2020-05-17, 21:13
Medlem
Undrar om jag sett en så här aktiv Flashbackstråd förut.
Jag förstår varför, Paolo var sällsynt självgod och ivrigt skröt han om sitt liv varje chans han fick. Jag vill inte säga folk var avundsjuka, mest irriterade på hans självberöm.
Nu är folk otroligt skadeglada, detta kan vara århundradets kändisskandal.
Citera
Medlem
Tydligen greps även en känd journalist samtidigt i samma razzia, nån som vet vem?
Citera
Medlem
BlickKakaos avatar
Finns det offer?

Självklart! men jag kan bara just nu se två offer som förmodligen lider fruktansvärt och det är hans två barn 13 och 16år!

Det är oftast barn som får lida för sina föräldrars idioti!

Paolo Roberto! Ett svineri mot sina egna barn!
Citera
2020-05-17, 21:14
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Är väl ett affärsnamn?

https://evanoffgroup.se/wp-content/u...nievanoff2.jpg

^^ Dani Evanoff ser ut som en standard suryoyo och han är från Libanon också, men självklart inte etniskt libanes om han är assyrier/syrian. Kan slå vad pengar om att Dani Evanoff själv inte tycker det är en big deal med sexköp, men att han dumpar Paolo Roberto pga all moralpanik som töntar, incels och betahanne feminister som du själv har ställt till med över ett icke-problem.

Dani Evanoff är etniskt assyrier. En tät sådan. Var en av de större sponsorerna för Assyriska FF när de lirade i eliten.
Citera
2020-05-17, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imnsho
Politiker? Knappast. Vilket parti vill ta i honom ens med tång?

Krogbranschen, ja. Driva restaurang, dock utan den offentliga profil han har haft sedan år tillbaka.

Möjligen föreläsningsturné för att berätta om sitt sexmissbruk och sin skeva kvinnosyn. Nu tror jag iofs inte att någon köper den lögnen, men det kan finnas en viss sanning i att hans sexmissbruk nu kommer att minska. Han har ju passerat de 50 och testosteronnivån torde minska hans kapacitet att betäcka unga kvinnor.

Krogbranschen just nu när en stor del om inte rent av majoriteten av dem går på knäna och har permitterat sin personal.. Ingen höjdare när han sen inte kan sälja sin restaurang genom att själv figurera i media..

Föreläsningsturné - för högst 50st betalande åhörare ;-)
Citera
2020-05-17, 21:18
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
såklart vi kommer att få se honom framöver. Som några skriver så kommer han säkert skriva en bok och sen resa runt och föreläsa om sina demoner och hur man kommer tillbaka. Tyvärr kommer massor av människor att vilja lyssna och läsa.
Jag är säker på att massor av media kommer erbjuda honom stora summor för att intervjuas.
Konjunkturen de närmaste åren kommer inte att gynna föreläsare. Dålig timing av Roberto.

Några hiskeliga summor lär han inte dra in på intervjuer - det handlar inte om Sveriges mest vältalige man, historien är rätt banal också. Han känns rätt ute.

"Stockholmsnatt" var i en annan värld. Han har varit duktig som bitit sig fast, nu tappar han oundvikligen greppet.

Adjö, farväl, knugen av Knugsan.
Citera
2020-05-17, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Krogbranschen just nu när en stor del om inte rent av majoriteten av dem går på knäna och har permitterat sin personal.. Ingen höjdare när han sen inte kan sälja sin restaurang genom att själv figurera i media..

Föreläsningsturné - för högst 50st betalande åhörare ;-)

Krogbranschen får ju massa ekonomiskt stöd nu. Till den grad att det till och med blivit väldigt lukrativt för vissa element i samhället att köpa restauranger.
Citera
2020-05-17, 21:19
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Svårt med sossarna också.

Vilket parti är för prostitution?

Piratpartiet? Klassiskt liberala partiet? Medborglig samling?
Känns inte som mycket till karriär.

Tror som ovan. Restaurangverksamhet utan eget namn. Kanske ändå hyfsat populär PT när allt lagt sig.
Citera
2020-05-17, 21:20
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konfucius2
Gissar att ha drar sig tillbaks, några år. Vingården i Italien, är kanske det han kommer äng sin tid till.

Mycket jobb och pengar återstår tills den är på sina fötter..
Citera
2020-05-17, 21:20
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fryskyl
Den där vingården undrar man ju hur det kommer bli. Fanns en artikel om det i Expressen den 7 januari, där det hette:
Paolo Roberto säger att de i slutet av månaden ska ner till Italien igen för att förhandla och förhoppningsvis skriva på kontraktet till vingården.
– Det brukar vara rätt komplicerat att skriva på i Italien. Det finns en del regler. Men vi har verkligen bestämt oss för att ta det lugnt, det får ta den tid det tar. Det är ingen stress och ska bara vara kärlek det här året.
https://www.expressen.se/noje/paolo-...ken-utomlands/

Sen kom ju Coronan, så han lär ju knappast varit nere där sen dess. Men enligt Insta skrev han på för sex ( ) dagar sen. Där heter det:
Ett steg närmare att äga en vingård kontraktet påskrivet och så en härlig segercigarr på
Men trots kontrakt låter det ju där faktiskt inte som han ännu äger gården: bara att han är "Ett steg närmare".

I Expressen stod också att läsa:
Boendesituationen ser dock en aning knepig ut och det kommer krävas mycket renoveringsarbete för att göra det beboeligt.
– Det är ju en ruin.
Så jag vete fan. Kan kanske ha kommit lite käppar i hjulet på det där projektet nu. Sen är han väl inte italiensk medborgare, och jag undrar om vem som helst verkligen kan dra igång en vingård där. Lär åtminstone inte vara okomplicerat, och knappast garanterat som någon fett inkomstkälla åt Il Roberto.

(Har inte sett den där youtube-serien, så spekulerar givetvis. Men han verkar gilla att snacka rätt mycket.)

PS/Edit: "bara vara kärlek det här året" Det som gör hans snedsteg värre än det borde behöver vara är att han varit så jävla överflödande på Insta med hur bra sexet är med tjejen, hur de älskar varandra som fan, etc.

Det blir ju inget kändisvin(som jag antar de satsade på), och en helt vanlig vingård i Italien genererar inga stora summor. Plus att vi har Corona, så skörda kan bli väldigt problematiskt. Vem vet vi får kanske se Paolos vin Merluzzo på Systembolaget snart
Citera
2020-05-17, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creer
Krogbranschen får ju massa ekonomiskt stöd nu. Till den grad att det till och med blivit väldigt lukrativt för vissa element i samhället att köpa restauranger.

Nope. Du kan inte öppna en restaurang NU och få stöd av staten pga Corona. Du måste också uppfylla villkoren av förlorad vinst. Det finns att läsa sig till på nätet.
Citera
2020-05-17, 21:24
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ktsam-valdtakt

cirkusen fortsätter ! Hur kan aftonbladet få reda på att även fd polismästaren Tommy Bringholm har anmält PR för grov oaktsam våldtäkt. Jag som trodde att det låg under allmänt åtal och att åklagare redan har tittat på ifall rekvisiten uppnådes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in