2022-08-07, 18:58
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Detta gäller alla kedjor dock, både max donken och burger king är värdelösa, kan stå en person och ändå tar det 10 minuter en jävla meny, snabbmat har verkligen tappat sin grej alltså både med priser och tiden det tar att få sin order.... av den anledningen äter jag där kanske 1 gång om året eller nåt.

sen är det oftast smutsigt och luktar illa så man har verkligen inte bråttom dit för man vet vad som väntar en.

Käkar ibland på donken eftersom jag har en nära och det är smidigt när jag har barn med mig. Brukar beställa i automat och ta bordsservering. Tar sällan mer än 6-7 minuter att få maten och det är faktiskt helt okej service så, brukar bli rätt. Jag åt under många år aldrig på McDonalds eftersom jag tyckte att det var bedrövligt. Långsamt och dålig kvalitet. Skulle säga att de är bättre nu, om än från en låg nivå. BK tyckte jag var bättre då, men är ju riktigt risiga nu. På Max gillar jag inte maten alls så där äter jag aldrig.
Citera
2022-08-09, 19:32
Medlem
Burger kings vitlöksdipp är riktigt god. Ibland drar jag in på BK och handlar mig en vanlig hamburgare och en vitlöksdipp att doppa i. Riktigt gott! Men det blir sällan snabbmat för min del nuförtiden.
Senast redigerad av Babyspenat 2022-08-09 kl. 19:36.
Citera
2022-08-23, 16:23
Medlem
Vill.Ha.Den.I.2ans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
Funderar över plastmuggarna för läsken. Är det meningen att muggarna ska kastas där man kastar allt annat eller för att ta hem? Det har alltid varit papper när jag varit där. Nu senast plastmuggar.

Jag tog hem muggen.

Såg någon blänkare om refresh refill skymta förbi på reklamskylten ovanför kassan. billigare dricka om du kommer tillbaka med din mugg?
Citera
2022-08-23, 16:28
Medlem
Vill.Ha.Den.I.2ans avatar
Nyss hemkommen från BK med en bbq whooper och 6-pack lökringar.

vad kan man göra annorlunda med bbq-sås, burgaren gick ner. Lökringarna, nytt recept skryter de om, tyckte det smakade frityrsmet och socker, det är olika storlekar på ringarna, de små var ok i konsistens, de stora var stenhårda. tillbaka till ritbordet säger jag nog.
Citera
2022-12-27, 22:23
Medlem
Rebali179s avatar
Var längesedan jag besökte BK. Favoriten är nog alltid Chicken Royale
Hoppas bara att de inte har ändrat något på den burgaren
Citera
2022-12-27, 23:13
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Var längesedan jag besökte BK. Favoriten är nog alltid Chicken Royale
Hoppas bara att de inte har ändrat något på den burgaren

det finns fler varianter av den vanliga.
Citera
2022-12-27, 23:16
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
det finns fler varianter av den vanliga.

Vilka varianter finns det numera?
en polare tipsade om Spicy Chicken Royale som jag skulle prova men det har jag inte gjort ännu
Citera
2022-12-27, 23:46
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Vilka varianter finns det numera?
en polare tipsade om Spicy Chicken Royale som jag skulle prova men det har jag inte gjort ännu

en med ost och en med ost och ostsås. + den din polare nämnde.
Citera
2023-01-03, 05:23
Medlem
olasvenssons avatar
Burger King slutar med engångsmuggar på restaurangerna.

Jag var och hälsade på Burger King restaurang i Kungsbacka. Grillmästare Burger King har börjat med flergångsmuggar istället för engångsmuggar. Ett led till att förbättra miljön på Jorden.
Citera
2023-01-03, 05:27
Avstängd
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson

Jag var och hälsade på Burger King restaurang i Kungsbacka. Grillmästare Burger King har börjat med flergångsmuggar istället för engångsmuggar. Ett led till att förbättra miljön på Jorden.

Så deras personal ska behöva diska glas nu eller vadå?
Citera
2023-01-03, 08:36
Medlem
Citat:

Sådana där flergångs i plast? Där det bildas flisor/repor där bakterier sätter sig.
Äckligt som fan.

Kommer aldrig sätta min fot där.

De gör verkligen allt för att skrämma iväg kunderna. Milkshake går inte heller att dricka numera, då man envisas med papperssugrör som får milkshaken att smaka vidrigt.
Citera
2023-01-04, 00:01
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Så deras personal ska behöva diska glas nu eller vadå?

Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Sådana där flergångs i plast? Där det bildas flisor/repor där bakterier sätter sig.
Äckligt som fan.

Kommer aldrig sätta min fot där.

De gör verkligen allt för att skrämma iväg kunderna. Milkshake går inte heller att dricka numera, då man envisas med papperssugrör som får milkshaken att smaka vidrigt.

Varför står inte det här på nyheterna ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in