Flashback bygger pepparkakshus!
2022-05-19, 19:41
Medlem
Tänkte gå dit imon o såg en ny burgare på hemsidan: Gourmet Grill Chimichurri.
Nån som testat?
Citera
2022-05-25, 10:19
Avstängd
priices avatar
Helt fantastiskt att 18 nuggets, stor cola, vaniljglass och desert kostar 77 kronor år 2022
Citera
2022-05-25, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dontcopymyname
Tänkte gå dit imon o såg en ny burgare på hemsidan: Gourmet Grill Chimichurri.
Nån som testat?
Förväntade mig mer, lite hetta men annars försvann smakerna.
Koriander och citrus är väll en stor del av Chimichurri och det märktes inte alls.
Men bra byggd burgare, den håller sig visuellt nära utlovat.
Max umami och McSelection Creamy Chipotle Premium är något snäpp över smakmässigt enligt mig.
Citera
2022-06-17, 12:02
Medlem
volvo 240s avatar
Jag brukar alltid ta en big king XL plus meny, tvlå hot cheese dip så får personalen välja en till random. Brukar ta till det antingen e dubbel fish king el som i idag nån CHimichickisak som var god. Jag äter baera en gång om dagen så därför blir det stora måltider.
Citera
2022-06-17, 13:20
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priice
Helt fantastiskt att 18 nuggets, stor cola, vaniljglass och desert kostar 77 kronor år 2022

det är väl ändå billigt får man säga ?
Citera
2022-07-01, 09:43
Medlem
Jävlar vad BK's gått ner sig. Brukade käka där ganska regelbundet för cirka 1 år sedan. Dom hade menyer för 29 eller 39kr. Du kunde dessutom välja till en rätt stor sallad istället för pommes. Nu i veckan fanns det endast stenhårda morötter att välja till och menyn som tidigare kostade 29 eller 39 hamnade på cirka 50kr.

Det stod en ensam och tydligt irriterad tjej i kassan och kön bakom bara växte. När jag kom in var det bara 1 person framför mig som beställde 1 burgare, men jag fick ändå vänta nästan 20minuter innan jag fick min meny.

Konstigt nog är sunkhaket nummer 1 (Donken) det som erbjuder bäst pris, valmöjligheter och kortast väntetid utifrån mina senaste besök där. Trodde aldrig den dagen skulle komma. Max är väl helt okej, dock fruktansvärt dyrt.
Citera
2022-07-23, 16:34
Medlem
ArnrikHenstads avatar
Var på BK Rosersberg idag, det var slowfood, fick vänta på beställningen i ca 25min. En fråga varför har de som gör hamburgare ej köksplasthandskar på sig. Riktigt ofräscht.
Citera
2022-08-02, 22:53
Medlem
Deras milkshakes slår MCD med hästlängder! Annars tycker jag de är rätt lika.
Citera
2022-08-06, 14:25
Medlem
CyberIngmars avatar
Funderar över plastmuggarna för läsken. Är det meningen att muggarna ska kastas där man kastar allt annat eller för att ta hem? Det har alltid varit papper när jag varit där. Nu senast plastmuggar.

Jag tog hem muggen.
Citera
2022-08-06, 15:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
Funderar över plastmuggarna för läsken. Är det meningen att muggarna ska kastas där man kastar allt annat eller för att ta hem? Det har alltid varit papper när jag varit där. Nu senast plastmuggar.

Jag tog hem muggen.
Är inte meningen att de ska diskas av BK och användas igen? Ungefär som vanliga dryckesglas på en riktig restaurang.
Citera
2022-08-06, 16:50
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperFrazze
Jävlar vad BK's gått ner sig. Brukade käka där ganska regelbundet för cirka 1 år sedan. Dom hade menyer för 29 eller 39kr. Du kunde dessutom välja till en rätt stor sallad istället för pommes. Nu i veckan fanns det endast stenhårda morötter att välja till och menyn som tidigare kostade 29 eller 39 hamnade på cirka 50kr.

Det stod en ensam och tydligt irriterad tjej i kassan och kön bakom bara växte. När jag kom in var det bara 1 person framför mig som beställde 1 burgare, men jag fick ändå vänta nästan 20minuter innan jag fick min meny.

Konstigt nog är sunkhaket nummer 1 (Donken) det som erbjuder bäst pris, valmöjligheter och kortast väntetid utifrån mina senaste besök där. Trodde aldrig den dagen skulle komma. Max är väl helt okej, dock fruktansvärt dyrt.

Donken har koll på processer och flöden, tycker att de oftast är snabba och effektiva. BK känns som en amatörmässig verksamhet många gånger. Lite hönsgård, långsamt och förvirrat. Självservice-automaterna är kassa och slöa också. Jag har nästan helt slutat gå dit, trots att det var min favorit av de tre stora för ett antal år sen.
Citera
2022-08-07, 18:39
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent
Donken har koll på processer och flöden, tycker att de oftast är snabba och effektiva. BK känns som en amatörmässig verksamhet många gånger. Lite hönsgård, långsamt och förvirrat. Självservice-automaterna är kassa och slöa också. Jag har nästan helt slutat gå dit, trots att det var min favorit av de tre stora för ett antal år sen.

Detta gäller alla kedjor dock, både max donken och burger king är värdelösa, kan stå en person och ändå tar det 10 minuter en jävla meny, snabbmat har verkligen tappat sin grej alltså både med priser och tiden det tar att få sin order.... av den anledningen äter jag där kanske 1 gång om året eller nåt.

sen är det oftast smutsigt och luktar illa så man har verkligen inte bråttom dit för man vet vad som väntar en.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in