Citat:
Ursprungligen postat av
grungewhore
Tycker även Max sänkt standarden på sistone. Inte BK nivå än, men på god väg. Känns som att alla nya hamburgerkedjor gjort att de etablerade sänkt sig..
Upplever också att Max gått ner sig ordentligt. Max tyckte jag gjorde godast skräpburgare av alla skräpkedjor. Men något konstigt har hänt senaste åren. Kötten är inte som dom var innan. Såserna/dressingarna är mer blaskiga. Pommesen är bara hårda småsmulor.
BK ska vi ju inte ens tala om. Inte ens fåglarna kan väl gilla deras mat. Och då skall det sägas att jag gillar skräpmat. Varje gång man varit på BK känns det så smutsigt och äckligt runt köket/kassan, ja tamejfan hela jävla ytan känns smutsigt och sunkigt.
Endast Mcdonalds som behåller en någorlunda bra nivå och som inte gått ner sig nämnvärt. När man äter donken så vet man vad man får. Och oftast njuter man av deras mat. Bäst pommes samt smaksatta burgare utan överdrivet mycket sallad och blaskig intetsägande dressing.
Max och BK smakar som den där misslyckade burgaren som man själv stekte hemma. Känns som jag alltid får ont i magen när jag äter deras skit. Däremot mår man som en kung efter att ha ätit en donkenmeny.