2020-05-18, 00:10
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuhamtaCurry
Vad var det PR sa i intervjun i TV4?

Han klev i smeten ordentligt och sa att hon blev tvingad...eller liknande.... (?)
Stammade väl fram att han trodde att kvinnan inte ville vara där. Man kan anta att han aldrig frågade henne utan vid tillfället inte hade skäl att tro att hon var ovillig att ha sex mot betalning.

Ser inte att här finns någon vattentät bevisning.
Senast redigerad av lakritc 2020-05-18 kl. 00:16.
Citera
2020-05-18, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
När man är sist tänker man då på dom som varit före under dagen/kvällen?
Eller känner man sej som den enda?

Ja, speciell som att nu är jag ensam med henne efter 7 andra. Sista för dagen nu softar vi.
Citera
2020-05-18, 00:11
Medlem
SweKingCalles avatar
Stämmer det att de tog PR på någon restaurang i närheten någon timme efter
Citera
2020-05-18, 00:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Det tycks gå fort. Den forna flickvännen är nu skriven i Vasastan.

https://www.ratsit.se/19940621-Elin_...LmOJf5VqEwpIu4

Så djup var den kärleken.
Citera
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Finns blå piller som hjälper mot sådant.

Just det ja, tänkte inte på det. PR är ju en gubbe nu........
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creer
Man har uppenbarligen resurser då man haffar massa torskar. Samt håller span. Det är svårt bevisa brott som sker mitt framför näsan på polisen? Du tror att du skulle kunna kidnappa en kvinna, tvinga henne hora ut sig till andra män och att det sedan skulle vara svårt att visa på att du gjort någonting olagligt?

Det är ju skitsaker med snabb lagföring och haffa en torsk som åklagaren ger böter istället för stor rättegång med kostnader och handläggningar. Åklagarmyndigheten är överhopad av arbete och domstolarna hinner inte med. Fängelse? Det finns inte platser för alla ens. Så strafföreläggande är liksom en pee in the wind.
Citera
2020-05-18, 00:13
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Stammade väl fram att hon trodde att kvinnan inte ville vara där. Man kan anta att han aldrig frågade henne utan vid tillfället antog att hon var villig att hs sex mot betalning.

Ser inte att här finns några vattentäta skott.

Det där kommer användas i frågan om oaktsam våldtäkt. Han har öppet i intervju sagt att kvinnan var där emot sin vilja. Så jag är inte lika säker på att han inte kan fällas.
Citera
Medlem
bandspelarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
När man är sist tänker man då på dom som varit före under dagen/kvällen?
Eller känner man sej som den enda?
Visst kan man känna att alla övriga har gjort sitt i grottan men jag tänker mer på att nu tänker även horan endast på mig och planerar inte för nästa möte. Jag har som sagt valt sista tid fredag kväll vid några tillfällen och det har varit kanon. Jag har förvisso synkat ganska bra med damerna också vid dessa tillfällen men jag tror det också beror på att de kunnat slappna av.
Citera
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Pengarna tar ju dessutom slut fort om man ska börja betala sitt leverne med sparade slantar istället för med lön som rullar in regelbundet.

Jo, de gör ju det..
Citera
2020-05-18, 00:14
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Ptja, förstört och förstört. Hans kändisliv är förstört, men jag har svårt att se att han på grund av detta skulle ha större problem än någon annan "vanlig svensson" att hanka sig fram här i livet. Sett ur det perspektivet är det väl kanske hans tidigare kändisskap som möjligtvis kan bli ett problem i sådana fall. Tveksamt att någon arbetsgivare skulle rekommendera kundkontakt ett tag framöver.

Alla kunder är inte ängsliga eller ens bryr sig om vad media skulle säga. Dessutom behöver inte hans namn skyltas.

De allra flesta tycker som sagt att det han gjort är idiotiskt. Men få bortom etablissemanget vill dödförklara honom. Han skulle garanterat få hundratusentals följare på nätet. Det är den potentialen han kan utnyttja och börja om.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blixten96
Jag tycker folk överdriver, det är inget nytt att folk köper sex men så fort paolo gör det så ska det snackas om det på varje media. Fan asså det finns viktigare saker att lägga focus på

Om man kollar in aktuella ämnen i forumet, då är Paolo Roberto mer än fem gånger intressantare än Coronaviruset.
Citera
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Just det ja, tänkte inte på det. PR är ju en gubbe nu........
Det syns tydligt på den här bilden

https://ibb.co/Swq5WrY
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in