Citat:
Ursprungligen postat av
Kalmar2004
Han har inget att förlora med denna handling - tiden får utvisa om han kommer hatas och frysas ut eller om vi kommer få se honom i tv-rutan och på diverse föredrag där han tjänar bra med pengar genom att förklara att han lyckats ta tag i sina problem osv osv.
Det där med föreläsningar tror jag inte särskilt på. Stigmat av sexköp är för stort, föredragscirkusen handlar en hel del om PK. Omvänd syndare kan man nog bara köra om man börjar från att vara helt okänd.
Kul annars att läsa lite om hur ett föredrag med Robban kunde presenteras förr i tiden:
”Guys like you always end up in prison”.
Those were the exact words that the principal used when Paolo got expelled from school. Today Paolo runs 13 companies, has written 10 books, speaks at conferences, produces quality pasta and hosts a television show. He wasn’t a bad person - he just wasn’t very good at the whole “school thing”.
https://epicenterstockholm.com/node/665
Den där rektorn kanske visste vad han snackade om, trots allt.
Citat:
Ursprungligen postat av
TheLucky
Han har varit megakänd i media i över 30 år och har väl tjänat pengar under tiden. Det har inte varit billigt att anlita honom och han har fått bra betalt av tv4. Samt mycket annat.
"Megakänd" är väl att ta i lite. Men visst, tillhörde väl A-laget på TV4.
Kan dock tänka mig att en sån snubbe också har haft stora utgifter, och inte direkt planerade för att han skulle kunna gå på en sån här mina. Finns gott om folk som tjänat multum i sin dag, men som sen blivit mer eller mindre bankrutt vid tillfällen, som Boris Becker eller Björn Borg, eller nån medlem i Europe, har jag för mig.
Taxichaffis tror jag kanske inte på, men det blir ju definitivt en riktigt fet käftsmäll, som han kommer vara groggy av hela livet. Gigolo vore kanske något?