Citat:
Ursprungligen postat av
Nihenna
Var har McDonalds börjat med det?
Jag bor i Göteborg och har aldrig sett det.
Stockholm bara än så länge då eller?
Max däremot har det, jättesmidigt som du säger.

Har sett det på något ställe i Stockholms innerstad, vet inte hur utbrett det är. Går i princip aldrig på McDonalds.
Citat:
Ursprungligen postat av
quaerty
Jag gillar det också. Även om det lätt blir ett gäng onödiga tillbehör (dippsåser osv) som jag inte alls hade planerat att köpa. Men det är det värt. På Burger King vore det perfekt, där vill jag ofta ändra på hamburgarnas originalutförande.
Precis, det borde vara en bra affär för dem också, jag lägger oftast till något när jag beställer så. Antingen något tillbehör på burgaren eller något annat, exempelvis en dippsås. På Max har det gått snabbt att få grejerna också, antar att de har omdisponerat och har någon fler skalle i köket när de bara har några få bemannade kassor, för de skottar ut i rätt bra takt. När Max kom till Stockholm hade de helt efterblivet kassasystem, anpassat för Norrland där det inte finns några människor, nu känns det som att de är ledande på det. Jag hoppas att BK också inför det, om donken sprider det på sina restauranger blir nog pressen rätt stor på BK också.