2020-05-16, 00:18
Medlem
Så mycket näsgodis och steroider den här självgode spaggen snortat i sig, så äre fan inte förvånansvärt att han köper en sexslav. "första gången", jomen tjena spagge. Ryktades om att kvinnan egentligen var betydligt yngre, t.o.m under 18, men visade sig vara ca 30. Undra vad hans döttrar tycker om detta....
Citera
2020-05-16, 00:19
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Frågan är om kvinnan är frivilligt prostituerad eller om någon tvingar henne till det, om hon jobbar frivilligt som sexarbetare är det lugnt.

Okej, då vet jag din åsikt. Tror du att män som köper sex brukar ta reda på detta, eller ens bry sig om ifall det är frivilligt?
Det tror inte jag nämligen.
Citera
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Ja det var verkligen grädden på moset att sitta och böla i TV ett dygn efter. Obegripligt dumt alltihop, ur så många aspekter.

Ja, det var onödigt.

Obegripligt är det också att DU inte förstår problemet med att fattiga kvinnor från andra länder i Europa jobbar på lägenhetsbordeller med att sälja sex till välbeställda empatilösa sluskar till män.

Bra att han åkte fast!

Du kan ju förklara vad problemet är då. För nej, jag kan verkligen inte se problemet med att besöka en lägenhetsbordell. Man måste vara bra jävla hjärndöd för att

Ska bli intressant att höra hur du kan sitta på insiderinformation om kvinnan i fråga utan att ha någon endaste aning om vem hon är.

Av bilderna att döma som någon postade för ett tag sedan samt uppgiften om 1500 kr för en halvtimme så uppskattar jag att hon tjänar ca 15k per dag hon jobbar. Hon får in mer på en halv månad än du får på ett år, så jag tror hon klarar sig. Och nej, dessa summor är inte inbillning, det är enkel matematik och fakta. Men du kan ju försöka argumentera emot det med dina känslor. Lycka till.

Förstår att du tycker det är bra. Skönt för dig att vi i Sverige lyckas kontrollera mäns sexualitet så att du kan få slippa konkurrens från heta rumänskor 15 år yngre än dig själv. Själv bor jag som tur var inte i Sverige så jag slipper lyda under er feministers frihetsinskränkande lagar. Är man smart, som PR inte var i det här fallet, åker man utomlands när man vill ha sex. Visst, kanske svårt i totalitära fake pandemi-tider så på ett sätt kan man ju iofs förstå det. Att världseliten har tagit ifrån oss våra grundläggande rättigheter och vår frihet på obestämd tid kan driva vem som helst till vansinne.
Citera
Bannlyst
Fnasket var i 30 årsåldern, vad är det som är så jävla farligt?
Citera
2020-05-16, 00:20
Citat:
Ursprungligen postat av Apansiktet
Vad bör nyfikna nyttiga idioter som mig men som älskar Paolo göra???
Det räcker nog med lite värmande ord. Han går inte under pågrund av detta. Det viktigaste är väl att han får veta att det finns ett fåtal människor i det här landet som i alla fall har förmågan att göra fel val i livet.
Citera
2020-05-16, 00:21
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLoser
Ja det är fritt fram att sälja sin kropp. Man som kvinna. Man får dock inte köpa. Ajabaja.

😢 Men är hon här illegalt måste de väl ändå kasta ut henne
Citera
Billy blev dömd ja, men man kan undra om han blev ett offer av missbelåtna tjejer som inte fick stå på scenen med kändisar som Butt lovade.
Citat:
Billy Butt har hela tiden hävdat att kvinnorna haft sex med honom på grund av hans kändisskap och position inom nöjesbranschen. I den nya bevisningen åberopar han bland annat en video med skådespelerskan Emma Thompson, 60, i syfte att styrka hur vanligt fenomenet är inom nöjesbranschen.
https://www.msn.com/sv-se/noje/kandi...ång/ar-AADKvnG

Men nu hamna vi utanför Robban.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Fnasket var i 30 årsåldern, vad är det som är så jävla farligt?

Svårt att förstå, ingen inblandad blev väl tvingad till något och alla var myndiga.
Citera
2020-05-16, 00:22
Medlem
Zippotheflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Jag tycker det mest pinsamma i den här historien är hans ytliga livs-råd, som alla kan ta del av på Instagram. Det är uppenbart att han inte är mannen han vill vara; "Talk is cheap action speaks louder", och han erkänner att han har mycket kvar att jobba på, men ingen trodde hans mörker var så mörkt.

Citatet kan förvisso ses för det otränade ögat som samma slags bullshit som PR ägnar sig åt, men förstår man innebörden av det och försöker leva därefter inser man snart att det viktigaste är inte vad du säger, utan hur du handlar - det är vad som definierar dig; dina handlingar gentemot de du bryr dig om, och alternativt de du kanske föraktar. Vad du säger på Instagram betyder inget.

Alla har brister och bär på mörker, blir man fullt ut medveten om detta kommer man reducerar den skada man potentiellt skulle kunna utsätta andra för. Där tror jag PR har misslyckats.

Jag tror han skulle behöva en Carl Jung

Kanske läser han här, så jag lämnar denna länk "accepting your shadow; a tribute to Carl Jung"; https://www.youtube.com/watch?v=ezVyg_I0uGo&t=84s

Nog fan visste vi om hans mörker. Sociopat redan tidigt. Våld. Misshandel. Redan som ung. Sånt är observandum. Past behaviour predicts future behaviour.

Sen om du nu integrerat din skugga så skulle du inte döma Paolo så hårt. Trots sina handlingar så är han lika mycket människa som alla andra. Det är ju inte folkmord han är skyldig till.

( Lustigt att jordan peterson pratar så mycket om skuggan. Han är ju tokkristen. Hans böcker dryper av bibelcitat. Han stoltserar med sina tillplattningar av meningsmotståndare. En mobbare. Inte en varm humanist. Precis som Paolo.)
Citera
2020-05-16, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Han går inte under pågrund av detta.

Gör han inte? Titta på Martin Timell.
Hur ser hans liv ut nu?
Citera
2020-05-16, 00:24
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
Ofattbart !
Men har de tagit in kvinnan eller var hon här lagligt , har hon uppehållstillstånd ?

Inte en aning. Finns väl inte så mycket info om "offren" än...
Citera
2020-05-16, 00:24
Medlem
Zippotheflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Jag tycker det mest pinsamma i den här historien är hans ytliga livs-råd, som alla kan ta del av på Instagram. Det är uppenbart att han inte är mannen han vill vara; "Talk is cheap action speaks louder", och han erkänner att han har mycket kvar att jobba på, men ingen trodde hans mörker var så mörkt.

Citatet kan förvisso ses för det otränade ögat som samma slags bullshit som PR ägnar sig åt, men förstår man innebörden av det och försöker leva därefter inser man snart att det viktigaste är inte vad du säger, utan hur du handlar - det är vad som definierar dig; dina handlingar gentemot de du bryr dig om, och alternativt de du kanske föraktar. Vad du säger på Instagram betyder inget.

Alla har brister och bär på mörker, blir man fullt ut medveten om detta kommer man reducerar den skada man potentiellt skulle kunna utsätta andra för. Där tror jag PR har misslyckats.

Jag tror han skulle behöva en Carl Jung

Kanske läser han här, så jag lämnar denna länk "accepting your shadow; a tribute to Carl Jung"; https://www.youtube.com/watch?v=ezVyg_I0uGo&t=84s

Nog fan visste vi om hans mörker. Sociopat redan tidigt. Våld. Misshandel. Redan som ung. Sånt är observandum. Past behaviour predicts future behaviour.

Sen om ma nu integrerat sin skugga så skulle man inte döma Paolo så hårt. Trots sina handlingar så är han lika mycket människa som alla andra. Det är ju inte folkmord han är skyldig till.

( Lustigt att jordan peterson pratar så mycket om skuggan. Han är ju tokkristen. Hans böcker dryper av bibelcitat. Snacka svartvit religion. Han stoltserar med sina tillplattningar av meningsmotståndare. En mobbare. Inte en varm humanist. Precis som Paolo.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in