2023-08-30, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malu45
Instagram-inlägg, är det bara jag som tycker att dom ser helt galna ut?
https://www.instagram.com/reel/CwiSvO4tK53/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Kom hit bara för att säga det. Klassiska Elsa/struma-ögon och Sofia som sensuellt suger på sin underläpp
Citera
2023-08-30, 18:37
Medlem
Citat:
Haha såg just något roligt klipp om när folk med vackra ögon är medvetna om det och gör det till sin personlighet. Tänkte på Elsa då och ja, här lutar hon sig verkligen med full tyngd tillbaka på sina ögon.
Citera
2023-08-30, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
Nope. Elsa ser nära på maniskt psykotisk ut.

Håller med! Med otroligt mörka ögonbryn för att rama in dessa stirriga ögon!
Citera
2023-08-31, 12:38
Medlem
countcatulas avatar
Fattar att detta är en long shot... Men är det någon annan som har funderat över det kontroversiella i att alla flunsorna är besatta av Brigitte Bardot? Dvs med tanke på hennes rasistiska uttalanden och att hon dessutom är dömd för hets mot folkgrupp?
Citera
2023-08-31, 12:45
Medlem
Citat:

Gud vad jag skrattade åt detta, vad händer hur står det till eg?
Såg att någon kommenterat angry bird 😂
Citera
2023-08-31, 12:56
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countcatula
Fattar att detta är en long shot... Men är det någon annan som har funderat över det kontroversiella i att alla flunsorna är besatta av Brigitte Bardot? Dvs med tanke på hennes rasistiska uttalanden och att hon dessutom är dömd för hets mot folkgrupp?

Nej för ingen bryr sig. Brigitte Bardot var fantastiskt vacker och ikonisk som ung helt enkelt. En stilinspiration.
Citera
2023-08-31, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cherry-coke
Kom hit bara för att säga det. Klassiska Elsa/struma-ögon och Sofia som sensuellt suger på sin underläpp

Förstår inte det här med Sofias tänder och mun. Har hon mjölktänder kvar som hon inte dragit ut? Blev fint när hon klippte av sig sitt slitna hår men nu kom munnen i fokus tyvärr.
Varför har hon inte tandställning?
Citera
2023-08-31, 13:04
Medlem
countcatulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Nej för ingen bryr sig. Brigitte Bardot var fantastiskt vacker och ikonisk som ung helt enkelt. En stilinspiration.
Fast det ena utesluter inte det andra? Eller har du problem med att hålla två tankar i huvudet samtidigt? Jag håller med om att hon är en ikon etc, tycker ändå det är konstigt att hylla henne på alla sociala medier helt utan att kommentera att hon också är rasist. Ingen bryr sig? Tror faktiskt betydligt fler hade brytt sig om det handlade om en man, t.ex Morrissey spelar i samma liga politiskt och där bryr sig MÅNGA.
Citera
2023-08-31, 13:33
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Fast det ena utesluter inte det andra? Eller har du problem med att hålla två tankar i huvudet samtidigt? Jag håller med om att hon är en ikon etc, tycker ändå det är konstigt att hylla henne på alla sociala medier helt utan att kommentera att hon också är rasist. Ingen bryr sig? Tror faktiskt betydligt fler hade brytt sig om det handlade om en man, t.ex Morrissey spelar i samma liga politiskt och där bryr sig MÅNGA.

Åh Morrissey ❤️

Som sagt, ingen bryr sig. Elsa är inte direkt politiskt engagerad. Hon kallar sig själv för ”champagnevänster” och röstar på det som är inne i kulturkretsar just nu. Förra valet var det FI och MP och i år skulle alla rösta på sossarna. Men hon bryr sig självklart inte om varken rasism, miljö eller låginkomsttagare. Hon vill bara se snygg och smal ut och kunna dricka champagne när hon vill och gå på hot yoga och se ut som Brigitte Bardot.
Citera
2023-08-31, 13:57
Medlem
Citat:
Har du någonsin läst något som helst politiskt engagemang hos Elisa och hennes gäng? varken hon eller hennes följare är intresserade av detta och ser endast Bardot som en stilikon, som någon mer här konstaterade. Eller så känner de helt enkelt inte till den delen av Bardots liv
Senast redigerad av Fridafogel99 2023-08-31 kl. 13:59.
Citera
2023-08-31, 15:01
Medlem
Jag kan inte sluta tänka på att de är som två små flickor som sitter i flickrummet och sminkar sig. Liite pinsamt på något sätt. De sitter där och vill nog inte helst bli påkomna… får Flashback från barndomen😂 Det var ju liksom pinsamt redan då, när man lekte som 7 åring!
Citera
2023-08-31, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ww-m
Jag kan inte sluta tänka på att de är som två små flickor som sitter i flickrummet och sminkar sig. Liite pinsamt på något sätt. De sitter där och vill nog inte helst bli påkomna… får Flashback från barndomen😂 Det var ju liksom pinsamt redan då, när man lekte som 7 åring!

Verkligen. Det var ett av de sämre marknadsföringsuppdragen de gjort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in