2020-05-18, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Stöddigare kan jag knappast bli väl?
Men du har helt rätt - 10% av alla män vs 1% av alla kvinnor. Vet inte hur jag tänkte där faktiskt.
Oav sett så rättfärdigar det inte särskrivning.

Det är ju helt bisarrt att han kan få upp till 4 års fängelse för något som anses normalt
i 90% av världens länder. Jag har inte sex med svenska kvinnor dom är oromantiska och indoktrinerade.
Sedan så flyttar ju svenska kvinnor och vänsermäniskor till Skåne för att festa i Köpenhamn
det är ju bra stämning där danskorna är inte dryga och fina i kanten som svenskorna
som hänger ut män i metoo och driver dom till självmord och ockuperar media så att endast
kvinnor ska få russinen ur kakan.
Danska kvinnor älskar Danmark och attraheras inte av radikalfeminism för dom har lätt
att resa till många grann länder och förstår att Danmark inte kan bli bättre och den goda
stämningen skulle förstöras.

Sverige drogs inte in i andra världskriget utan fick en extrem rikedom pga att industrin och
infrastrukturen var intakt.
Storbritanien fick dra det tyngsta lasset och många ynglingar manipulerades och bekräftades
för att lurades ut i kriget.
Därför är brittiska kvinnor och kvinnorna från vara grannländer snällare mot män och mer ödmjuka.
Dom vet att männen fostrades i samarbete i fotbollslaget, och brittiska soldater deltar i militära operationer på ett annat sätt.
Det här är Alexander Skarsgårds syn på saken.

https://www.expressen.se/noje/alexan...venska-tjejer/
Citera
2020-05-18, 09:28
Medlem
Det finns ett sista råd jag kan ge till den italienska strand raggaren. Det må vara desperat men det kan faktiskt funka att åtminstone försöka få honom att anses vara lite mer trovärdig.
1. Paolo gör ett videoklipp på tuben och berättar att han blir lite nervös i intervjun med tv4. Han bör säga att det var inte första gången men det för att ta fördel av detta är att namnge alla som var där. Fokuset flyttar bort från honom och vips, då har gullmedia något annat att klösa i.
Senast redigerad av Xxrudeacidxx 2020-05-18 kl. 09:29. Anledning: Fel
Citera
2020-05-18, 09:28
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Det spelar väl knappast någon roll om gärningen är straffad.

Jag tror faktiskt man kan väcka åtal om så skulle vara även om man fått böter innan.
Citera
2020-05-18, 09:33
Medlem
Undrar: hur funkar män generellt i den här vidriga traffickingvärlden ...Går de till samma tjej hela tiden (som folk går till samma frisör varje månad) och hur ofta kommer de tillbaka? Har de ett bokn system ? Kan verkligen ingenting om detta och eftersom han var på listan över ”torskar” redan 2012 så har han ju hållt igång, frågan är HUR ofta då??
Citera
2020-05-18, 09:35
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bandspelaren
Lite för mycket silicon men annars rätt fin tjej.

Oavsett om man gillar Paradise Hotel looken eller inte ser tjejen bra ut. Det gör mig skeptisk till att det är rätt tjej.
Dessutom är Polen inte ett av Europas fattigaste länder.

Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
...men Paolo är fortfarande "i ett förhållande" och alla bilder på honom och flickvännen finns kvar på Paolos Facebooksida.

Sitter långt inne för Paolo att uppdatera sin status till ’Singel just nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Umebo123
Går de till samma tjej hela tiden (som folk går till samma frisör varje månad) och hur ofta kommer de tillbaka?

Hög omsättning på tjejerna, ett tufft liv och de måste kontinuerligt flytta (ny lägenhet/stuga).
Vad kan man tänka sig, någon/några gånger per månad?
Citera
2020-05-18, 09:36
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Här kommer en länk som visar:
Skvaller eller humor?

Paolo Roberto fingerpullar pasta i TV4. Jenny Strömstedt blir generad. Paolo berättar lite om hur det är att få chili på kuken. Alltså på riktigt!

Extramaterial: Ordvitsar.

https://youtu.be/th6iZs01fYA
Tillägg: I samma klipp skämtar PR om att få sparken från TV4.

Strömstedt verkar mest vilja bort från rutan. Jobbigt ögonblick snarare än att bli generad.
Senast redigerad av lakritc 2020-05-18 kl. 09:41.
Citera
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Jag tror han stannar kvar och fortsätter vara en kändis och företagare. Han är stor på sociala media och en massa människor tycker så synd om honom nu. Han kan börja träna folk mot pengar vilken sekund som helst. Om han tar 1500 spänn per halvtimme för personlig träning så är han fullbokad direkt hela året. Ingen kan hindra honom från att fortsätta driva sin Youtube-kanal exempelvis eller att starta andra företag, som han håller lägre profil i. Det är inte synd om honom och han har inte förlorat allt.

Om några år släpps han förmodligen in i värmen igen, precis som en massa andra människor som gjort fel och fejkar att de ångrar sig/skyller på droger eller annat. Han försökte bara avklara hela kedjan av "jag gjorde ett misstag" till "jag ångrar mig så" till "jag arbetar med mig själv" till "jag har lärt mig så mycket om mig själv" till "jag är en ny och bättre man nu" till "jag vill lära andra män att bli bättre precis som jag" på ett dygn. När han kör hela den grejen om två tre år kommer jag att tycka han är lika fejk då som han är nu. Men många köper sådan skit. Det är direkt förvånande att Kapten Klänning inte tagit sig tillbaka till scenen för att diskutera hur han utvecklats. Folk är suckers för skitsnack. Och han kan ju alltid bli frälst. Allt är ok i kyrkan om man bara säger högt att man ångrat sig.

Vem fan vill betala honom 1500 för en halvtimmes träning. Han är en gammal avdankad boxare som har noll koll. Om han förlorar kontakterna med tv så kommer han sakta men säkert glida in i glömskan precis som Harald Treutiger gjorde. Han var på sin tid betydligt större än Paolo. paolo kan ingenting annat än att vara Paolo.

Per Morberg trodde att han skulle skapa sig en framtid på egen hand och bröt med tv4 och försvann. Så bara för att du byggt ett varumärke via TV så innebär det inte att du kan ta över det på egen hand
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
När jag var barn och vi fiskade gick den torsk vi fick upp till katten. Det var knappt människoföda. Intressant hur det förändrar sig.

Torsk har varit vanlig, men alltid en mycket uppskattad matfisk. Serverades ofta i skolorna, vilket tyvärr ofta förstörde den. Har alltid varit vanlig i frysdiskarna. Är rätt tillagad en delikatess, och betraktas som den godaste bland torskfiskarna.
Citera
2020-05-18, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Vem fan vill betala honom 1500 för en halvtimmes träning. Han är en gammal avdankad boxare som har noll koll. Om han förlorar kontakterna med tv så kommer han sakta men säkert glida in i glömskan precis som Harald Treutiger gjorde. Han var på sin tid betydligt större än Paolo. paolo kan ingenting annat än att vara Paolo.

Per Morberg trodde att han skulle skapa sig en framtid på egen hand och bröt med tv4 och försvann. Så bara för att du byggt ett varumärke via TV så innebär det inte att du kan ta över det på egen hand

Ingen vettig människa, i min mening. Men tyvärr finns det många människor utan ett uns vett i detta land och han är den nya favoriten för alla som vill legalisera prostitution exempelvis. En hel del i denna tråd skulle nog gärna betala 1500 spänn för att ta en öl med Paolo Roberto en halvtimme, slippa armhävningarna och bara få tillfälle att hylla honom.

Dessutom är många av Paolo Robertos fans kvinnor. Många kvinnor har gott om pengar och skulle förmodligen gärna pröjsa för att bli tränad av honom en gång i månaden och resten av tiden hålla igång själva. Men dolt hopp om att romans uppstår.

Jag tror på riktigt att han skulle bli fullbokad som personlig tränare direkt, till hög kostnad. Borde det vara så? Nej. Vore han värd pengarna? Förmodligen inte. Men många gillar honom, många tycker synd om honom. De flesta avföljer honom inte. Hans inlägg på Instagram får mer än 10 000 likes stycket.
Citera
2020-05-18, 09:42
Medlem
DoggingDoriss avatar
Paolo är snart tillbaks inne i värmen igen. Hans tidigare liv som förnedringsrånare, mobbare och våldspundare gjorde honom känd och det kändisskapet har han använt på ett rent otroligt sätt.
Han har kandiderat till riksdagen för sossarna, blivit TV-kock utan att vara utbildad kock o.s.v.

Jag gissar på att han till hösten släpper minst en bok och att han får en egen TV-serie där han åker runt i världen och intervjuar sexköpare/sexsäljare med motiveringen att han som ångerfull sexköpare kan se på sexhandeln från ett helt eget perspektiv och bla bla bla.
Citera
2020-05-18, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Oavsett om man gillar Paradise Hotel looken eller inte ser tjejen bra ut. Det gör mig skeptisk till att det är rätt tjej.
Dessutom är Polen inte ett av Europas fattigaste länder.

Sitter långt inne för Paolo att uppdatera sin status till ’Singel just nu.

Hög omsättning på tjejerna, ett tufft liv och de måste kontinuerligt flytta (ny lägenhet/stuga).
Vad kan man tänka sig, någon/några gånger per månad?

Tack för svar såg inte det innan jag skrev frågan igen😀👍
Citera
2020-05-18, 09:45
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Jag tror faktiskt man kan väcka åtal om så skulle vara även om man fått böter innan.
Tveksamt, sen vad är beviset? Vad Roberto säger i en intervju är inget domstolen kan ta hänsyn till om han ändrar sig vid en förhandling. Vad säger horan? Kommer hon ens att medverka?
Bara massa medialt trams.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in