2020-05-15, 19:57
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Eller så var det baguette han ville ha

Det skulle vara en nyhet det om något!
Citera
2020-05-15, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadhusRoland
Utåt sett var Paulo tuff och ball dock så blev ett Rumänskt luder hans förfall.

😄

Vet vi vem sexsäljaren är? Kan du länka in något om vad för personer det här rörde sig om?
Citera
2020-05-15, 19:59
Medlem
Karriären fram till idag resulterade i 136 sidor inlägg.
Enbart idag ökade antal sidor till 330 @ kl 20:03 !

Så köpa sex har en explosiv innebörd, och mkt tydligt har det inte varit en känd ingrediens i hittillsvarande kändisskap.
Senast redigerad av alcantario 2020-05-15 kl. 20:12.
Citera
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitMan40Plus
Coops dubbelmoral äcklar mig. Då borde dom inte sälja en enda grej från Kina.

Hur många varor bär Xi Jinping`s namn?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
På 90-talet räckte det med gratis drinkar på PA o Spy bar för att få hem en fotomodell från Mikas.
Ja, man kan ju inte anklaga dom för att vara horor eftersom de inte tog betalt, men lika mycket sjukdomar kunde de säkert leverera ändå. Yäk!
Citera
Medlem
Citat:
Tror ni "nya frugan" blev arg?

Troligen jävligt äcklad när hon börjar fundera på hur många främmande, utländska kvinnor han har runkat av kuken i och sedan gått hem till henne. Och så lite corona på det.....
Citera
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalle46
Vi kan alltid hoppas att han ger sig iväg. Tycker det är fantastiskt att så många går ihop och bojkottar honom. Lysande!

Måste man lämna landet Sverige för lite fitta nu också? Paolo har nog dragit in mer skatt till det här landet än du varit i närheten av, trots sitt gamla förflutna.

Säga vad man vill om hans tidigare liv, förstår att det svider i andras ögon när någon lyckas vända på skutan. Vi svenskar blir aldrig nöjda. Är man kriminell så gnäller alla på att man bör göra något av sitt liv. När man sedan lyckas vända på det och gör något av det, så gnäller folk ändå.

När vi svenskar älskar att sparka på den som redan ligger ner (i textform), så gör den mannen det i verkligheten.

Fan, jag som svensk har nog gjort mer skit än alla ni felfria här inne tillsammans. Jag borde fan utvisas från det här klotet enligt era värderingar.

Jag skulle bli mäkta förvånad om jag blev av med mitt enkla arbete pågrund av att jag hade gökat en hora, ni också.

Hade han haft ett vanligt 7-16-kneg på ABB så hade inte en jävel brytt sig. Det är ju självklart att media drar undan mattan nu och det har jag full förståelse för.

Han ska gott ha den skit han förtjänar i detta läge, men att utvisas från landet är ju bara skrattretande.
Är du en sån jävel som står bakom gardinerna hela dagarna och förgyller hyresvärdens vardag med ett konstant flöde av klagomål på hur grannarna i området beter sig?

Vill han köpa sig en hora får han stå för konsekvenserna. Tydligen var det värt att rasera allting för en 1500 kronors skäggbiff när han hade kunnat runka framför datorn till det frugan inte går med på. So what?

Han får börja på ny kula helt enkelt. Han verkar ju vara företagsam, så han kommer säkert på fötter igen, på ett eller annat sätt. Hoppas den här soppan kan leda till något bättre för horan också.
Senast redigerad av RollonHomie 2020-05-15 kl. 20:02.
Citera
2020-05-15, 20:00
Medlem
Ugglens avatar
Kollade precis TV4s klipp med hans bekännelse. Fyfan vad han ljuger på frågan om det var första gången. Sån bullshit, syns rakt igenom!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrKrispo
Storgatan, Näringslivets hus? Ett par minuter från hans påstådda destination.

Det stämmer nog att det kan varit där de stod i filmen. Bra spanat av dig!
Citera
Medlem
HarryBoiiiiis avatar
Citat:
Utåt sett var Paulo tuff och ball dock så blev ett Rumänskt luder hans förfall.

😄

Han var Bruce Lee men till slut blev han sänkt av en Rumänsk hora
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Alltså. Hade han inte fläkt ut sig så överallt med den nya flickvännen hade det kanske möjligen varit en annan sak.
Han snackar helt enkelt för mkt om sin egen förträfflighet hela tiden. Har gjort det i många år.
Höjer sig själv över andra. Pratat om moral...
Han har målat upp en viss bild av sig själv i media. Nu sprack den bilden med ett pang....

Jag ser inte på vare sig hans program eller insta så jag kan inte avgöra hur han uppfattas. Men det är inte pudelns kärna och han är en i mängden av sexköpare som lagstiftaren inte kan få bort oavsett.
Jag uppfattar honom inte som duktig utan med en hel del fläckar. Hade du däremot sagt Kapten Klänning innan han blev uthängd så hade jag förstått poängen.
Citera
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Vet vi vem sexsäljaren är? Kan du länka in något om vad för personer det här rörde sig om?

Det vore ju som att fråga: Vet vi vem knarklangaren är ? Det viktigaste är att en säljare har krävt Paolo Roberto på pengar, och han har betalat säljaren. Vilket är ett brott - Här i Sverige !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in