2024-02-27, 21:03
Bannlyst
Håller BK ingen standard numera?

Vad på BK med min systers barn. Det var inte trevligt alls. Snubben i kassan var inte trevlig. Burgarna var inte färdigstekta. Hamburgarna ramlade isär bara man tog upp dem. Att besöka toaletten var en konstant kväljande upplevelse.

Påminner om senaste gången jag besökte en annan BK. Det tog över 20 min att få sina Nuggets. Papperskorgen var sopberg. De beklagade över att de var underbemannade.

Ett under att man inte blev magsjuk efter någon av gångerna.

Restaurangerna var dåligt besökta. Inte så konstigt tänker jag.

När hände detta? Har alla BK gått ned sig?
Citera
2024-02-27, 21:07
Medlem
NotDeads avatar
Köpte en burgare därifrån med mycket bacon, fy fan vad jag kräktes utav den. Aldrig mer BK förutom de få gångerna man köper en chicken royal som är god. De har även bra pommes bk. Allt annat dock...
Citera
2024-02-27, 21:07
Medlem
Absolut.

I staden jag bor har BK länge varit det sunkigaste haket. McDonalds är gudomligt skött i jämförelse.
Citera
2024-02-27, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chill.Pill
Har alla BK gått ned sig?

De har alltid varit den sämsta burgarekedjan, i min mening.
Citera
2024-02-27, 21:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kombitator
De har alltid varit den sämsta burgarekedjan, i min mening.
Ja men det har väl alltid varit ganska välbesökt, men det här!!! Halvrått kött alltså.
Citera
2024-02-27, 21:10
Bannlyst
Bajs på toalettringen
Citera
2024-02-27, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chill.Pill
Vad på BK med min systers barn. Det var inte trevligt alls. Snubben i kassan var inte trevlig. Burgarna var inte färdigstekta. Hamburgarna ramlade isär bara man tog upp dem. Att besöka toaletten var en konstant kväljande upplevelse.

Påminner om senaste gången jag besökte en annan BK. Det tog över 20 min att få sina Nuggets. Papperskorgen var sopberg. De beklagade över att de var underbemannade.

Ett under att man inte blev magsjuk efter någon av gångerna.

Restaurangerna var dåligt besökta. Inte så konstigt tänker jag.

När hände detta? Har alla BK gått ned sig?

BK är den gammalt penningtvätts verksamhet, kan omöjligt finnas individer som ärligt gillar deras mat. Inga kunder, ingen inkomst. Måste vara något slags fiffel kanske lite Los pollos hermanos
Citera
2024-02-27, 21:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Erikandersson0505
BK är den gammalt penningtvätts verksamhet, kan omöjligt finnas individer som ärligt gillar deras mat. Inga kunder, ingen inkomst. Måste vara något slags fiffel kanske lite Los pollos hermanos
Ja, kanske på 70-talet att det funkade
Citera
2024-02-27, 21:24
Medlem
grungewhores avatar
Tycker även Max sänkt standarden på sistone. Inte BK nivå än, men på god väg. Känns som att alla nya hamburgerkedjor gjort att de etablerade sänkt sig..
Citera
2024-02-27, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Tycker även Max sänkt standarden på sistone. Inte BK nivå än, men på god väg. Känns som att alla nya hamburgerkedjor gjort att de etablerade sänkt sig..
Har ju aldirg besökt dem så jag vet faktiskt inte. Men mycket möjligt…
Citera
2024-02-27, 21:29
Medlem
Fuckwindowss avatar
Tycker alltid det varit skit.. men har säkert blivit sämre.
Citera
2024-02-27, 21:31
Medlem
Genelkurmays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Upplever också att Max gått ner sig ordentligt. Max tyckte jag gjorde godast skräpburgare av alla skräpkedjor. Men något konstigt har hänt senaste åren. Kötten är inte som dom var innan. Såserna/dressingarna är mer blaskiga. Pommesen är bara hårda småsmulor.

BK ska vi ju inte ens tala om. Inte ens fåglarna kan väl gilla deras mat. Och då skall det sägas att jag gillar skräpmat. Varje gång man varit på BK känns det så smutsigt och äckligt runt köket/kassan, ja tamejfan hela jävla ytan känns smutsigt och sunkigt.

Endast Mcdonalds som behåller en någorlunda bra nivå och som inte gått ner sig nämnvärt. När man äter donken så vet man vad man får. Och oftast njuter man av deras mat. Bäst pommes samt smaksatta burgare utan överdrivet mycket sallad och blaskig intetsägande dressing.

Max och BK smakar som den där misslyckade burgaren som man själv stekte hemma. Känns som jag alltid får ont i magen när jag äter deras skit. Däremot mår man som en kung efter att ha ätit en donkenmeny.
Senast redigerad av Genelkurmay 2024-02-27 kl. 21:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in