Citat:
Ursprungligen postat av
Lalle46
Vi kan alltid hoppas att han ger sig iväg. Tycker det är fantastiskt att så många går ihop och bojkottar honom. Lysande!
Måste man lämna landet Sverige för lite fitta nu också? Paolo har nog dragit in mer skatt till det här landet än du varit i närheten av, trots sitt gamla förflutna.
Säga vad man vill om hans tidigare liv, förstår att det svider i andras ögon när någon lyckas vända på skutan. Vi svenskar blir aldrig nöjda. Är man kriminell så gnäller alla på att man bör göra något av sitt liv. När man sedan lyckas vända på det och gör något av det, så gnäller folk ändå.
När vi svenskar älskar att sparka på den som redan ligger ner (i textform), så gör den mannen det i verkligheten.
Fan, jag som svensk har nog gjort mer skit än alla ni felfria här inne tillsammans. Jag borde fan utvisas från det här klotet enligt era värderingar.
Jag skulle bli mäkta förvånad om jag blev av med mitt enkla arbete pågrund av att jag hade gökat en hora, ni också.
Hade han haft ett vanligt 7-16-kneg på ABB så hade inte en jävel brytt sig. Det är ju självklart att media drar undan mattan nu och det har jag full förståelse för.
Han ska gott ha den skit han förtjänar i detta läge, men att utvisas från landet är ju bara skrattretande.
Är du en sån jävel som står bakom gardinerna hela dagarna och förgyller hyresvärdens vardag med ett konstant flöde av klagomål på hur grannarna i området beter sig?
Vill han köpa sig en hora får han stå för konsekvenserna. Tydligen var det värt att rasera allting för en 1500 kronors skäggbiff när han hade kunnat runka framför datorn till det frugan inte går med på. So what?
Han får börja på ny kula helt enkelt. Han verkar ju vara företagsam, så han kommer säkert på fötter igen, på ett eller annat sätt. Hoppas den här soppan kan leda till något bättre för horan också.