2019-11-07, 10:15
Medlem
FindAways avatar
P. Är en driven jävel, att ni som sitter här och är avis är bara typiskt svenskt.
Han har en handfull bolag, att kasta skit på honom för det han gjorde för 30 år sedan är bara löjligt. D
" den som är helt oskuld kastar första stenen"
Han var en tuff jävel då han boxades, gav inte upp förens all ork var uttömd.
Visst, han är en bezzervisser, men va fan, han måste ju kompensera sin längd eller ur.

Jag gillar honom för han är inte rädd för fan själv, och detta med den nya bruden? Hon passar honom perfekt, tatuerad samt ett litet muskelberg, och 50 bast? Det är dagens 30 åringar.
Men lev ni med era " russin" så knullar han lammkött vilket är en höjdare.
Citera
2019-11-08, 15:03
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
P. Är en driven jävel, att ni som sitter här och är avis är bara typiskt svenskt.
Han har en handfull bolag, att kasta skit på honom för det han gjorde för 30 år sedan är bara löjligt.

De oskyldiga i Väsby som råkade ut för honom och hans töntiga brorsa i slutet av 80-talet är nog av en annan uppfattning.
Citera
2019-11-08, 15:43
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
De oskyldiga i Väsby som råkade ut för honom och hans töntiga brorsa i slutet av 80-talet är nog av en annan uppfattning.
Han är så barnslig så att det borde gå att LVU:a honom, tycker jag.
Citera
2019-11-08, 16:22
Avstängd
Manjakiss avatar
Citat:

Buhuhu...stackars dom!
Förmodligen förtjänade de flesta en omgång
Citera
2019-11-08, 18:37
Medlem
Rasseltasss avatar
Vilken usel röd pesto han kränger. Den är ju på samma låga nivå som lågprisvarianten på Lidl men dubbelt så dyr, blä. Gör han fortfarande affärer med den där kriminelle vaktchefen, förresten?
Citera
2019-11-08, 19:08
Medlem
mjukmjukares avatar
"Elektrisk ugn är aldrig pizza. Det är varm macka. Kan också va gott. Pizza är vedeldad m Fagio... har fan glömt bort va det heter på svenska. 450 grader minst. Men jag kör alltid från 500" //paolo roberto

Idiothetsvansinne.
Inte ens i Italien är vedugn i majoritet över den klassiska pizzaugnen med eldrift.

Citera
2019-11-09, 09:38
Medlem
Citat:

Du säger det ju själv, det var i slutet av 80-talet. Hur lång tid anser du att det måste gå innan man har rätt att lämna sitt förflutna och starta ett nytt liv? Jag menar, om du tycker 30 år är för kort tid...

Paolo driver trots allt ett tiotal företag och har 200 anställda så han bidrar till att skapa jobb och tillväxt. Det är mer än vad man kan säga om åtskilliga av dem som bara klagar och letar fel.
Citera
2019-11-09, 11:06
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Du säger det ju själv, det var i slutet av 80-talet. Hur lång tid anser du att det måste gå innan man har rätt att lämna sitt förflutna och starta ett nytt liv? Jag menar, om du tycker 30 år är för kort tid...

Paolo driver trots allt ett tiotal företag och har 200 anställda så han bidrar till att skapa jobb och tillväxt. Det är mer än vad man kan säga om åtskilliga av dem som bara klagar och letar fel.

Vad fint att Paolo skapar arbeten. Gott.
Men.
Jag vill påminna om att oändligt mkt större företagare och moguler har avslöjats i sanning som riktiga narcissister och på många sätt så orättfärdiga så att dom förlorat allt dom har haft. Så häng inte upp Roberto som person på den tunna tråden.

Paolo Roberto är en högljudd jävel som aldrig har fel och på något jävla konstigt sätt kommer undan med allt. Och att se hans bekymrade ansikte när han till varje pris ska vinna en diskussion, om än att det är lögn det han säger, är lika spännande som att suga på en citron.
Det blir mest jävligt surt.
Han får ”rätt” ofta pga att friska människor tröttas ut av en människa som aldrig haft ett enda fel i hela sitt liv och som ej heller kommer få det.

Jag säger om detta som Leif GW skulle sagt;
-Han lämnar mig kall.

,
Citera
2019-11-09, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Vad fint att Paolo skapar arbeten. Gott.
Men.
Jag vill påminna om att oändligt mkt större företagare och moguler har avslöjats i sanning som riktiga narcissister och på många sätt så orättfärdiga så att dom förlorat allt dom har haft. Så häng inte upp Roberto som person på den tunna tråden.

Paolo Roberto är en högljudd jävel som aldrig har fel och på något jävla konstigt sätt kommer undan med allt. Och att se hans bekymrade ansikte när han till varje pris ska vinna en diskussion, om än att det är lögn det han säger, är lika spännande som att suga på en citron.
Det blir mest jävligt surt.
Han får ”rätt” ofta pga att friska människor tröttas ut av en människa som aldrig haft ett enda fel i hela sitt liv och som ej heller kommer få det.

Jag säger om detta som Leif GW skulle sagt;
-Han lämnar mig kall.

,

Tycker det verkar tvärtom, att han lyckas provocera dig. Tydligen lyckas han provocera och beröra många män, åtminstone av den här tråden att döma. Mig lämnar han oberörd, men det beror kanske på att jag är kvinna. Jag varken attraheras eller störs av hans personlighet. Och det var ändå lite underhållande när alla feminister rasade över hans totalt oskyldiga metoo-vits. För att inte tala om när han drog det där bröstskämtet.
Citera
2019-11-09, 19:07
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru

Fråga de som idag är i 50-årsåldern och fortfarande ser sig om över axeln och inte vågar gå ut på kvällen om de har någon bortre tidsgräns. Att skylla på ”jag var ung och korkad” bevisar bara att vederbörande numera är inte ung, men fortfarande korkad.
Citera
2019-11-09, 20:01
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare

Paolo Roberto är en högljudd jävel som aldrig har fel och på något jävla konstigt sätt kommer undan med allt.

Paolo Roberto är en hetsporre som försöker se glad och trevlig ut, men det behövs inte mycket för att han ska bli irriterad och få ett utbrott. Bara för några år sen höll Paolo en föreläsning på en skola mot våld, därefter slog han några skolungdomar som ville skoja med honom.

Nej, Paolo är en person man undviker att ha något att göra med.
Citera
2019-11-09, 20:20
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Paolo Roberto är en hetsporre som försöker se glad och trevlig ut, men det behövs inte mycket för att han ska bli irriterad och få ett utbrott. Bara för några år sen höll Paolo en föreläsning på en skola mot våld, därefter slog han några skolungdomar som ville skoja med honom.

Nej, Paolo är en person man undviker att ha något att göra med.

Oj,oj oj dela han ut en liten örfil till nån kaxig förortshuligan, vilcken tragedi. Ja, nej den killen är nog förstörd för livet nu.Stackars barn liksom.....

btw Jag har sett det klippet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in