2020-05-15, 19:52
Medlem
[quote=keterparyd|71591564]
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Det gör det så gott de kan.

Jag ser inte på Paolos sexköp som ett brott. Två personer möts, blir överens om priset och tjänsten (detta förutsätter en frivillig sex-säljare). Personligen så vill jag ha sex med någon som tycker om mig, och inte för hur tjock plånboken är.

Dock när jag jobbade som ung till sjöss, besökt prostituerade. Dåligt med ragg på fraktfartyg..[/QUOTE]

Men det vet ju alla hur män gör som är isolerade från kvinnor? Män i krig, män på sjön, män i fängelser, män på oljeriggar etc? Ni ägnar er åt analsex med varandra istället.
Jag tror vi är många som hellre lever utan sex än att ta andra karlar i analen.
Citera
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wellpaper123
Fyfan vad rätt av coop , tv4 samt alla andra bolag!!! Blir rintigt stolt över dom!!!

Vad kul att du tycker det är bra att många kommer få sparken nu. Nu kanske de förlorar sina hem och tar livet av sig.
Citera
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stina2017
Hoppas han inte käkar hundbajs åxå

Ja det hade ju varit minst lika vidrigt, men framför allt helt GRATIS för honom... så hade han ju kunnat behålla sina anställningar, sina produkter och företag osv
Citera
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Det talar för att han är oerfaren inom området, Kapten Klänning klarade sig länge pga sin erfarenhet.
Eller så talar det för att det var typ hundrade gången han köpte sex och det rent statistiskt var hans tur att åka fast.
Citera
Medlem
Konfucius2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cucciola
Tito Beltrans story vet jag inte tillräckligt om , men att Jean-Claude Arnault och Billy Butt blivit dömda för våldtäkt är ju inte på grund av lösa påståenden utan för att de betett sig som äckel. Men jag förnekar inte att det finns fall där kvinnor säkert velat tjäna pengar eller få sympati genom falska anklagelser, och kändisar råkar ju ofta ut för folk som vill utnyttja dem. Å andra sidan finns det kändisar som utnyttjar sitt kändisskap för att bete sig illa.
Jag stör mig fruktansvärt mycket på både män och kvinnor som påstår att de varit med om sexuella övergrepp för att få sympati, pengar eller skaffa sig en ursäkt för ett dåligt beteende.

Billy Butt var tyvärr en rättsskandal

Läs gärna Jan G. :

https://www.aftonbladet.se/nyheter/k...t-justitiemord
Citera
Medlem
craschs avatar
TV4 la precis ut följande klipp. Klockrent.

TV4 Play: Mitt kök: Torsk med italiensk touch http://www.tv4play.se/program/link?video_id=2589927
Citera
2020-05-15, 19:53
Medlem
mrmoonlightss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av takeitchill
Om han inte hade gått ut med det i media. Hade någon fått reda på vem som det handlade om egentligen?

Men herregud, strafförelägganden finns på lexbase
Citera
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av takeitchill
Om han inte hade gått ut med det i media. Hade någon fått reda på vem som det handlade om egentligen?

Ja i sinom tid, men han hade klarat sig fan så mkt bättre genom att förneka det in i döden eller att dra ut på det så mycket som möjligt. Nu blev han av med allt, dvs allt annat hade varit bättre.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonerik
Ingenting hänt? Du skämtar väl? Det här är grejer som inte går att stoppa från att komma ut.

Det är stor skillnad på att alla vet att det hänt via byskvaller eller att det i offentligheten är öppet vad som hänt. Finns mängder av kändisar med betydligt mer vidriga brott bakom sig men eftersom det inte blir offentligt allmängods så klarar de sig.
Citera
Medlem
HarryBoiiiiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crasch
TV4 la precis ut följande klipp. Klockrent.

TV4 Play: Mitt kök: Torsk med italiensk touch http://www.tv4play.se/program/link?video_id=2589927

Torsk är sjukt gott den bästa av fiskar
Citera
Medlem
Duriens avatar
Va, fan. Jag gillar Paulo. Nu släpper alla honom som en blöt handduk. Era fega djävlar.
Ingen vågar stå upp för någonting numer, förutom PK-maffian. Coop..... Ni era djävlar, ni slutar att köpa in hans varor med omedelbar verkan, Coop och Sverige kan dra åt helvete.
Jag ska fanemig ta tåget på måndag enbart för att ta en pizza hos honom.
Paklo, jag orkar inte med en tårdrypande avbön. Stå för att du vart vältränad och kåt.
Ditt personliga...... Ja, det vette fan om det överlever detta gatlopp som väntar.
Men med din skalle kommer du ta dig igenom denna bagatell.
Snutarna satt säkert där med ståkuk när de såg att det var du.
Ett djävla snaskande I folks privatliv........ Fyyyyy faaaan
Citera
2020-05-15, 19:54
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Vad kul att du tycker det är bra att många kommer få sparken nu. Nu kanske de förlorar sina hem och tar livet av sig.

Ja, tänk vad lite fitta kan skapa för ekonomiska problem! Man kanske borde införa skatt på att ha en fitta med tanke på hur mycket lidande det kan orsaka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in