2011-07-13, 16:55
Medlem
Vad vet ni om Paolos fru? för de är väl gifta? Vad arbetar hon med? Och vad arbetar han med just nu? Har han blivit miljonär på sina matlagningspogram och lagt all politik bakom sig?
Senast redigerad av Francobollo 2011-07-13 kl. 16:57.
Citera
2011-07-13, 18:04
Medlem
Rimberts avatar
Men googla då latmask. Ointressant fråga förövrigt. För varje dåre finns en intresserad och galen kvinna. Intressantare hade varit att få veta om hans uppenbara borderlinepersonlighet är medfödd, eller en följd av hans profession.
Citera
2011-07-13, 18:42
Medlem
Varken galen eller kvinna, bara så du vet Rimbert. Passar det icke kan du väl avlägsna dig från detta forum. Varför sådan aggresivitet? Har du glömt ta din medicin idag? Allt och alla ska kunna känna sig bekväma med att posta och läsa här. Du verkar snarare tänd på honom. Rekommenderar att du börjar Googla.
Citera
2011-07-13, 18:59
Medlem
Rimberts avatar
[quote=Francobollo]Varken galen eller kvinna, bara så du vet Rimbert. Passar det icke kan du väl avlägsna dig från detta forum. Varför sådan aggresivitet? Har du glömt ta din medicin idag.

Ta ett par djupa andetag och läs igenom mitt inlägg igen. Töntskalle, tänkte jag skriva, men avstår.
Citera
2011-09-08, 15:26
Bannlyst
Finns det något smaskigt skvaller att lägga beslag på gällande Paolos kuk?
Är det ett monster som man gärna vill tro som hänger där, eller en liten bebiskuk?
Citera
2011-09-09, 01:49
Medlem
ME077s avatar
Tror att hans "nya jag" bara är ett välregisserat spel för att bli så rik som möjligt. Han använder sig sannolikt av olika rådgivare som skriver hans tal till hans föreläsningar m m. Hört att han inte är så street smart ens, utan lättlurad, minns ej riktigt skvallret jag hörde för många år sen.
Också hört att hans fru är en systematisk gold digger som flera gånger lurpassat på kändisar för att sedan förföra dem typ. Även att hon försökt med alla medel att bli känd och rik själv men misslyckats med allt.
Citera
2011-09-09, 07:36
Medlem
fredrikdenstores avatar
Fan vad sur han verkar i alla Robinsonavsnitt. Han ser ut som om han sålt smöret och tappat pengarna. Helt utan charm.
Citera
2011-09-09, 12:21
Medlem
Fiaskruttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Fan vad sur han verkar i alla Robinsonavsnitt. Han ser ut som om han sålt smöret och tappat pengarna. Helt utan charm.

Ja verkligen! han förstör hela programmet.
Gnällig som fan mot deltagarna....gör det själv tänker jag då.
Citera
2011-09-09, 12:32
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiaskruttan
Ja verkligen! han förstör hela programmet.
Gnällig som fan mot deltagarna....gör det själv tänker jag då.

Håller med, men det är hans stil. Han passar inte som programledare i ett
underhållningsprogram. Kolla andra program han varit med i och han är lika
butter, på gränsen till arrogant, i det mesta han varit med i. Undantaget är
väl hans matprogram från Italien.
Citera
2011-09-10, 15:56
Medlem
Jeppe Soons avatar
Tittar sällan på program av Paolo då jag anser att han byggt hela sin karriär på brott och slagsmål.

Hur många pensionärer har han inte slagit ner för att få tag i några några småkronor. Sedan bli kändis på grund av detta, en andra chans har han fått redan, detta är hans 150 chans och svenska folket ger han den.

Tänk dej den son har blivit skallad helt oprovocerat av Paolo Roberto då han tagit ut hundra spänn i av sin smala pension i Bankomten sedan gå till ica och se en kokbok med hans aknsikte eller slå på tv:n och se Robinsson och se hans fula tryne.

Tyvärr var han så feg att han ofta kom bakifrån, så många vet kanske inte ens att det var han som knockade.

Nä han är inte värd denna framgång.
Citera
2011-09-10, 16:12
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeppe Soon
Tittar sällan på program av Paolo då jag anser att han byggt hela sin karriär på brott och slagsmål.

Hur många pensionärer har han inte slagit ner för att få tag i några några småkronor. Sedan bli kändis på grund av detta, en andra chans har han fått redan, detta är hans 150 chans och svenska folket ger han den.

Tänk dej den son har blivit skallad helt oprovocerat av Paolo Roberto då han tagit ut hundra spänn i av sin smala pension i Bankomten sedan gå till ica och se en kokbok med hans aknsikte eller slå på tv:n och se Robinsson och se hans fula tryne.

Tyvärr var han så feg att han ofta kom bakifrån, så många vet kanske inte ens att det var han som knockade.

Nä han är inte värd denna framgång.
Word på det fetstilade, hade han kunnat boxas med den taktiken kanske han kunnat bli ett namn, men hans boxningskarriär var ju mest tragisk. Verkar vara en dryg jävel som man gärna skulle ge en käftsmäll. Sen att han "lär ut" hur man kommer i form är ju också lite kul, för så jävla bra form har han inte. Och avslutningsvis hans jävla matprogram från sitt hemland, flytta dit då för helvete, din dvärgpudel.
Citera
2011-09-10, 17:03
Medlem
P55s avatar
Bra skrivet Jeppe Soon och guggliano.
Hoppas vi slipper se honom i TV nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem