Citat:
Ursprungligen postat av
lakritc
PR skulle aldrig gett intervjun med TV4 då det var ett enormt PR-magplask, men hade inte kunnat göra något annat annorlunda.
Det jag inte förstår med hans katastrofala intervju är det här snyftande pudlandet. Han menar att han nu står för vad han gjort och så vidare. Inte för att det nödvändigtvis hade räddat hans företag, men jag tror det hade varit mer strategiskt att istället stå
på riktigt för vad han gjort. Typ "Japp, jag köpte sex. Jag tycker inte det är någon big deal och jag gör det lite då och då. Visst, jag vet att det är olagligt vilket jag anser är helt sjukt. Men jag har råd med böter. Fuck you."
Jag killgissar på att att ett dylikt uttalande istället fått alla att tycka att karln bara är helt jävla dum i huvudet och inget att bry sig om. Visst, några feminister hade kastat (Paolos) tomatsås på hans restaurang och sen var det bra med det. Antagligen hade väl TV4 inte haft råd att ha kvar en misogyn idiot i vilket fall. Men efter någon månad hade inget kommit ihåg vad som hände. Lite som när Persbrandt åkte dit för narkotikabrott. "Jag älskar kola, det bara är så. Var det något mer ni ville?". Folk orkar inte bry sig, han är bara dum i huvudet liksom.