Jaha nu har någon kvinnlig åklagare tagit upp "oaktsam våldtäkt"-åtal mot Roberto.
Det är något jävligt fishy med detta tycker jag. Om nu staten hade ett mål klappat
och klart med att en torsk har knullat sönder en fastbunden drogad underårig moldavien-hora
så hade man ju inte sagt såhär:
Citat:
Utredningen på City åklagarkammaren leds av kammaråklagaren Daniel Suneson. I ett pressmeddelande skriver Åklagarmyndigheten att en utredning om oaktsam våldtäkt har inletts jämte utredningen kring köp av sexuell tjänst.
Enligt pressmeddelandet har Paolo Roberto ännu inte delgivits misstanke om brottet oaktsam våldtäkt.
”Åklagare kommer nu att gå igenom ärendet och kommer fatta beslut om eventuella utredningsåtgärder.”, skriver Åklagarmyndigheten.
Jag är 100% säker att det var ett kvinnonamn på åklagaren när flashen först kom, men ser nu att när Aftonbladet skrivit en längre artikel namnges åklagaren att vara
Daniel Suneson.
Hahahaha! Jag döööööör! Samma jävla åklagare som när det skulle statueras exempel med "hitrest rapneger" som hade ägnat sig åt kast med liten afghan. Det fanns inget "överfall med glasflaska" då, och det finns ingen "oaktsam våldtäkt" nu heller.
Ska dom kalla horan till rättegång och hon ska stå där och snyfta om att ha blivit oaktsamt våldtagen, med hallicken sittandes i lägenheten tills hon kommer tillbaka så hon kan få stryk och bli tvingad att hora lite mer på lägenhetsbordellen?
Och så säger dom att vårt rättsväsende inte är politiserat? Hahah...Vilka jävla pajasar.