2020-05-19, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland

RÄTT-KONSULT-GARANTI

Vi gör vårt absoluta yttersta för att du som kund ska få rätt interimskonsult på plats, snabbt och smidigt. Men om ni, mot förmodan, inte skulle vara nöjda med konsulten ni anlitat genom oss så ersätter vi personen – oavsett anledning och utan någon extra kostnad. Dessutom står vi för hela inskolningskostnaden för den nya interimskonsulten. En unik trygghetsgaranti som vi kallar för Rätt-Konsult-Garanti.

Paolo kan ju söka jobb via Lena som konsult ;-)

Att Paolo inte har tänkt på varför "firman" går före allt annat exempelvis i vårt egna kungahus och exempelvis det engelska kungahuset.

Utan "firman" - inget jobb.. no money - no honey ;-)
Citera
2020-05-19, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr-mystic
Var inte hans exfru en rätt känd snygg svensk sexolog(ironiskt isf om sex6 var det som spräckte det hela)?

Nä. De träffades på gym - precis som Paolo nu har träffat den här 25åringen också.
Citera
2020-05-19, 14:08
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.D.
Hur länge var det dom hade spanat på den här lägenheten som Paolo besökte?

Är det konspiratoriskt och gissa att dom medvetet valde att slå till när dom hade chansen att sätta dit en kändis? Även en polis kan väl räkna ut att det ger en helt annan effekt i media.

Det har väl inte framgått hur den insatsen gick till.

Kanske satt man utanför och plockade en och en alltefter, eller så gick man in medans 11 män trängdes i en lgh på 27kvm...

Alternativt så var det flera lägenheter med service verksamhet i samma trapp.
Citera
2020-05-19, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Det har inget med barnuppfostran att göra om du inte menar att han tar med sonen till horor och uppmanar dottern att fnaska. Det där är en moralfråga och det var fel då han har (hade?) flickvän. Oschysst mot partnern men det gör honom inte med automatik till en dålig far

Nej förmodligen inte, han kan säkert vara bra far ändå men de barnen är nog grymt besvikna på honom som alla andra men det är en annan femma.
Citera
2020-05-19, 14:10
Medlem
Fjantors avatar
Undra om han ens går utanför dörren nu.
Blir nog mkt onlinepizza.
Citera
2020-05-19, 14:12
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor
Undra om han ens går utanför dörren nu.
Blir nog mkt onlinepizza.

Blir nog ett och annat glas också
Citera
2020-05-19, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torshammarn
Vad ska det bli av hans liv efter detta

Får väl koka spaghetti på någon billig krog i Kiruna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gurra6
Expressen är flitiga med sina artiklar om Paolo Roberto idag. 7st med PR i artikelrubriken + ytterligare en där PR nämns i text under rubriken.

Låt den som är utan synd kasta första stenen.
Det hade inte blivit några artiklar med foto och namn om han inte sätt sig själv och talat i TV, rykten hade gått men namn och bild hade inte kommit fram
Citera
Medlem
cateatdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Vet vi att tomten verkligen är styckad? Allt han påstår ska tas med några stora nypor salt. Alla anställd var lögn hans krogar var lögn hans hotell var lögn hans matvaror var lögn så det är fullt möjligt att hans villa står på ofri grund.

Ok. En gång till.

Någon startar en rörelse. Denna någon börjar samarbeta med en influenser eller kändis. Kändisen/influenser blir varumärket och ansiktet för verksamheten.
Ibland blir kändis/influenser delägare eller så görs dealen på ett annat sätt.

Det är en överenskommelse. Att nu P. R hävdat att det är hans verksamhet är i den dealen.
Citera
2020-05-19, 14:14
Medlem
– Ja, jag är väldigt nöjd med mitt sexliv, det hoppas jag Elin också är. Allt jag behöver och lite till finns hos den kvinnan. Hon är pusselbiten som fattades i mitt liv, säger Paolo Roberto

https://www.expressen.se/noje/paolo-...unga-karleken/
Citera
2020-05-19, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cleave
Får väl koka spaghetti på någon billig krog i Kiruna.

Vem kommer vilja äta den då?
Citera
2020-05-19, 14:16
Medlem
Mindbusinesss avatar
Vem är donnan Paolo köpte sex av? Har sagts att hon är 34 år v
” Paolo Roberto köpte sex på bordell – och åkte fast.
Nu kan Stoppa Pressarna avslöja att den prostituerade kvinnan är en 22-årig polska som talar italienska.
– Jag tar hand om mig själv och är super-picky med vem jag träffar, berättar hon. ”
https://stoppapressarna.se/svenskt/h...o-kopte-sex-av
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in