2020-05-15, 13:51
Medlem
HeroesSilencios avatar
Bra gjort Paolo, köpt luder i ett PK Sverige med feminister som pekade felaktigt ut män i Metoo rörelsen så de begick självmord och dessutom var oskyldiga.
Han kommer hängas, flås och falla i total glömska. Han kommer möjligen stå och servera överkokt findus pasta i Kista Galleria efter detta. Men så går det när man skall framstå som den perfekta och renlevnadsmannen. Han borde ha slutat med näsgodis och umgåtts med likasinnade istället. Den fattiga Rumänska horan var han enbart efter för att Analknulla, för det får han inte med sin 25 åring. Paolo älskar analsex och detta är inte första gången han gått till luder på Östermalm, han har knullat horor 100 tals gånger innan. Bara det att nu råkade han åka fast denna gången.
Citera
Medlem
Jag bidrar med ett litet recept för fredagsmyset

https://www.paolos.se/spaghetti-alla-puttanesca/

Ett grymt vin till: Black Stallion Cabernet Sauvignon

Trevlig Helg
Citera
Medlem
Han ska tala ut i tv4 både ikväll och imorgon enligt hans instagram.
Citera
2020-05-15, 13:53
Man kan/ska aldrig lita på "omvända" ex-kriminella som Paolo Roberto, Mendez m.fl. Tillräckligt många motgångar (eller lockelser) får dem att trilla tillbaka i gamla invanda beteenden.
Citera
2020-05-15, 13:55
Medlem
Läst PR’s instagraminlägg. Patetiskt. Det enda han ångrar är nog att han gjorde det just inatt och blev påkommen.
Citera
2020-05-15, 13:55
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Paolos senaste text på insta.

”Ikväll och imorgon så kommer jag tala ut på NyhetsmorgonTV4 inga ursäkter och jag står för mitt smuts och mitt skamliga beteende.
Så @expressen kan gå bort från min tomt och jag svarar inte i telefonen!
Imorgon är min story äntligen ur mig!

Klart TV4 ska få intervjun, han är programledare där. Fast ändå förvånansvärt snabbt, knappt 1 dag efter sexköpet ska han gå ut med allt. Har han ens hunnit samla tankarna kring det hela.

Eller tror han att han kan rädda sitt programledarjobb och företag om han snabbt går ut i media.
Citera
2020-05-15, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Varför är det alltid dem som är så jäkla kära och lyckliga utåt som har det mest knas i förhållandet .

Han verkar ju även så duktig på att ta hand om sig själv , både fysiskt och mentalt 🤸🏿🧘🏻‍♂️

Och det kommer fram såhär ...
Var han otrogen mot exfrun oxå ?
https://www.facebook.com/662603540/p...977108541/?d=n

Lever du i ett lyckligt och stabilt förhållande räcker det. Behövs ingen bekräftelse utifrån och ingen fasad att hålla upp.

Tvärt om ifall förhållandet knakar. Då är vikten att hålla upp en fin fasad utåt destinera viktig. ”Se vad lyckliga vi är, kolla vad vi älskar varandra osv.”
Citera
Medlem
Varför är det ingen som ger honom ordentligt på käften så att han inte vågar visa sig offentlighetens ljus igen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taktsa
Jag bidrar med ett litet recept för fredagsmyset

https://www.paolos.se/spaghetti-alla-puttanesca/

Ett grymt vin till: Black Stallion Cabernet Sauvignon

Trevlig Helg

Den får heta Pasta Paulo framöver !
Citera
2020-05-15, 13:57
Medlem
persona.von.gratas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bruk
Han ska tala ut i tv4 både ikväll och imorgon enligt hans instagram.
Måste vara önsketänkande eller snedtändning från Paolos sida. Skulle vara knasigt om tv4 ger han en plattform "nu"! Ska den prostituerade också tala ut i tv?
Citera
2020-05-15, 13:58
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dramalamadingdong
Svenskar har i snitt IQ 105. Amerikanare har IQ 98. Förutom detta faktafel så visste nog inte denna tjejen att Paolo var en kändis då hon säljer sex för pengar för att hon antingen inte känner att hon har något annat val eller är tvingad för att överleva.
Bara "Amerikanare" osså. Haha!
Citera
2020-05-15, 13:58
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
ok, berätta mer. Analfetich alltså?

Varit klargjort om hans förkärlek till analsex i 10-15 år, inget fel i det alls så länge båda är lyckliga av det. Hans förra fru bedrog han konstant för att hon inte ville ställa upp på sånt. När han hade en restaurang upp på taket i Åhlens så satte han på flera anställda och det var alltid snacket om hans förkärlek till bakdörren. Finns folk som rest med han till Italien och sett hans rätta sida mellan pastasåser och sardeller.
Paolo är så jävla skenhelig och perfekt utåt, men är riktigt jävla störd mot sina flickvänner och sin fru innan.
Dock till hans försvar, supertrevlig och verkligen ambitiös. Men han skulle ha slutat med horeri för länge sen, för i PK Sverige kommer det bli hans undergång och det visade sig stämma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in