2020-05-15, 19:56
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Lek med dina fantasier hur mycket du vill men du vet själv att det du sysslar med är dumheter och ingenting som faktiskt förekommer i någon vida utsträckning.

Föreslår att du läser t.ex. Simon Häggströms två böcker (ja, det är bara att googla). Även Der Spiegel har haft bra reportage.

Håll nu din okunnighet för dig själv!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Han kanske var trött på att behöva laga en jävla massa pasta åt finskan innan det blev något "åka av", så istället tog han hela veckans mjölpengar och handlade annat.
Eller så var det baguette han ville ha
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GastonLeMan
Du svarar på ett över tio år gammalt inlägg, du tror inte han kan ha flyttat?

Förövrigt tycker jag Kungen av Kungsan är bra på att ge sig själv PR, vilken kille han är.
Tung pung är en börda i sig att bära.

Lol du har helt rätt.

Trodde jag var på sista sidan och svaren på en kommentar, såg nu att jag måste varit på första sidan.

på mig.
Citera
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crasch
TV4 la precis ut följande klipp. Klockrent.

TV4 Play: Mitt kök: Torsk med italiensk touch http://www.tv4play.se/program/link?video_id=2589927

Är de ironiska????

Han fyller hål och är torsk...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Det som laddes upp med Jörgen Kruth är uppladdat live alltså exakt vid den tidepunkten som det kom upp. Det var vid 19.15-19.30 då man endast kan se heltimmar och inte exakt klockslag via storys på instagram. Så jag antar att det är precis innan han går in till bordellen som han lägger upp den filmen.

Jag sparade inte ner hela filmen men här kommer två bilder ur filmen, ni som har bättre koll på husfasader på Östermalm kan säkert identifiera exakt vart de två befinner sig:

https://imgur.com/a/HDwxHRH

Storgatan, Näringslivets hus? Ett par minuter från hans påstådda destination.
Citera
Medlem
VitMan40Pluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Får jag fråga dig om du tycker att Coop ska sälja produkter från ett företag som sålt produkter som strider mot WHOs regler då det varit giftigt, krävt ett land som varit mitt i en svältkatastrof att betala miljontals dollar till dem samt använt barnslavar?
Coops dubbelmoral äcklar mig. Då borde dom inte sälja en enda grej från Kina.
Citera
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crasch
TV4 la precis ut följande klipp. Klockrent.

TV4 Play: Mitt kök: Torsk med italiensk touch http://www.tv4play.se/program/link?video_id=2589927

Haha ja tror jag dör...

Ja, nog fan TORSKADE han
Citera
Medlem
Smegmas avatar
Om det visar sig stämma att Pålle köpt en BÖG-HORA så kvittrar det inte ljuv KÄNDISsång framöver...

Snacka om att släcka sig själv på en sekund.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stina2017
Whatever
Men det pinsammaste av allt är ju att han säger att det är vidrigt, och ändå gör han det.

Han medger alltså att han är en vidrig person som utför det han tycker är vidirgast i världen (enligt egna ord)

Hoppas han inte käkar hundbajs åxå

Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Ja det hade ju varit minst lika vidrigt, men framför allt helt GRATIS för honom... så hade han ju kunnat behålla sina anställningar, sina produkter och företag osv

Citera hela om du ska citera
du missa poängen - han gör det han själv tycker är VIDRIGT!
Vilken människa gör så, liksom
(eller så tycker han inte att det är vidrigt -utan bara låtsas tycka det!) = Fejk
Senast redigerad av Stina2017 2020-05-15 kl. 20:02.
Citera
2020-05-15, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Det är klart att MSM säger att de handlar om trafficking. Deras hjärnceller är inte tillräckligt stora för att kunna skilja på två helt olika saker.

I vintras skedde ett uppmärksammat tillslag mot en lägenhetsbordell i Stockholm och alla utgick såklart i vanlig ordning från att det var "stackars utsatta dittvingade traffickingoffer" och sen visade det sig att kvinnorna i fråga (som dessutom "vägrade erkänna" att de var tvingade) var två självständiga kvinnor som på egen hand rest till Sverige, hyrt en airbnb-lägenhet, drog in 15k per dag och använde pengarna för att resa jorden runt och leva jetsetliv. Två dagar efter tillslaget postade de instagraminlägg från Las Vegas.

Aftonbladet kallade dessa kvinnor för "några av samhällets allra mest utsatta".

Herregud att man ska behöva leva i en värld full av hjärndöda robotar som går på autopilot. Ah well, 40-50 år till sen slipper man väl skiten.

Äntligen någon med lite vettig verklighetsförankring! 1500 kr är enligt eskortsidor jag skummat igenom normalpris för 30 minuters samvaro med damer som i många fall ser riktigt läckra ut och som erbjuder fräscha lägenheter i Stockholms innerstad. Det var alltså 30 minuters samvaro med, sannolikt, en riktig topp-pingla som PR köpt sig. Allt skitprat om "crackskadade, uttjänta, och med våld hittagna slavar" med sadistiska hallickar som klår upp dem och stjäl 90% av deras lön och där "ludren" ligger och vältrar sig på skitiga madrasser på golvet med kanyler och kondomer omkring sig kan ni fett glömma.

Damerna på ecortsiterna har inte "tvingats" till någonting utan gör detta frivilligt för att pengarna är för bra att motstå. Säg att en kvinna tar 4 stycken 30 minuterskunder om dagen för 1500 kr styck. Det blir sammanlagt 42000 kr på en vecka. Räkna av, säg, 10.000 kr i omkostnad och du har en nettolön på 32.000 kr på en vecka, vilket är ungefär vad tex en jurist, ingenjör eller ekonom snittar netto PER MÅNAD!

Damerna behöver alltså inte jobba ihjäl sig för att komma upp sig i ordentliga lönebelopp.
Citera
Medlem
RadhusRolands avatar
Utåt sett var Paulo tuff och ball dock så blev ett Rumänskt luder hans förfall.

😄
Citera
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Folk är väl inte alla antar jag. Jag tycker inte han är mer tröttsam än någon annan.
En sak är säker han gömmer sig inte vilket i min bok är ett plus. Problemet är större än att Paolo köpt sex. Det var inte så länge sedan en man på särskilda åklagarkammaren köpte sex, och han arbetar än i dag. Visserligen en rejäl snyfthistoria, men vi är inte kloka här. Vi möjliggör så att människor utnyttjas istället för att skydda. När vi inser att sexköp inte går att lagstifta bort är vi en bit på väg under tiden är vi utskrattade.
Alltså. Hade han inte fläkt ut sig så överallt med den nya flickvännen hade det kanske möjligen varit en annan sak.
Han snackar helt enkelt för mkt om sin egen förträfflighet hela tiden. Har gjort det i många år.
Höjer sig själv över andra. Pratat om moral...
Han har målat upp en viss bild av sig själv i media. Nu sprack den bilden med ett pang....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in