2020-05-16, 00:50
Medlem
Eskortkillens avatar
Jag har själv sålt sex i den där bordelllägenheten, och har sett paolo flera gånger där även andra rikskändisar men jag tänker inte outa någon, men det är vanligare än vad man tror.
Citera
2020-05-16, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gameboyguy
Ännu en dåre. Det handlar inte om det, det handlar om att ekvationen inte går att lösa, antingen gör hon det frivilligt eller inte, det vet varken du, jag eller Paolo. Det går inte att kontrollera heller.

Så när han knullar den där tjejen, så vet han inte. Så han och andra ska undvika straffansvar genom rent lotteri? Har man tur kanske man knullar en frivillig sexarbetare och går fri, har man otur så är hon en sexslav.

Är det så du resonerar? Är du för trafficking?

Då måste porr förbjudas. Vi vet inte om kvinnorna deltar frivilligt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Men varför går män som har flickvänner och fruar och köper horor?

I Paolos fall var det ett självskadebeteende.
Citera
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Det är det inte om jag är traffickad och lever under hot av någon, till exempel.

Ja men vad har det med saken att göra. Jeez, kan du skilja på äpplen och päron?

Dessutom, varför har du så otroligt låga förväntningar på kvinnor från "fattiga länder"? Du har inte bara dålig kvinnosyn, du är ju för fan rasist med.
Citera
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa

Sjukt att vilja ha sex? Ok, då vet jag. Tur man inte lyder under dina lagar.

Lägg ner.
Citera
2020-05-16, 00:52
Medlem
2442245335352s avatar
Citat:
Det är det inte om jag är traffickad och lever under hot av någon, till exempel.

Hur vet du att den tjejen Paolo träffade var traffickad? Kanske bara var en vanlig lyxhora
Citera
Medlem
Man ska inte köpa sex ALLS. Det är brottsligt, för att inte tala om moraliskt förkastligt, då sexarbetaren allra troligast också är ett traffickingoffer.

Citat:
Ursprungligen postat av creer
För att hon är ung sexig prostituerad med bra priser. Då drar man in deg. Det är liksom inte en skabbig knarkare som säljer avsugning för 200kr på gatan.

Var ska torsken köpa sex då för att inte vara störd? Om nu både gatan och lägenheter går bort.
Citera
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Hur tror ni knullet gick till då? Romantiskt med tända ljus eller gick han hårt åt?
Inte så smart av Roberto med sitt kändisskap och allt. Jävla otur att det skulle vara just hans natt dom skulle komma och inspektera.

I mina ögon är han fortfarande Paolo. Tycker inte att det är så mycket att tjafsa om. Sker ju dagligen och med alla typer av folk. Skulle gärna krypa i säng med en skinny rumänska för ynka 1500kr och knulla röven på henne tills den pekade rakt ut. Sen trycka ner kukjäveln i halsen och tömma både urinblåsa och pung.

Skit händer och fattar inte varför människor inte ska få knulla hur fan dom vill. En feministisk konstruktion för att män inte ska kunna ha sex på samma villkor.

Problemet är att det ytterst sällan sker frivilligt och på lika villkor. Något jag tippar på att du skiter i. Muhammed-style.
Citera
2020-05-16, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Hur tror ni knullet gick till då? Romantiskt med tända ljus eller gick han hårt åt?
Inte så smart av Roberto med sitt kändisskap och allt. Jävla otur att det skulle vara just hans natt dom skulle komma och inspektera.

I mina ögon är han fortfarande Paolo. Tycker inte att det är så mycket att tjafsa om. Sker ju dagligen och med alla typer av folk. Skulle gärna krypa i säng med en skinny rumänska för ynka 1500kr och knulla röven på henne tills den pekade rakt ut. Sen trycka ner kukjäveln i halsen och tömma både urinblåsa och pung.

Skit händer och fattar inte varför människor inte ska få knulla hur fan dom vill. En feministisk konstruktion för att män inte ska kunna ha sex på samma villkor.

PR lider av hypermaskulinitet blandat med homofobi. Det yttrar sig troligen i att vara extremt hårdhänt mot kvinnor i bingen för att befästa vad man tycker är sin manlighet. Dra kvinnor i håret, misshandla dem, köra kuken hårt i analen (homopraktik) och den här typen av män upplever då sig själva som riktigt dominanta alfahannar som minsann sätter kvinnor på plats.
Citera
2020-05-16, 00:54
Medlem
qups avatar
Sorglig liten machosnubbe det här alltså. I intervjun talar han bara om sig själv, implicit hur synd det är om honom. Såg en annan intervju med honom där han talar om hur viktigt han tycker det är att prioritera sina barn för att - hör och häpna - han inte ska behöva dö ensam. Fan, man storknar..
Citera
Medlem
Citat:

traffickad, vad menar du med det och hur gör det sexköpet till ett tvång? Tvång är olagligt oavsett om du tvingar mig till sex eller om du tvingar mig att hänga upp en taklampa åt dig.

Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Varför arbetar inte alla människor med sexförsäljning?
Man blir rik för liten ansträngning.

Ja varför väljer inte alla i hela världen samma yrke, den frågan var svår så den måste vi nog fundera på ett slag.
Citera
Medlem
sebastian_s avatar
Hur man än vrider och vänder på det så är det en oerhört intressant händelse ur ett sociologiskt perspektiv.

Om Paolo eller motsvarande person hade besökt exakt den bordellen och utfört exakt samma sexuella handling för 21 år(innan sexköpslagen trädde i kraft) sen så hade ingenting skett. Om han hade varit dansk medborgare likaså.

Samtidigt som straffet enligt lagtexten är någonstans kring böter så jämställs det i media och svenska debatten med de grövsta brotten som finns . Paolo är helt utesluten från allt. "Ett självklart val" enligt ett företag som han samarbetade med men som nu har avslutat samarbetet. Varför är det självklart? Hade det varit självklart om Paolo hade snattat en snickers på ICA?

Hur vanligt är det egentligen att något går från lagligt, till olagligt, till bland det värsta man kan göra på cirka 20 år? Många brott inbillar jag mig har haft någon form av straff under hundratals år. Och de brott som gör att man ska skämmas på det här sättet har haft olika former av hårda straff under många årtionden. Exempelvis mord. Något som människor instinktivt har sett som fel sen urminnes tider

Det här liknar snarare ett nyfrälst religiöst samhälle där det viktigaste är att straffa de som bryter mot vad kyrkan säger fast där lagen och kyrkan är separata till viss del. Lagtexten är trots allt det som möjliggör att man kan sparka honom. Samtidigt som något annat underliggande ligger bakom den galna reaktionen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in