Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Ja det var verkligen grädden på moset att sitta och böla i TV ett dygn efter. Obegripligt dumt alltihop, ur så många aspekter.
Ja, det var onödigt.
Obegripligt är det också att DU inte förstår problemet med att fattiga kvinnor från andra länder i Europa jobbar på lägenhetsbordeller med att sälja sex till välbeställda empatilösa sluskar till män.
Bra att han åkte fast!
Du kan ju förklara vad problemet är då. För nej, jag kan verkligen inte se problemet med att besöka en lägenhetsbordell. Man måste vara bra jävla hjärndöd för att
Ska bli intressant att höra hur du kan sitta på insiderinformation om kvinnan i fråga utan att ha någon endaste aning om vem hon är.
Av bilderna att döma som någon postade för ett tag sedan samt uppgiften om 1500 kr för en halvtimme så uppskattar jag att hon tjänar ca 15k per dag hon jobbar. Hon får in mer på en halv månad än du får på ett år, så jag tror hon klarar sig. Och nej, dessa summor är inte inbillning, det är enkel matematik och fakta. Men du kan ju försöka argumentera emot det med dina känslor. Lycka till.
Förstår att du tycker det är bra. Skönt för dig att vi i Sverige lyckas kontrollera mäns sexualitet så att du kan få slippa konkurrens från heta rumänskor 15 år yngre än dig själv. Själv bor jag som tur var inte i Sverige så jag slipper lyda under er feministers frihetsinskränkande lagar. Är man smart, som PR inte var i det här fallet, åker man utomlands när man vill ha sex. Visst, kanske svårt i totalitära fake pandemi-tider så på ett sätt kan man ju iofs förstå det. Att världseliten har tagit ifrån oss våra grundläggande rättigheter och vår frihet på obestämd tid kan driva vem som helst till vansinne.