2020-05-18, 14:15
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temadag
Du menar att man ska ta alla gubbar som går in i ett visst hus och be att få se deras mobiler och se om de har kontanter? Hahahahahah Du skulle skrika skyhögt om de hade det förfarandet

Pablo förlorar nu allt. Han satt i teve och dribblade om att hon kanske var trafikerad och gjorde det sju resor värre för sig själv. Han har nu förlorat allt. Han har ingen framtid.

Mmm-m..

Den genomfördes av Norrmalmspolisen i Stockholm och människohandelsgruppen vid polisens nationella operativa avdelning, NOA.

https://www.expressen.se/nyheter/kri...tjarna-gripen/

Skall bli intressant att följa med. Om den prostituerade är ett trafficking-offer..
Citera
2020-05-18, 14:16
Medlem
Bellapellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vidrikfittanen
Måste vara nån form av tvångstanke att just knulla en hora. Det är det som är själva grejen han går igång på, att hon är en smutsig hora.
Jag menar ... Paolo kan lätt gå ut på krogen och få med sig en ung, snygg icke-prostituerad tjej hem. Så knulla lär han knappast behöva betala för att göra-

Jag tycker inte det är moraliskt fel varken att köpa eller sälja sex. Tycker bara det är äckligt. Det är helt klart en äcklig böjelse han har. I Corona-tider dessutom.
Att han knappast smyger med det är nog en del i fantasin. Det eggade honom. Och detta var givetvis inte första gången.

Men italienska ostar och otvättad fitta går nog hand i hand.

Det hade varit mycket roligare om det var nån PK-kändis som åkte dit. Typ Alex Schulman. Då hade podden tystnat och krönikorna plockats bort.

Läste precis en bra tweet (https://twitter.com/GranStrand1) :

Det handlar om gangbang
Citera
2020-05-18, 14:19
Medlem
danmacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurglaren
Ja hans egna pudlande ord. Men de är ju inte sanna, det är vad han sagt för att få så mkt sympati som möjligt.

Säger i så fall en del om hans intelligens om han tror han vinner sympati genom att hävda att hon var dittvingad.
Citera
2020-05-18, 14:19
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
De har naturligtvis folk på insidan också.

Samma fråga, svara.
Citera
2020-05-18, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Jaha nu har någon kvinnlig åklagare tagit upp "oaktsam våldtäkt"-åtal mot Roberto.
Det är något jävligt fishy med detta tycker jag. Om nu staten hade ett mål klappat
och klart med att en torsk har knullat sönder en fastbunden drogad underårig moldavien-hora
så hade man ju inte sagt såhär:

Jag är 100% säker att det var ett kvinnonamn på åklagaren när flashen först kom, men ser nu att när Aftonbladet skrivit en längre artikel namnges åklagaren att vara Daniel Suneson.

Hahahaha! Jag döööööör! Samma jävla åklagare som när det skulle statueras exempel med "hitrest rapneger" som hade ägnat sig åt kast med liten afghan. Det fanns inget "överfall med glasflaska" då, och det finns ingen "oaktsam våldtäkt" nu heller.

Ska dom kalla horan till rättegång och hon ska stå där och snyfta om att ha blivit oaktsamt våldtagen, med hallicken sittandes i lägenheten tills hon kommer tillbaka så hon kan få stryk och bli tvingad att hora lite mer på lägenhetsbordellen?

Och så säger dom att vårt rättsväsende inte är politiserat? Hahah...Vilka jävla pajasar.

Åhh jösses, valde de åklagaren som klantade sig totalt och fick sina "bevis" söndersmulade av Rockys advokat? Tja utan hans kompetenta advokat skulle Rocky ha spärrats in lång tid så det gäller i så fall att Paolo ser till att få en riktigt bra advokat också.

Den idioten borde förstås ha sparkats och aldrig få agera åklagare igen men i Sverige belönas inkompetens så länge man agerar i PK-anda.
Citera
2020-05-18, 14:22
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
PR skulle aldrig gett intervjun med TV4 då det var ett enormt PR-magplask, men hade inte kunnat göra något annat annorlunda.
Det jag inte förstår med hans katastrofala intervju är det här snyftande pudlandet. Han menar att han nu står för vad han gjort och så vidare. Inte för att det nödvändigtvis hade räddat hans företag, men jag tror det hade varit mer strategiskt att istället stå på riktigt för vad han gjort. Typ "Japp, jag köpte sex. Jag tycker inte det är någon big deal och jag gör det lite då och då. Visst, jag vet att det är olagligt vilket jag anser är helt sjukt. Men jag har råd med böter. Fuck you."

Jag killgissar på att att ett dylikt uttalande istället fått alla att tycka att karln bara är helt jävla dum i huvudet och inget att bry sig om. Visst, några feminister hade kastat (Paolos) tomatsås på hans restaurang och sen var det bra med det. Antagligen hade väl TV4 inte haft råd att ha kvar en misogyn idiot i vilket fall. Men efter någon månad hade inget kommit ihåg vad som hände. Lite som när Persbrandt åkte dit för narkotikabrott. "Jag älskar kola, det bara är så. Var det något mer ni ville?". Folk orkar inte bry sig, han är bara dum i huvudet liksom.
Citera
2020-05-18, 14:22
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Anders Borg har säkert ångrat sin ursäkt på Twitter/Facebook? Som möjliggjorde för tidningarna att slå upp det stort...

PR la ju i en ganska så mycket högre växel än Borg..
Grejen med AB är ju att han länge tillhört näringslivseliten och även förstår var gränsen går.

Att vara full och plocka fram snoppen på en fest är visserligen förargelseväckande beteende, men något som kan förklaras genom sitt sammanhang; en tillställning med för mycket av livets begär.

Att köpa sex är bara rått.

Tror också att Anders Borg ångrade sin ursäkt då han beskrev händelsen med att han haft hög stress.
Felet alla gör är att de försöker förklara sig när de egentligen bara ska säga att de gjort fel, är ångerfyllda och strävar efter att uppträda bättre i framtiden.
Senast redigerad av lakritc 2020-05-18 kl. 14:32.
Citera
2020-05-18, 14:23
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
Daniel Suneson, var det inte han som försvarade afghanerna?

Han var åklagare i ASAP-Rocky fallet och namnges nu även i detta fallet som åklagren som vill driva en utredning om "oaktsam våldtäkt". Han var inte försvarare, även om det daltades från åklagarhåll med afghanerna.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ningen-flyttad
Senast redigerad av Nostradumbass 2020-05-18 kl. 14:29.
Citera
2020-05-18, 14:23
Medlem
Säkert någon som postat denna men har inte orkat läsa igenom 400 sidor senaste dygnen.
https://www.youtube.com/watch?v=jATl76oZmM0

Den är ju rätt träffsäker, han tar säkert åt sig, därför han blir så upprörd
Citera
2020-05-18, 14:24
Medlem
magpies avatar
Citat:
Nu har han ju sabbat det upplägget och nu finns inget att göra än att vara helt tyst, länge, i ett år kanske. Vad han ska leva av är ju frågan.

Han kan ju kolla med Ica och Coop om de har några pastasåser till övers.
Citera
2020-05-18, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skewie
Det här är den längsta jag hittat, (sändes i Nyhetsmorgon i lördags)
https://www.tv4.se/nyhetsmorgon/klip...mpati-12758262

Denna redigering växlar mellan två kameror. Man ser bland annat att det är leksaker i rummet och att Paolo sitter barfota. TV4 gör alldrig någonting av en slump, man vill väl förstärka bilden av en "ångerfull stackare".

Dom vill nog hålla dörrar öppna så han kan komma tillbaka till TV4 och prata om horköp.
Det blir nog en programserie när Paulo botar sitt sexmissbruk det passar TV4s feministagenda,
svenska män måste uppfostras till perfektion.
Citera
2020-05-18, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seriouslyfuckedup
Jag skulle vilja veta hur många skribenter som bashar hans utseende ser bättre ut vid 51. Jag vet inte hur man bedömer utseende hos män men jämför man med 99 % av 51åringar är han i superform.

Sen kommer någon ny snärta förbarma sig om honom och tycka synd om honom, lita på det.

Han har typiskt "fulsnyggt" utseende om något. Ser manligare ut än de flesta svenska män och besitter en viss utstrålning, men inte särskilt estetiska drag. Kom ihåg att många svenska män ser ut typ som Anders Lindberg på Aftonbladet, lol. Det största tillkortakommandet PR har rent fysiskt är hans längd.

Snygg i den klassiska meningen är som den gamle landslagsspelaren Olof Mellberg:

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/i...19wHe&usqp=CAU

https://staticcdn.svenskfotboll.se/i...6df75db67a.jpg

https://upload.wikimedia.org/wikiped...lberg_2006.jpg

Manliga drag, men samtidigt symmetrisk och estetisk. Han är också 1,87 cm lång, vilket är well above average, medans Paolo Roberto med sina 1,74 cm är well below.

Eftersom kvinnor har annan biologi än män kan en kille se ut som Paolo och ändå vara massivt attraktiv inför många attraktiva medlemmar av motsatt kön. Attraktiva egenskaper inkluderar manligt beteende och persona, driv, sen har vi även social status, pengar e t c
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in