Citat:
Ursprungligen postat av
Madeleine-S
Bara för att kvinnor utnyttjats i alla tider betyder det inte att det är ett yrke.
Män och kvinnor har utnyttjats i alla tider i alla möjliga yrken, det är därför vi har fått arbetarrörelser, facket och liknande organisationer. Det är hög tid att legalisera prostitution och cannabis, så att folk som arbetar inom dessa yrken slutar att bli behandlade som skit av lagen och inte behöver riskera misshandel och mord osv bara för att de försöker tjäna levebrödet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Madeleine-S
Men om vi legaliserar prostitution och sätter upp ett system/regler, vilka ska dessa män då banka skiten ut och förnedra totalt?
Men lämna tråden ditt korkade troll. Män som misshandlar prostituerade är knappast normen, och vill du att det ska upphöra då är det legalisering som gäller, eftersom lagliga bordeller innebär betydligt högre säkerhet för kvinnor som arbetar inom prostitution.
Du bryr dig inte om kvinnor. Du är en klassisk mansfientlig feministisk kvinnohatare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Madeleine-S
Det finns ett stort problem i samhället med män som har ett stort kvinnohat och det ser jag tyvärr beviset på i gynstolen.
Bara håll käften, ingen går på ditt trollande.
Citat:
Ursprungligen postat av
Madeleine-S
Detta problem tror jag inte kan lagstiftas bort.
Legaliserad prostitution innebär att män som köper sex och kvinnor som säljer sex, inte får deras liv förstörda. Du är emot Legaliserad prostitution eftersom du är en människofientlig feminist som låtsas bry dig om kvinnor men i själva verket får du en kick av att förstöra människors liv. Ni feminister är en sinnessjuk misantropisk sekt, och framförallt så är ni feminister genuint onda.
Citat:
Ursprungligen postat av
Madeleine-S
Paolo är inte ett offer, hur skulle han kunna vara det?
Paolo Roberto är feminismens senaste offer, inget snack om saken. Han har ju länge varit ogillad av feminister pga att han argumenterade emot en batikhäxa för några år sedan:
Paolo Roberto sågar feminismen:
https://www.youtube.com/watch?v=eFop4ljBA9s
Så nu kom det här med sexköp som en tidig julklapp för feministerna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Madeleine-S
Håller med om att han är störd men det är han inte ensam om och det är bara tjejerna som utsätts för detta som är offer.
Ingenstans skrev jag att Paolo Roberto är störd, så lägg inte ord i min mun. Paolo Roberto är offret här, inte den rumänska horan han betalade för att få knulla.
Citat:
Ursprungligen postat av
CarrieFisher
Är bruden, horan, lika utfattig och utsatt som alla (media och folk på sociala medier) försöker få det att framstå? Bilden jag har fått uppmålad är att tjejen är en ung fattig utsatt tjej som kommit hit från något öststatsland i hopp om att få jobb men blivit intvingad i prostitution och lever i en smutsig källare där hon knappt får någon mat eller har tillgång till säng eller dusch.
Den här karikatyrbilden är givetvis standard intelligensförnedrande propaganda. Betahanne feministerna i tråden har kört på det här narrativet att Paolo varit värsta rovdjuret och utnyttjat och ja nästintill våldtagit någon stackars fattig sexarbetande öststatare osv.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prodelin
Kvinnor tappar värde när män kan köpa ett knull, det är anledningen till varför kvinnor reagerar så starkt.
Det är en maktfråga men de erkänner dom inte själva, men fråga din morsa om detta så får du ett ärligt svar för den enda ärliga kvinnan som finns är din egen morsa.
Ja, självklart är det så. Prostitution är olagligt eftersom alla fula feminister är medvetna om att ingen skulle vilja betala för att få knulla dem. Feminister är medvetna om att de inte hade klarat av konkurrensen som laglig prostitution innebär.
Hmm, jag kan betala en snygg brud för en avsugning istället för att stå ut med den här fula och gnälliga haggan? Svårt val!