2023-01-02, 08:39
Medlem
har hennes snubbe skaffat jobb än?
Citera
2023-01-02, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LonelyF18
Har du sett Elsa? Hon är väldigt smal så då är hon inte långsint med andra ord?
Jag tycker inte Julia framstår som särskilt intellektuell men det var otrohet och fulspel (det har dom pratat om) och därför tog barnen mammans sida. De hade ju dåligt kontakt med Ernst också och det är väl inte konstigt om han var otrogen.
Upptill är hon smal nu ja, tillfälligt misstänker jag. Nedtill lika tjock som alltid. Önskar man slapp se hennes tjocka ben i var och vartannat inlägg.
Otrohet är bland det fulaste som finns. Men som vuxen person måste man välja hur man ställer sig till sina, också vuxna, relationer.
Elsa är tjurig och långsint som en småunge och kan inte släppa det där trots att många år gått.
Citera
2023-01-02, 14:56
Medlem
Lol på att Elsa funderar på om hon tycker att julen är stressig på grund av att hon är mellanbarn. Det kan ju inte vara så att hon känner samma julstress som de flesta andra, självklart måste hennes stress vara lita mer speciell och rotad i mellanbarnstraumat.
Citera
2023-01-02, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allaredan
Lol på att Elsa funderar på om hon tycker att julen är stressig på grund av att hon är mellanbarn. Det kan ju inte vara så att hon känner samma julstress som de flesta andra, självklart måste hennes stress vara lita mer speciell och rotad i mellanbarnstraumat.

Så typiskt…

«Knastriga, gnissliga, syrliga, läskande. Fräschet och friskhet, så känns januari»

Och sånt här klarar jag inte av att läsa utan kudde- jag känner då ingen skillnad på doft eller smak i januari😅
Citera
2023-01-02, 17:55
Medlem
Citat:

Haha jag tänkte också skriva här om det! Jag tänkte att hon kanske driver med oss här, eller tror hon verkligen att det är så?
Citera
2023-01-02, 17:57
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrufsuperwhite
Så typiskt…

«Knastriga, gnissliga, syrliga, läskande. Fräschet och friskhet, så känns januari»

Och sånt här klarar jag inte av att läsa utan kudde- jag känner då ingen skillnad på doft eller smak i januari😅

Äsch jag kan ändå förstå vad hon menar. Man är ju trött på rött och julmys och tung julmat och längtar efter fräschhet och typ… ljust och rent? Fnissiga tulpaner och syrliga sallader typ? Jag har i alla fall mer pynt och mörkrött och mysigt i december än i januari.

Sen verkar inte Elsa haft så mycket julpynt eller julmat alls visserligen. Men det är väl mer en känsla.
Citera
2023-01-02, 18:25
Medlem
Citat:
Det här är verkligen Elsa i ett nötskal. *Ler*
Citera
2023-01-03, 08:11
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrufsuperwhite
Så typiskt…

Dagens Elsa är så mycket Elsa det kan blir:

”Sen tillbaka i sängen för att prata om kärlek och framtiden. Men det är nog så jag ser på mode, som en paus, lekfull och enande. Det är något man kan göra tillsammans. Låna ut, styla som i en film, drömma om framtiden med. Vintageplagg som blir filmiska outfits när de möter en kontrast. Jag ser fram emot att leka mer med min stil 2023. Och ligga i sängen och prata med vänner.”

Det är SÅ hon ser på mode!
Citera
2023-01-03, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll

”Sen tillbaka i sängen för att prata om kärlek och framtiden. Men det är nog så jag ser på mode, som en paus, lekfull och enande. Det är något man kan göra tillsammans. Låna ut, styla som i en film, drömma om framtiden med. Vintageplagg som blir filmiska outfits när de möter en kontrast. Jag ser fram emot att leka mer med min stil 2023. Och ligga i sängen och prata med vänner.”

Sånt jävla dravel i dagens inlägg så man tror hon rökt på!
Vilket jävla fjanteri, väx upp för helvete kvinna!
Citera
2023-01-03, 09:42
Medlem
Citronfjerils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll

Citat:
Ursprungligen postat av Nattvindensgrat
Sånt jävla dravel i dagens inlägg så man tror hon rökt på!
Vilket jävla fjanteri, väx upp för helvete kvinna!

Upplever det som att Elsa vill ”höja” sitt bloggande till något mer ”konstnärligt” genom sådana här utläggningar. Misstänker att synonymer.se får jobba hårt, förmodligen därför det ofta låter så märkligt och krystat. Men Elsa, som inte är mer än en medioker skribent som högst läser en bok om året, hör uppenbarligen inte det.
Citera
2023-01-03, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfjeril
Upplever det som att Elsa vill ”höja” sitt bloggande till något mer ”konstnärligt” genom sådana här utläggningar. Misstänker att synonymer.se får jobba hårt, förmodligen därför det ofta låter så märkligt och krystat. Men Elsa, som inte är mer än en medioker skribent som högst läser en bok om året, hör uppenbarligen inte det.
Du har nog rätt. Jag SKÄMS över att läsa denna typ av inlägg, för det är i de inläggen det blir som mest uppenbart hur obildad och fjollig hon är.
Citera
2023-01-03, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvindensgrat
Du har nog rätt. Jag SKÄMS över att läsa denna typ av inlägg, för det är i de inläggen det blir som mest uppenbart hur obildad och fjollig hon är.

Men läs inte då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in