2020-05-16, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Tro mig, som skilsmässobarn själv så mår barnet bättre efter en skilsmässa än i ett äktenskap som innehåller otrohet och bråk! Fler än ett barn skadas av ett sådant förhållande.
Jo, man ska lämna om man inte kan hålla kuken/musen i styr. Finns inga andra vägar! (Mer än öppet swingerförhållande då)

Det är därför det är viktigt att kvinnan kämpar och håller sin man nöjd så att familjen hålls ihop. Ingen mår bra av kaos och oreda.
Citera
2020-05-16, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glamoureus
Hur ska polisen annars kunna sätta dit 11 personer på ett och samma ställe? De måste ju ha cashat up för brott

Här är inslaget från Veckans Brott:
https://www.youtube.com/watch?v=OlW2B16JrQo
Citera
2020-05-16, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Men horan har inte sex och horan vill inte ha sex. Ville hon ha sex så skulle hon göra det gratis.

Hur många tror du skulle gå till sitt jobb utan att få betalt?

Sen kan man se skillnad på att köpa sex av någon vuxen människa som själv har bestämt att det är det hon vill göra för pengar eller att köpa sex av någon alldeles för ung som blivit tvingad/lurad till att sälja sig och någon annan får pengarna.
Citera
2020-05-16, 12:04
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Du måste ju skilja på ömsesidig attraktion och sexköp.

På krogen är man attraherade av varandra, men på en bordell får horan blunda och hålla andan när vissa oattraktiva individer ska ligga med henne.

Det är inte alltid som folk ute i vanliga livet är helt ömsesidigt attraherade heller. Drar man i sig ett par för många och råkar tar hem en svettig avtändande discofitta från krogen som luktar fisk, så är man inte särskilt attraherad heller men folk fortsätter en stund ändå för att inte göra dålig stämning.

Men faktum med att horan ändå valt att det är mer värt att göra det än att inte göra det, så vad är då grejen är din skitnödighet.
Är det definitionen på offer så måste du ju enligt samma resonemang se hela tandläkarkåren också som försvarslösa offer som måste titta i en förskräckligt många stinkande och äckliga käftar varje vecka, alla rörmockare som kommer till en bostad som fått översvämning av avloppsvatten och måste åtgärda ett problem omringad av bajsvatten i flera timmar eller massörer som får knåda in håriga och illaluktande kroppar. Gud, vad utnyttjade de blir.

Det måste vara intressant att ha sådan pass låg IQ som vänsterblivna och där alla bara går runt och kränkta och det är offer precis överallt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Lägg ner det där med människor lika värde, det finns inte och kommer aldrig finnas, det är skapat från vänsterextrimisternas syn på deras värld, du verkar dela deras uppfattning.

Du kommer aldrig ha samma värde som nån annan, vad är det för jävla vidrig syn du har på samhället? alla ska vara lika? vad skapar det för utrymme för konkurrens och drivkraft hos människor när allt är lika tycker du?
Din syster är alltså mer värda än fattiga kvinnor från Rumänen eller Moldavien.
Vore bättre att män som köper sex försöker påverka sina kvinnliga släktingar att välja att sälja sex så slipper det uppstå lägenhetsbordeller där kvinnor med knagglig engelska säljer sex under förhållande som PR säger under otrevliga och inte frivilliga förhållanden
Citera
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nu-lugnar-du-dig
Det har förstås inget med denna fråga att göra. Om två vuxna vill ha sex med varandra är det deras ensak, vad de känner för varandra har heller inte andra med att göra. Varför har du ett sådant behov att lägga dig i andras sexliv, har du inget eget att fokusera på?

Fast kvinnan vill ju bara ha pengarna. Hon ligger för att de har en överenskommelse. Är det inte lite förnedrande för mannen? Hon är inte attraherad av mig. Kanske rent utav äcklad av mig men hon gör det för att jag har pengar. Jag har alltid tyckt att män som köper sex är losers pga detta. Jag lägger mig i eftersom det är en kriminell handling. Hur andra vuxna människor har sex skiter jag fullständigt i.
Citera
Medlem
bombaccis avatar
Nu ska aftonbladet "sänka" Roberto, det blir så tydligt hur de vill att läsaren ska uppfatta det hela.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...dod-i-dag-anna

"maffian, tv-kändis" , vart var allt det där när han ledde Robinson eller farmen? Då var det ju mest roligt o höra om framgångssagan men nu ska han framstå som så smutsig och att han har mörka krafter bakom sig.

Ska ge dem det att jag blir nyfiken o vill läsa men blir samtidigt irriterad på att de är så tydliga med att nu ska vi få läsarna att hata roberto.
Citera
Medlem
Hur gammal är flickstackarn han köpte, har det kommit ut något om detta?

Skulle det visa sig att hon är under 18 är han dubbelrökt...
Citera
2020-05-16, 12:05
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
De sitter på span i flera timmar, haffar torskarna när de kommer ut. Finns avsnitt på svtplay från Veckans Brott där de förklarar hur det går till. Borde inte vara så svårt att räkna ut själv dock.

Det man ändå tycker är lite märkligt är ju att polisen kan stå utanför i flera timmar och låta kvinnan bli utnyttjad under tiden de plockar en efter en ?
Det känns väl ändå lite fel va ?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M-right
Det är därför det är viktigt att kvinnan kämpar och håller sin man nöjd så att familjen hålls ihop. Ingen mår bra av kaos och oreda.

Du måste vara kvinnohatare eller radikal muslim med det tankesättet.
Det är inte kvinnans uppgift att hålla sin man nöjd... Ska hon stå mellan knytnäven och diskbänken och springa med dricka och mat fram och tillbaka för att mannen ber om det? Då förstår jag om kvinnan lämnar och är otrogen. Ingen står ut med sånt leverne oavsett kön.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Därför att du är kvinna, vi män är inte som kvinnor, är detta något nytt för dig eller?

Män tänder på objekt i första hand.

Nej. Män med taskig kvinnosyn, som drivs av hypermaskulinitet och tror sig vara bättre än kvinnor tror också att kvinnor är (lek-) saker (objekt) för män. Vi som är normala ser kvinnor som människor.
Citera
2020-05-16, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nu-lugnar-du-dig
Hade Hitler lika värde som Jesus tycker du?

Och vad har det med horor att göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in