
Medlem
Man kan kritisera influensers för väldigt mycket, men att kritisera Billgren för att resa ”för lite” är idiotiskt. Att resa (flyga) är dåligt för klimatet. Om du behöver reseinspiration så vänd dig till någon annan. Har dock en känsla av att du är ute efter något annat här. Sluta bara.

Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Vi har varit inne på det förut här, att Elsa endast verkar resa återkommande till Köpenhamn och Paris. Finns ju många fantastiska städer så det är lite konstigt. idag nämnde hon New York i bloggen som inspiration för höstoutfits. Har aldrig sett att hon varit där? vilket hon säkert har, men länge sen isf. Dels tycker jag det är lite konstigt att snöa in så på enbart två ställen, även om jag också gärna återkommer till Paris så tycker jag att man bör vara intresserad av att se fler ställen.... sen skulle jag gärna se reseguider med hennes ögon från andra städer, eftersom hon lyckas söka upp - eller kolla andras guider - bra butiker o restauranger. Att hon inte reser så mkt bör ju inte bero på att hon har småbarn, dels är han inte så liten dels verkar de ha barnvakter på bådas sida. Och hon kan ju resa med kompisar också, då krävs ingen barnvakt.
Citera
2023-09-01, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hundtand
Man kan kritisera influensers för väldigt mycket, men att kritisera Billgren för att resa ”för lite” är idiotiskt. Att resa (flyga) är dåligt för klimatet. Om du behöver reseinspiration så vänd dig till någon annan. Har dock en känsla av att du är ute efter något annat här. Sluta bara.
Jag är inte ute efter att kritisera att hon reser för lite, utan att hon reser till samma ställe hela tiden. Och förundras över varför hon inte vill se mer av världen och varierar sig. (De influencers som flyger till Dubai etc 1 gg/i månaden är förstås en annan liga som förtjänas att kritiseras.) Jag tänker att hennes årliga Paris-resa skulle kunna gå till fler städer, och jag skulle gärna läsa hennes restips från t ex Rom, Neapel, Wien etc.
Citera
2023-09-03, 11:03
Medlem
Citronfjerils avatar
Läste inlägget om Sigge och Annas bröllop. Verkar inte blivit något klädbyte. Måste säga att jag ständigt blir förvånad över Elsas styling-val gällande kläder och hår. Någon som lägger såå mycket tid, pengar och tanke på sitt yttre borde väl kunna leverera ~chicness for days~. Men något blir alltid off.
Citera
2023-09-03, 14:28
Medlem
Pontus klarade tydligen inte heller av att följa en klädkod - varför hade han smoking när ingen annan hade det, ens brudgummen? Så märklig kombo med hans fru i opassande miniklänning som ser ut att komma från Gina tricot.
Citera
2023-09-03, 15:33
Medlem
Anna som brud var ju dock det vackraste jag nånsin sett. Vilken docka!
Citera
2023-09-03, 17:08
Medlem
cleolinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tistelfeber
Anna som brud var ju dock det vackraste jag nånsin sett. Vilken docka!
Ja! Anna är så himla söt! Fullkomligt strålar om henne, inte bara här på bröllopet, utan alltid! Som någon skrev i kommentarerna till inlägget, man blir ju själv kär i henne!

https://www.flickr.com/photos/elsabillgren/53159729045/in/photostream/

Väldigt fin klänning också, med de klädda knapparna, och väldigt vacker pärlbroderad väska som Elsa lånat ut.
https://www.flickr.com/photos/elsabillgren/53159723975/in/photostream/

(Lyckas aldrig länka bilder från bloggen utan hamnar alltid på flickr.
Här är iaf hela inlägget för framtida referenser:
https://elsa.elle.se/om-karlek/sigge-och-anna-gifter-sig/ )
Senast redigerad av cleolina 2023-09-03 kl. 17:10.
Citera
2023-09-03, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avledbar
Pontus klarade tydligen inte heller av att följa en klädkod - varför hade han smoking när ingen annan hade det, ens brudgummen? Så märklig kombo med hans fru i opassande miniklänning som ser ut att komma från Gina tricot.

Oj då, det var ju lite pinsamt av Pontus kan jag tycka. Elsa borde väl ha koll på klädkoder.
Citera
2023-09-03, 19:01
Medlem
Citronfjerils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avledbar

Håller med. Jättekonstigt verkligen. Dessutom skriker utsläppt hår till den klänningen gymnasiefest, inte 40årig bröllopsgäst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in