2023-03-04, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvindensgrat
Hon är alltid proppmätt. På sig själv. En mer självupptagen människa får man leta efter.
Kan någon förklara de urmärkliga selfisarna i träningstights som dyker upp med mycket jämna mellanrum, nästintill akrobatiska poseringar för att se smal ut, eller?
Citera
2023-03-04, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hensteeth
Kan någon förklara de urmärkliga selfisarna i träningstights som dyker upp med mycket jämna mellanrum, nästintill akrobatiska poseringar för att se smal ut, eller?
Ja de är märkliga. Helt okej att fota sig själv, men det är ju inte ett jätteintressant upplägg med tio selfies i varje blogginlägg…förstår inte riktigt poängen.
Citera
2023-03-04, 17:40
Medlem
Citat:
Ja de är märkliga. Helt okej att fota sig själv, men det är ju inte ett jätteintressant upplägg med tio selfies i varje blogginlägg…förstår inte riktigt poängen.
Jag läser numera nästan uteslutande för att kolla hur smal hon blivit haha

Som en person med rötter från Åredalen så var det med ett go'flin jag läste dagens inlägg som kan ha varit något av det mest avslagna jag sett henne skriva någonsin. En "onormal"uppstoppad älg tydligen och en tacobowl som var det mest typiska för Åre kände hon efter tre dagar i Jämtland 🙄 Inte ett ord om de vackra vyerna eller den friska luften! Hon kändes så ängslig över hur hon skulle rapportera för att hamna "rätt". Jag vet inte men det blev så oerhört tydligt vilken osäker snobb Elsa egentligen är.
Citera
2023-03-04, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solinvictus86

Som en person med rötter från Åredalen så var det med ett go'flin jag läste dagens inlägg som kan ha varit något av det mest avslagna jag sett henne skriva någonsin. En "onormal"uppstoppad älg tydligen och en tacobowl som var det mest typiska för Åre kände hon efter tre dagar i Jämtland 🙄 Inte ett ord om de vackra vyerna eller den friska luften! Hon kändes så ängslig över hur hon skulle rapportera för att hamna "rätt". Jag vet inte men det blev så oerhört tydligt vilken osäker snobb Elsa egentligen är.
Åååh jag håller med! Hon skrev om att hon trivdes men man fick inte riktigt det intrycket, och ja, det kändes väldigt ängsligt och snobbigt!
Citera
2023-03-04, 18:01
Medlem
Citat:
Åååh jag håller med! Hon skrev om att hon trivdes men man fick inte riktigt det intrycket, och ja, det kändes väldigt ängsligt och snobbigt!
När inte någon dansk influncer eller bloggare hon ser upp till redan trampat upp ett spår åt henne..så vet hon inte alls vilket ben hon ska stå på känns det som.
Citera
2023-03-04, 18:58
Medlem
Citat:
När inte någon dansk influncer eller bloggare hon ser upp till redan trampat upp ett spår åt henne..så vet hon inte alls vilket ben hon ska stå på känns det som.
Nej, det är märkligt. Inlägget känns krystat, som att hon kände sig tvungen att skriva om det bara för alla förväntade sig det, men att hon helst sluppit nämna det alls.
Citera
2023-03-04, 22:22
Medlem
Det har dock varit sjukt pissigt väder i Åre senaste veckan, regn/snö och storm, stängda liftar osv. Inte särskilt contentvänligt, och definitivt inte några vackra vyer och frisk luft den gångna veckan
Citera
2023-03-06, 08:56
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:

Ja det var ett konstigt inlägg. Kändes nästan lite som förr i tiden med bilder på typ en tallrik mat uppifrån. Tänker att hon kanske hade svårt att ta bilder utan att vännerna syntes? Inlägget kändes så off på något sätt.
Citera
2023-03-06, 11:54
Medlem
Hon har nog svårt att relatera till en semester som inte enbart handlar om konsumtion och intsgramvänliga miljöer. Sen får vi inte glömma att hon reser och upplever ganska lite, hon verkar mest röra sig kring söder och handla nån bukett och lite pynt, gå ut och äta på samma ställen hon varit tusen gånger och gå hem och göra nåt litet stilleben av något hemma i det lilla vardagsrummet… nån enstaka gång åker hon till Köpenhamn men thats it.. hon ter sig ju inte särskilt berest ens i medelklassens mått mätt
Citera
2023-03-06, 22:43
Medlem
Citronfjerils avatar
Har dessutom för mig att Elsa bara hade åkt skidor en gång innan och hatat det. Då är en skidsemester i dåligt väder jäkligt kämpig, även om hon kanske försöker framställa det annorlunda. Det blev nog inte många åk.
Citera
2023-03-07, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfjeril
Har dessutom för mig att Elsa bara hade åkt skidor en gång innan och hatat det. Då är en skidsemester i dåligt väder jäkligt kämpig, även om hon kanske försöker framställa det annorlunda. Det blev nog inte många åk.

Så sinnesjukt att köra ända till Åre för ynka 3 dagar. Och Elsa har väl inte körkort? Så Pontus körde alltså hela sträckan själv. 3 dagar kan väl knappast en räknas som sportlov.
Citera
2023-03-07, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Så sinnesjukt att köra ända till Åre för ynka 3 dagar. Och Elsa har väl inte körkort? Så Pontus körde alltså hela sträckan själv. 3 dagar kan väl knappast en räknas som sportlov.

De kanske inte var inbjudna längre än tre dagar. Du vet, efter tre dagar luktar fisk och gäster illa.
Men håller med om att Elsa borde ta körkort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in