2020-05-15, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Nej, det var han bevisligen inte.

Jo, han var feminist. Många feminister har lik i garderoben.
Citera
Avstängd
Vad är det för trauma Roberto har burit med sig från sin barndom som har lett till att han har dämpat den smärtan med att köpa sex som han förklarar det på TV4?
Citera
Medlem
Engelitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
tja, någon kan göra sitt livs scoop. Ge horan en lax om hon berättar allt om kvällen med Paolo och hans vänner och resten av ggr han varit där. Straffspark i öppet mål.

Jamen horan berättar väl va fan som helst bara hon får betalt.. Det är väl det som kännetecknar en hora..
Citera
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jorban
Han har alltså träffat en härlig brud hälften så gammal som han själv som han har yogasex med dagligen. Ändå ska han köpa en stackars Moldavisk tjej för 1500... och åka dit..
Där rök nog det förhållandet

Ja vad säger man.
Alltid kul att ha den korte tjuren stånga lite mot PK-folket
Men nu försvinner han som Virtanen/Ismail

hon måste va dålig i sängen hans fru som han har yogasex med för att han riskerade rätt mycket för en sliten moldavisk tjej.. o nu är det adjö till farmen bye bye mr tough guy

han kunde om han hade lite mer innanför pannbenet stuckit till nåt land o köpt nån lyxeskort istället så hade han inte stått här med skammen i tv-rutan... jävla flarne
Citera
Medlem
mjukmjukares avatar
TV4:s kommunikationschef Charlie Forsberg i ett sms till Aftonbladet;
”Paolo Roberto kommer inte leda Farmen 2020 och alla uppdrag för Mitt Kök kommer omgående avslutas. TV4 kommer inte ha några samarbeten med Paolo Roberto.”

Citera
Medlem
huggormenstids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Men hur vet horkarlarna om de köper traffickingoffer eller ej? Svar: Det vet de inte, det kan de aldrig veta och de bryr sig inte heller.
Horar de av sig i ett traffickingoffer så är sexköparna också våldtäktsmän. Eller hur?

Tror inte det stämmer, inte för alla. Många som säljer sex gör det via internet, där de är ”publika personer”. Med twitter och instagram o hela köret. Men du väcker en intressant fråga; hur kan man veta om någon är trafficking offer? Jag ser detta som ett argument för legalisering av sexköp. Om marknaden flyttar upp från den svarta, dolda marknaden så kan man ha kontroller och funktioner för att se att arbetet sker frivilligt, för att se till att ingen utnyttjas, eller tvingas. Samma som med droger, tror du inte du får bättre, säkrare droger på ”Systembolaget” än av en gatulangare?
Citera
Medlem
En person blir ett avskrap oavsett vad media skriver om dom eller vilken klocka personen bär! Det var en tidsfråga! vilket det är för 90% av avskrapet som lyckas hitta hit! Jag glädjs att fler kanske får upp ögonen viljen gris PR är fast det va han redan för 30 år sedan!
Citera
2020-05-15, 16:28
Bannlyst

Tänk Torsk-Ryggen-Paolos ansiktsuttryck när Kling o Klang ramlade in I rummet med batong och allt, den bilden måste väl någon har fotat i dagens sköna mobila värld

Storytelling ..
Citera
Medlem
tinkyminkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urban.j
hade kvinnorna inte tyckt om det, hade dom aldrig gjort det.

Nej det är det inte, män vill känna sig mäktiga, kvinnor vill känna sig omtyckta

Man kan inte göra vad man vill med dom, men ens pengar skapar en viss makt, kvinnor tänder på"det

Sluta vara en sådan soya pojke.

Är du en kvinna som har sålt sex? Förmodligen inte. Så du vet förmodligen heller inte ett skit om vad kvinnor som säljer sex vill och inte vill göra.

Börja med att kolla på Kapten Klänning dokumentären, sen kan vi snacka.
Citera
Medlem
Silltunnas avatar
Hans flickvän har tusentals beklagande inlägg på sin instagram nu. Av andra kändisar bland andra.
Är hon känd för nåt annat än detta?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Fantastiskt att han i första andetaget efter erkännandet berättar att han själv är ett offer. Så nu är det Paolo vi ska tycka synd om. Miljonären som köpt en ung kvinna utsatt för människohandel. Ingen tycker synd om dig eller bryr sig om din "svåra uppväxt" Paolo. Många har svår uppväxt men få blir så patetiska som du.

Bästa sammanfattning jag sett
Paolos snyfta ut snabbt-strategi verkar dock inte funka. Folk hatar honom bara ännu mer.
Citera
2020-05-15, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MosFetto
Paolo borde bara erkänna: "Jag var kåt"

Ja. "Jag var kåt och mutade vad som var en ung traffickerad flicka för att runka min kuk åt mig".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in