2022-11-28, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RubyTuesday
En katt ”går” inte ”bort”, en katt dör.

Säg det till alla jävla inlägg på Facebook om bortsprungna katter 😜

De här frågorna som Elsa delar på Insta, skriver hon de till sig själv? Vem annars bryr sig om att dra tänderna mot pärlorna för att känna om de är äkta och antika. 🙄
Citera
2022-11-28, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frysbox

De här frågorna som Elsa delar på Insta, skriver hon de till sig själv? Vem annars bryr sig om att dra tänderna mot pärlorna för att känna om de är äkta och antika. 🙄

Jag tänkte också på att hon själv måste frågat just den frågan! Hur man vet om pärlor är äkta eller ej är ju en mycket enkel googling bort? Vilket ju ger svar snabbare än att ställa frågan till en influencer på Instagram som kanske inte ens svarar på ens fråga?
Citera
2022-11-28, 10:14
Medlem
Också ganska ohygieniskt, ser för mig att kollar att pärlorna i butiken är äkta… «Behöver du hjälp?» «Nej jag ska bara smaka lite på pärlorna här» 🙈
Citera
2022-11-28, 13:44
Medlem
Citat:

Haha jaaa lätt att hon gör, det gör de allihopa. 30% av frågorna handlar nämligen alltid om veckans andlinks med sponsrade outfits dom hintat om fram tills nu eller promotion för deras böcker och produkter. Så genomskinligt. Resterande frågor är hittepå med enkel googling à la pärlorna
Citera
2022-11-29, 23:15
Medlem
Efter kapselgarderobens uppgång och fall har jag nu märkt att hon fått för sig att hon ska ha ett vintagenattlinne över ett par jeans. Med en stickad kofta till, ett mycket märkligt chokerhalsband med nån blomma och sen idag svarta festklackar till detta. Just när man tyckte hon hade börjat klä sig någorlunda ”normalt”. Teorier? Varför har detta skrynkliga nattlinne plötsligt dykt upp och ska bäras var och varannan dag?
Citera
2022-11-30, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moderatkenneth
Efter kapselgarderobens uppgång och fall har jag nu märkt att hon fått för sig att hon ska ha ett vintagenattlinne över ett par jeans. Med en stickad kofta till, ett mycket märkligt chokerhalsband med nån blomma och sen idag svarta festklackar till detta. Just när man tyckte hon hade börjat klä sig någorlunda ”normalt”. Teorier? Varför har detta skrynkliga nattlinne plötsligt dykt upp och ska bäras var och varannan dag?
För att hon sett nåt liknande på nån cool fransk influencer eller dylikt och försökt kopiera stilen rakt av, men missat detaljerna plus att det bara är snyggt om man är smal och franskt cool, inte tjock och osäker.
Citera
2022-11-30, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvindensgrat
För att hon sett nåt liknande på nån cool fransk influencer eller dylikt och försökt kopiera stilen rakt av, men missat detaljerna plus att det bara är snyggt om man är smal och franskt cool, inte tjock och osäker.

Ja, eller dansk. Men snälla återgå bara till ullkjolen eller fluffklänningen. https://instagram.com/stories/elsabillgren/2982321975200466929?igshid=MDJmNzVkMjY=
Citera
2022-11-30, 08:58
Medlem
Citat:
Ja, eller dansk. Men snälla återgå bara till ullkjolen eller fluffklänningen. https://instagram.com/stories/elsabillgren/2982321975200466929?igshid=MDJmNzVkMjY=
😅🙏
Citera
2022-11-30, 11:42
Medlem
Citat:

Hon och Sofia Wood snackade om 90-talsstilen i podden (284. 90-tals sad girl-trenden) och tror de pratade om synliga underkläder i det avsnittet. Känns ju väldigt 90-tal med underklänningar och chokers osv. Jag hade nog tyckt det var en lite gulligt romantisk stil utan jeansen, hon passar ju ändå i de där pudriga tonerna.
Citera
2022-11-30, 12:23
Medlem
Huzzahs avatar
Alltså jag kan bara inte förstå mig på Pontus.. han är så märklig och ser så märklig ut.
Och hans sk humor är så dålig att jag nästan blir lite imponerad. Nästan så jag ska ta och lyssna på hans lille julskiva för tycker snudd på synd om honom. Undrar om han har nån mild utvecklingsstörning som ignorerats av fina familjen under uppväxten, så han typ ”lajvar” normalfunkis och blivit bra på det?

Tycker hans sätt att uttrycka sig i text påminner om hur mellanstadiekillar brukar skriva, och knappt ens det. Och det kan vara charmigt om det görs på ett roligt sätt men Poppe är bara så oerhört cringe. Fyrtioårskris kanske?
Citera
2022-11-30, 12:41
Medlem
Citat:

Å jaaa tänkte exakt samma. Vad i hela… ser ut som ett barn som klätt ut sig i mammas kläder 😬😅😂
Citera
2022-11-30, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah
Alltså jag kan bara inte förstå mig på Pontus.. han är så märklig och ser så märklig ut.
Och hans sk humor är så dålig att jag nästan blir lite imponerad. Nästan så jag ska ta och lyssna på hans lille julskiva för tycker snudd på synd om honom. Undrar om han har nån mild utvecklingsstörning som ignorerats av fina familjen under uppväxten, så han typ ”lajvar” normalfunkis och blivit bra på det?

Tycker hans sätt att uttrycka sig i text påminner om hur mellanstadiekillar brukar skriva, och knappt ens det. Och det kan vara charmigt om det görs på ett roligt sätt men Poppe är bara så oerhört cringe. Fyrtioårskris kanske?

Jag tyckte det var roligt skrivet till stor del. Framför allt verkar han ha tagit intryck av diskussionen om att Elsas ansikte blivit så likt Sofias på sistone. Han kanske läser här? Också kul när nån i kommentarsfältet trodde det var Elsa som skrivit texten. Särskilt det om visa pattarna känns så långt ifrån Elsa att det är otroligt att nån kunde tro det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in