Citat:
Ursprungligen postat av darkmaniak
man ser ingen skillnad på svenskar och folk från gamla jugoslavien och dom är så vänliga!medans folk från andra världs delar är mer inblandade i våldsbrott, våldtäkt mord och massa annat gott, jag vet vad jag säger,jag har bevis och vad för bevis tänker jag inte gå inn på,men jag jobbar inom säkerhet!det borde ni förstå.
Håller delvis med, juggarna som kom tidigt till Sverige har integrerats rätt bra, ska inte glömma att en av de tidigaste "mafiia" vi fick var ju Juggar, dragan,sevo osv.
I övrigt så visar sig knappast syrianer från sin bästa sida, se på södertälje som är fullständigt infekterat av familjenätverk allt från gatukök upp till politiken, Svensk lag o moral spelar inte så stor roll när familjeband är så starka, givetvis problem när en syrian får makt i politiken, då först då kan man på allvar börja prata om maffia. Syrianer (samt) kurder har haft som tradition under århundraden att avla av sig inom familjen, inom all annan avel försöker man minimera inaveln då detta inte ger livsdugliga individer på sikt. Agressiva syrianer kanske inte är så konstigt..Högre risk att en syrian är inblandad i gruppvåldtäkt samt personrån, misshandel flera på en, än annan etnicitet.
Somalier är ju afrikas romer, lågutbildade, stora familjer, stora bidragstagare, låg arbetsmoral.
Romer behöver man knappast nämna, stöld,bensinsmittningar,falskt guld och bedrägerier i allmänhet, detta genomförs företrädesvis iklädd lackdojjor, skjorta, skinnpaj,gabardinbyxor samt hängslen,
Ryssar/balter gillar stölder av alla det slag,gärna i form av ligor, hårda efter generationer av tuktande av moder ryssland..
Allt skrivet med ironi och överdrifter men med en grund av sanning..