2018-10-27, 19:55
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Jag har hört att BK brukar ha erbjudanden som enbart gäller i restaurangen och som inte går att se på nätet, exempelvis så ska de ha haft erbjudande på nuggets för några månader sedan. Är det någons om vet om de alltid kör samma erbjudanden eller om det varierar från tid till tid.

De har gjort reklam här i min stad om olika erbjudanden så visst kan de variera.
Citera
2018-11-10, 15:44
Medlem
zebra121s avatar
Bacon King på BK är vassa papper. Bland de bästa menyerna på marknaden och bäst smak överlag på dessa typer av restauranger.
Senast igår blev det en sådan. Riktigt gott.
Citera
2018-11-10, 17:04
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Bacon King på BK är vassa papper. Bland de bästa menyerna på marknaden och bäst smak överlag på dessa typer av restauranger.
Senast igår blev det en sådan. Riktigt gott.

Blir att testa den med tiden.
Dock är det verkligen gott med en Chrispey Chicken meal för 39 kr.
Men det finns så mycket att välja mellan vissa stunder så till slut så blir man bara så förvirrad
Citera
2018-11-14, 10:18
Bannlyst
https://www.stockholmdirekt.se/nyhet...QI6BvMHiqSgEA/

Ny restaurang i Stockholms äldsta stadsdel. Bra ?
Citera
2018-12-20, 16:47
Medlem
Luxuss avatar
Burger king har verkligen gått ner sig de senaste 15 åren. Förr var det gott. Nu smakar det torrt och degigt. Baconen är så jävla äcklig.
Burgarna slafsiga tillochmed sämre än mcdonalds.
Prövade burger king idag för första gången på typ ett år och blev precis lika besviken som jag befarade.
De kan lika görna lägga ner.

Å då ör jag en riktig snabbmatsälskare. Gillar donken, kebab, max, sibylla, pizza, fördigrätter you name it. Men burger king har blivit öckligt.
Bajs.
Citera
2018-12-20, 20:50
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxus
Burger king har verkligen gått ner sig de senaste 15 åren. Förr var det gott. Nu smakar det torrt och degigt. Baconen är så jävla äcklig.
Prövade burger king idag för första gången på typ ett år och blev precis lika besviken som jag befarade.

Å då ör jag en riktig snabbmatsälskare. Gillar donken, kebab, max, sibylla, pizza, fördigrätter you name it. Men burger king har blivit öckligt.
Bajs.

Tråkig läsning då jag tänkte gå till Burger King imorgon. Var ett bra tag sedan. Får se om man blir så besviken som du skriver. Gillar också snabbmat ibland. Och Burger King har jag alltid tyckt bättre om en Donken och Max.
Citera
2018-12-21, 23:27
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxus

Bajs.

Vart var det du åt.
I Linköping är det rätt så gott men smaken är väl olika som tur är
Citera
2018-12-23, 14:51
Medlem
Öppnades tydligen ny restaurang i Gamla Stan (!) i Stockholm i fredags. Igår skall man
ha bjudit på Whopper. Får väl gå dit någon annan gång. Hoppas de tar kuponger.

"There´s a new King in Town" påstod deras reklam. Travesti på Eagles. Bra ?
Citera
2018-12-27, 01:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av litesliten
Öppnades tydligen ny restaurang i Gamla Stan (!) i Stockholm i fredags. Igår skall man
ha bjudit på Whopper. Får väl gå dit någon annan gång. Hoppas de tar kuponger.

"There´s a new King in Town" påstod deras reklam. Travesti på Eagles. Bra ?
Alla BK förutom dom på flygplaterna med ocker-priser tar väl kuponger.
Citera
2019-01-01, 14:18
Medlem
japanskbruds avatar
äter på bk ibland. . Jag blir alltid förvånad över hur fräscha och smakrika grönsakerna är på hamburgaren .. får alltid ngt halvruttet visset skit på donken eller max ..
Citera
2019-01-02, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av japanskbrud
äter på bk ibland. . Jag blir alltid förvånad över hur fräscha och smakrika grönsakerna är på hamburgaren .. får alltid ngt halvruttet visset skit på donken eller max ..

Halvruttna grönsaker är det knappast. Om det verkligen vore fallet, så hade det garanterat varit läge att klaga och be om ny hamburgare eller pengarna tillbaka. Sedan är ju frågan om man vill gå tillbaka till ett sådant ställe om man ständigt är missnöjd och alltid får halvruttna grönsaker. Jag hade absolut inte återvänt.

Allt är inte positivt när det gäller BK. När det gäller grönsakerna så kan jag emellanåt bli irriterad. Bland annat kan det bli rätt kladdigt, och en del av grönsakerna kan hamna på brickan.
Citera
2019-01-02, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FHC-Forever
Alla BK förutom dom på flygplaterna med ocker-priser tar väl kuponger.

Inte på Stockholms Central och inte på Sergels torg. Sistnämnda skyltar dock med sin
vägran så man vet på förhand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in