2020-05-18, 09:46
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Umebo123
Undrar: hur funkar män generellt i den här vidriga traffickingvärlden ...Går de till samma tjej hela tiden (som folk går till samma frisör varje månad) och hur ofta kommer de tillbaka? Har de ett bokn system ? Kan verkligen ingenting om detta och eftersom han var på listan över ”torskar” redan 2012 så har han ju hållt igång, frågan är HUR ofta då??

En person här i tråden berättade att han valde tjejer med olika typer av utseende (Kropp). Det är nog någon primitiv djurisk drift att sprida sin säd till så många som möjligt. Jag tror PR alltid gjort det. Det är nog något man gör som vana eller inte alls. Unga killar provar det utomlands men de som fortsätter i mogen ålder har det nog som vana.
Citera
2020-05-18, 09:48
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Ingen vettig människa, i min mening. Men tyvärr finns det många människor utan ett uns vett i detta land och han är den nya favoriten för alla som vill legalisera prostitution exempelvis. En hel del i denna tråd skulle nog gärna betala 1500 spänn för att ta en öl med Paolo Roberto en halvtimme, slippa armhävningarna och bara få tillfälle att hylla honom.

Dessutom är många av Paolo Robertos fans kvinnor. Många kvinnor har gott om pengar och skulle förmodligen gärna pröjsa för att bli tränad av honom en gång i månaden och resten av tiden hålla igång själva. Men dolt hopp om att romans uppstår.

Jag tror på riktigt att han skulle bli fullbokad som personlig tränare direkt, till hög kostnad. Borde det vara så? Nej. Vore han värd pengarna? Förmodligen inte. Men många gillar honom, många tycker synd om honom. De flesta avföljer honom inte. Hans inlägg på Instagram får mer än 10 000 likes stycket.

Det är möjligt att du har rätt men jag tvivlar på att det är speciellt många som skulle göre det överhuvudtaget och ännu färre som skulle göra det över tid. Tvivlar starkt på att någon kvinna med pengar och utseende skulle stå ut speciellt många minuter med en självförhärligande pajas. Tror inte att dom vill vara mamma åt sin karl

Sociala medier säjer inte speciellt mycket om verkligheten. Det är inte helt enkelt att omvandla ett like i samarbeten eller pengar utanför bubblan. Det är inte direkt brist på diverse sociala medie personligheter som är sugna på att hitta samarbeten. Pernilla wahlgrens dotter lär vara radikalt större och bättre på det än farbror Paolo
Citera
2020-05-18, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
En person här i tråden berättade att han valde tjejer med olika typer av utseende (Kropp). Det är nog någon primitiv djurisk drift att sprida sin säd till så många som möjligt. Jag tror PR alltid gjort det. Det är nog något man gör som vana eller inte alls. Unga killar provar det utomlands men de som fortsätter i mogen ålder har det nog som vana.

Ja fy så är det nog...🙈
Citera
2020-05-18, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Kolla hennes facebook så har du svaret där. Just det. Inte världens snyggaste va? *ryyyser*
Hon var väl tillräckligt snygg för att P ville ha en relation med henne och lägga ut långa kärleksförklaringar samt att vilja bo tillsammans
Citera
2020-05-18, 09:50
Medlem
gubbroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Tveksamt, sen vad är beviset? Vad Roberto säger i en intervju är inget domstolen kan ta hänsyn till om han ändrar sig vid en förhandling. Vad säger horan? Kommer hon ens att medverka?
Bara massa medialt trams.

Klart att han inte åker dit för mer än sexköpet. Vad han säger i intervjun har inte ett smack att göra med vad han kan åtals för.
Citera
2020-05-18, 09:51
Medlem
HejaFinlands avatar
Jag vill påminna om att rent språkligt så är Paolo en horkarl. Han har bedrivit hor precis som kvinnan han köpte. https://sv.wikipedia.org/wiki/Hor
Citera
2020-05-18, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Det är möjligt att du har rätt men jag tvivlar på att det är speciellt många som skulle göre det överhuvudtaget och ännu färre som skulle göra det över tid. Tvivlar starkt på att någon kvinna med pengar och utseende skulle stå ut speciellt många minuter med en självförhärligande pajas. Tror inte att dom vill vara mamma åt sin karl

Sociala medier säjer inte speciellt mycket om verkligheten. Det är inte helt enkelt att omvandla ett like i samarbeten eller pengar utanför bubblan. Det är inte direkt brist på diverse sociala medie personligheter som är sugna på att hitta samarbeten. Pernilla wahlgrens dotter lär vara radikalt större och bättre på det än farbror Paolo

Jag hoppas du har rätt och jag har fel. Jag hoppas på att inte behöva se en enda artikel om honom någonsin mer i mitt liv. Han verkar vara en klassisk empatilös narcissist, som hela sitt liv skadat andra människor och kommit undan med det medan han putsar vidare på myten om sig själv som den perfekta mannen. Jag står inte ut med tomten och jag är kvinna, men alla kvinnor resonerar inte som jag. Narcissister och psykopater har alltid lätt att hitta partners. Det är läskigt hur lätt de manipulerar folk.
Citera
2020-05-18, 09:53
Medlem
Dags att göra en låt av Paolo Roberto eller ?
Citera
2020-05-18, 09:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Tveksamt, sen vad är beviset? Vad Roberto säger i en intervju är inget domstolen kan ta hänsyn till om han ändrar sig vid en förhandling. Vad säger horan? Kommer hon ens att medverka?
Bara massa medialt trams.

Om det är tjejen vi sett på bilderna så är det nog svårt att få det till våldtäkt. Har man pumpat upp brösten o läpparna så är det inte samma tjej som sitter utanför ICA
Citera
2020-05-18, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simpliticas
Han var ute med Jörgen Kruth strax innan Grevgatan 10.

Både Kruth och Paolo la ut på sina stories att dom träffades på Östermalm strax innan. Kruth hänger tydligen oxå på den där klubben. JK tog snabbt bort den delningen när PR åkte dit. Undrar om han inte va på samma möte? Är han oxå delägare? Han vet nog mer än vad som kommer fram och gör bäst i alla hålla sig låååågt.
Citera
2020-05-18, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoggingDoris
Paolo är snart tillbaks inne i värmen igen. Hans tidigare liv som förnedringsrånare, mobbare och våldspundare gjorde honom känd och det kändisskapet har han använt på ett rent otroligt sätt.
Han har kandiderat till riksdagen för sossarna, blivit TV-kock utan att vara utbildad kock o.s.v.

Jag gissar på att han till hösten släpper minst en bok och att han får en egen TV-serie där han åker runt i världen och intervjuar sexköpare/sexsäljare med motiveringen att han som ångerfull sexköpare kan se på sexhandeln från ett helt eget perspektiv och bla bla bla.
Hur ska han kunna släppa någon bok inget förlag kommer att ta i ett manuskript, självutgivna böcker får inte direkt någon spridning eller omtalas någonstans så att många köper dessa böcker
Citera
2020-05-18, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Vad tror ni Paolo gör härnäst?

1: Emigrerar till Italien och lever resten av sitt liv där. Satsar på sin vingård
2: Stannar i Sverige, men försvinner helt från offentligheten. Tar ett vanligt knegarjobb på t.e.x. någon sunkig pizzeria i orten.
3: Går vidare och försöker vinna tillbaka förtroendet från svenska folket genom att engagera sig i organisationer som bekämpar prostitution.
4: Tar livet av sig
5: Något annat. Vad i så fall?

Jag tror han kör på alternativ 1 och sticker till Italien. Där anses sexköp inte vara lika tabu, så där hade nog ingen höjt på ögonbrynen. Tror han skulle kunna få ett ganska najs liv i Italien. Där är det ju dessutom fritt fram att knulla horor som han verkar tycka om.
Det är väl inte osanolikt coronans stängda gränser som var anledingen att han chansade i sverige denna gång. Säkert låg i beställningen att det inte skulle vara en svenska som kände igen honom. Knepigt det där såtillvida han inte haft en spotthuva över skallen.
Dumt att inte förstå vad det skulle innebära för varumärket Paolo om han blev avslöjad för att inte tala om vilken skit han är som blåst Elin.

Lägger till: 6. Sticker ner till Kungsan och härjar igen?
Senast redigerad av Simpliticas 2020-05-18 kl. 10:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in