Citat:
Ursprungligen postat av
dressingdress
Kanhända Clara gör samarbeten, men inte på samma sätt. Dessutom är Clara äkta & allmänbildad, syr, lagar och vågar äta vanlig husman, hon inreder med sopfynd,loppis, vågar färg & inte så jävla korkad & ängslig som Elsa..Clara vågar och vet vad hon gillar. Förra årets kläder duger absolut i år. Clara skiter i trender. Lyxkonsumerar ej, utan köper nytt när kläder o möbler är trasiga! Så förhoppningsvis slutar folk följa Elsa & co. Vettigt folk vill ha äkta influensers som har lite innanför pannbenet som är unika och går emot den färglösa,beiga massan. Mina tankar min åsikt. Punkt!!!
Tycker inte att Clara o Elsa kan jämföras då de har olika stil och troligtvis målgrupp, de lever totalt olika liv, enda gemensamma nämnaren är intresse för loppisköp och vintage. Men Claras nämnande här handlar om att hon kritiserat influencers som Elsa på ett träffsäkert sätt. Och jag tycker inte att Clara är trovärdig som kritiker. Hon är också självupptagen, fåfäng och självförhärligande som de flesta influencers.