2011-04-13, 17:01
Medlem
MC.Hammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sidious
Att ni var ett bra folk för flera tusen år sedan behöver inte betyda att ni är det idag, eller hur? Vi vet båda att assyrier har praktiserat kusingifte länge nu och inavel gör så att man blir korkad i längden, detta är sanningen.

Det är bara att se hur det ser ut i Ronna så ser man att det är låg kvalitet på de assyrier som bor i Sverige, säkert så kom enbart den assyriska underklassen till Sverige, de assyrier som var smarta kom till USA och liknande.

Intelligens har med epigenetik (gener+miljö) att göra, och den genetiska portionen är en s.k. continuous trait (dvs. att flera gener samverkar). Anledningen till att man inte kan ropa inavel så snabbt är att du inte vet bakgrunden till varför inavel är dåligt. Det är dåligt eftersom att "dåliga" autosomala recessiva gener som sällan förekommer inom en population förekommer i vissa släkten. Reproduceras det inom släkten så ökas risken för att man producerar en homozygot (därmed ett barn som uttrycker den dåliga sjukdomen).

Så vitt jag vet har jag aldrig stött på en assyr med avvikande handikapp (för att förtydliga; en uttryckt autosomal jmf med resten av Sveriges befolkning.

OnT: Visst finns det aggressiva assyrier, men de är inte många och bleknar i jämförelse med aggressiva juggar, turkar eller ryssar, och med jobbiga somalier och araber.
2011-04-13, 17:20
Medlem
man ser ingen skillnad på svenskar och folk från gamla jugoslavien och dom är så vänliga!medans folk från andra världs delar är mer inblandade i våldsbrott, våldtäkt mord och massa annat gott, jag vet vad jag säger,jag har bevis och vad för bevis tänker jag inte gå inn på,men jag jobbar inom säkerhet!det borde ni förstå.
2011-04-13, 17:46
Medlem
sparrdals avatar
Kurder är snäppet värre än syrianer/assyrier det kan bero på att dem är flera och kurder pushar på varandra.

Varför verkar assyrier tro att dem är guds bästa barn? Dem säger att dem är ortodox religiösa och är kristna. Deras syn på sina medmänniskor och samhället är helt olikt det som religionen förespråkar.

Assyrier och syrianer kom hit på 80-talet genom att ALLA ljög om att dem var förföljda. Den blåögda svensken trodde på dem.

Gick en skön dokumentär för ett tag sedan om 3 personer från Södertälje där ett kamerateam följde dem av och till i några år. Där kommer det fram att dem själva erkänner att dem ljög att dem var förföljda i Turkiet på 80-talet.

Det är helt sjukt att Sverige har sugit rent på minoriteter i MÖ

Assyrier och syrianer är aggresiva men likt deras muslimska bröder har dem kaninhjärtan. Dem skäller högt men bits inte.

Och nej dem är inte framgångsrika. Att fiffla till sig bidrag, att utnyttja personal, momsfiffla. ja det är väl där dem är framgångsrika.

Men det finns ljus i slutet av tunneln. Dem kristna araberna är utdöende ras.
2011-04-13, 17:48
Medlem
hide.knivess avatar
Dem är fega horor! Vågade inte göra ett skit i södertälje.
2011-04-13, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkmaniak
man ser ingen skillnad på svenskar och folk från gamla jugoslavien och dom är så vänliga!medans folk från andra världs delar är mer inblandade i våldsbrott, våldtäkt mord och massa annat gott, jag vet vad jag säger,jag har bevis och vad för bevis tänker jag inte gå inn på,men jag jobbar inom säkerhet!det borde ni förstå.

Håller delvis med, juggarna som kom tidigt till Sverige har integrerats rätt bra, ska inte glömma att en av de tidigaste "mafiia" vi fick var ju Juggar, dragan,sevo osv.

I övrigt så visar sig knappast syrianer från sin bästa sida, se på södertälje som är fullständigt infekterat av familjenätverk allt från gatukök upp till politiken, Svensk lag o moral spelar inte så stor roll när familjeband är så starka, givetvis problem när en syrian får makt i politiken, då först då kan man på allvar börja prata om maffia. Syrianer (samt) kurder har haft som tradition under århundraden att avla av sig inom familjen, inom all annan avel försöker man minimera inaveln då detta inte ger livsdugliga individer på sikt. Agressiva syrianer kanske inte är så konstigt..Högre risk att en syrian är inblandad i gruppvåldtäkt samt personrån, misshandel flera på en, än annan etnicitet.

Somalier är ju afrikas romer, lågutbildade, stora familjer, stora bidragstagare, låg arbetsmoral.
Romer behöver man knappast nämna, stöld,bensinsmittningar,falskt guld och bedrägerier i allmänhet, detta genomförs företrädesvis iklädd lackdojjor, skjorta, skinnpaj,gabardinbyxor samt hängslen,
Ryssar/balter gillar stölder av alla det slag,gärna i form av ligor, hårda efter generationer av tuktande av moder ryssland..

Allt skrivet med ironi och överdrifter men med en grund av sanning..
2011-04-13, 17:54
Medlem
en syrian och en assyr är inprincip samma folk. Båda ljuger om sin historia och så har de inget land.
Jag har många vänner av den rasen, bor i göteborg och har gått i skola med de i 9år. Det jag vet är att det är scyssta och snälla när de är ensamma. Fast i grupp bland andra av de folkslaget kommer den agressiva sidan fram. Annrs av egen erfarenhet är det allihopa dumma men är dock väldigt ambitösa
2011-04-13, 18:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sparrdal
Kurder är snäppet värre än syrianer/assyrier det kan bero på att dem är flera och kurder pushar på varandra.

Varför verkar assyrier tro att dem är guds bästa barn? Dem säger att dem är ortodox religiösa och är kristna. Deras syn på sina medmänniskor och samhället är helt olikt det som religionen förespråkar.

Assyrier och syrianer kom hit på 80-talet genom att ALLA ljög om att dem var förföljda. Den blåögda svensken trodde på dem.

Gick en skön dokumentär för ett tag sedan om 3 personer från Södertälje där ett kamerateam följde dem av och till i några år. Där kommer det fram att dem själva erkänner att dem ljög att dem var förföljda i Turkiet på 80-talet.

Det är helt sjukt att Sverige har sugit rent på minoriteter i MÖ

Assyrier och syrianer är aggresiva men likt deras muslimska bröder har dem kaninhjärtan. Dem skäller högt men bits inte.

Och nej dem är inte framgångsrika. Att fiffla till sig bidrag, att utnyttja personal, momsfiffla. ja det är väl där dem är framgångsrika.

Men det finns ljus i slutet av tunneln. Dem kristna araberna är utdöende ras.
Ljög? Läs på lite innan du artikulerar. Mina föräldrar blev erbjudna utav FN att slå ned sina bopålar i antingen Sverige, Kanade eller Australien. Min farsa var dock krigsflykting.
2011-04-13, 18:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av whaamannen
en syrian och en assyr är inprincip samma folk. Båda ljuger om sin historia och så har de inget land.
Jag har många vänner av den rasen, bor i göteborg och har gått i skola med de i 9år. Det jag vet är att det är scyssta och snälla när de är ensamma. Fast i grupp bland andra av de folkslaget kommer den agressiva sidan fram. Annrs av egen erfarenhet är det allihopa dumma men är dock väldigt ambitösa
Och du var mycket smartare? Du har mage nog att kalla folk dumma men kan själv inte särskilja på schysta och scyssta
2011-04-13, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hide.knives
Dem är fega horor! Vågade inte göra ett skit i södertälje.

Okej. Apropå vad?
2011-04-13, 18:49
Medlem
Suck... Det här är precis vad de vidriga rasisterna vill, att vi utomeuropeiska invandrare ska gå emot varandra. Vill vi verkligen göra såhär? Att klanka ner på andra grupper? Nej det är det inte. Vi måste gå tillsammans mot våra motståndare.
2011-04-13, 18:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av darkmaniak

Att en människa som skriver som en barnunge i fjärde klass jobbar med säkerhet klingar inte gott i mina öron...

Du är stereotypen av en väktare. Men det ordet får du nog slå upp, förmodar jag.

Ditt utlåtande betyder ingenting så länge du inte presenterar bevis.
2011-04-13, 18:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wingie
Suck... Det här är precis vad de vidriga rasisterna vill, att vi utomeuropeiska invandrare ska gå emot varandra. Vill vi verkligen göra såhär? Att klanka ner på andra grupper? Nej det är det inte. Vi måste gå tillsammans mot våra motståndare.

Din fitta!

Ditt - och många andra invandrares problem - är att NI SER OSS som fiender!

Det finns dem som ser sig som Svenskar också, och de har det bra! De sitter inte och lipar och hatar "Svennar" hela dagarna!

Ta min fru som ett exempel, hon har svart hår och kommer inte från Europa! Inte fan ser hon sig som en "blatte", ingen annan ser henne som blatte heller!

Stick till ditt jävla land och dra åt helvete! Så förbannat trött på er!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in