2020-05-15, 19:37
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TravisBickle2
Han är skriven i villan han äger i Nacka.

Nu följer jag inte honom på Instagram men de videons han lägger upp varannan dag är filmade inne i den villan.

Du svarar på ett över tio år gammalt inlägg, du tror inte han kan ha flyttat?

Förövrigt tycker jag Kungen av Kungsan är bra på att ge sig själv PR, vilken kille han är.
Tung pung är en börda i sig att bära.
Citera
Medlem
takeitchills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
För er som pratar om kvinnor som far illa så kan jag informera att Paolo köpte sexuella tjänster av den rumänska bögeskorten Andrei. För 1500 kr köpte han en ”Jaffar byn” och ”Einar”, dvs blev pissad på och fick en dildo i röven.

Hur vet du det?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
För er som pratar om kvinnor som far illa så kan jag informera att Paolo köpte sexuella tjänster av den rumänska bögeskorten Andrei. För 1500 kr köpte han en ”Jaffar byn” och ”Einar”, dvs blev pissad på och fick en dildo i röven.

Ja, vore "intressant" att veta vad "besöket bestod av"

Som nån nämnde tidigare: 11 anhållna i en lägenhet,, var det gangbang eller ??
Citera
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Det roliga är att SAMMA DAG som han knullade öststatshoran så publicerades en lång artikel om Paolo och hans nya tjej Elin och om hur kära de var osv.

Där finns också videor om hur de tränar ihop och allt.

Hur fan tänkte han? Så han skall slänga bort det från en dag till en annan?

Paolo och Elin om träningen och kärleken: ”Vi är ett perfekt team”

Publicerad: 14 maj 2020, kl 06:23 ...jag ser nu att SAMMA DAG!!! knullar han öststatshoran! hahahaha

https://www.amelia.se/reportage/inte...-perfekt-team/

Helt jävla OBEGRIPLIGT!

Han han fått hjärnblödning eller?
Citera
Medlem
stoltsvenskfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Vad vet du om det och vem bestämmer vad någon är och inte är?

Alltså, det går ju mot själva ideologin. Han kan mycket väl ha drivit feministiska frågor och kallat sig själv feminist, men enligt definitionen är han det ju inte.

Jag kan ju kalla mig pacifist, men om jag drar ut och slåss på stan så är jag ju inte det, oavsett vad jag säger.
Citera
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Förstår inte vad du menar, det finns sexklubbar i Tyskland (FKK) där en halvtimme kostar €50, motsvarande ungefär 500 kr. Där är tjejerna med 99,99% säkerhet inte traffickerade.
En lägenhetsbordell är väl vad det betyder? Jag har inte nämnt nånstans nånting om att horan skulle vara involverad i trafficking eller inte.
Citera
Medlem
Gizurs avatar
Vilken otrolig otur alla män som åker fast för sexköp har. Alla åker dit första gången de köpt sex någonsin. Vad är sannolikheten för det?
Citera
2020-05-15, 19:38
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
I Sverige likställs manlig sexualitet med övergrepp och våldtäkt. Välkommen till feministSverige.

Hans allvarligaste brott har redan framgått i tråden, och det är ju att han är italienare. Vi svenskar hatar italienare, så det spelar nog ingen roll om han köper sex eller inte.

Hatad blir han i vilket fall som helst, så han kan ju lika gärna plocka fram maskigeväret och hjälpa Coronaviruset att avliva folk.
Citera
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Jag har aldrig träffat en rumänsk prostituerad och har inga planer på att göra det. Men du fattar väl själv att bara för att hon kommer från Rumänien måste hon inte vara ett traffickingoffer? Du har ingen aning om vad som hänt, och i media har ingenting sagts om under vilka förhållanden kvinnan lever under. De har bara sagt "lägenhetsbordell" och "fattig från Europa" men det behöver inte betyda ett skvatt. Förstår du inte det?
Din slutledningsförmåga är nästan rapporteringsvärt dålig. Ungefär som att du närmar dig din bil och du ser rök och starkt, fladdrande ljus.
"Vadå brinner? Vad menar du? Att jag måste stå här borta för det är så jävla varmt betyder väl ingenting?"
Citera
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angestmannen
Jag förstår faktiskt inte riktigt varför han ska få sparken från allt, ett svin javisst det är han ju, men överreaktionen? Om Tv4 tyckte att han lagade bra mat innan detta, på vilket sätt lagar han sämre mat nu?
Tjena

Vilket företag vill bli förknippat med personer som gynnar trafficing, utnyttjar rumänskor o köper sex?

Vakna nu lille du
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av angestmannen
Jag förstår faktiskt inte riktigt varför han ska få sparken från allt, ett svin javisst det är han ju, men överreaktionen? Om Tv4 tyckte att han lagade bra mat innan detta, på vilket sätt lagar han sämre mat nu?

Anders Timell fick sparken från tv4 för att ha pullat en praktikant i en badtunna så det sätter väl nivån.
Citera
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Där är tjejerna med 99,99% säkerhet inte traffickerade.

Definitionsfråga. Räknas det om deras pojkvän kört dit dem samt sitter och väntar i bilen medan de jobbar inne på bordellen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in