2020-05-15, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av one4two

Va ska man säga: .. https://stoppapressarna.se/svenskt/p...n-sexkop-inatt

Snyggt! Snubblade nyss över inlägget på insta och blev genast nyfiken. Trodde dock han hade slagit sin nya flickvän men så va inte fallet alltså. Tur va väl det!
Citera
2020-05-15, 13:45
Medlem
Förstår inte hur man kan vara så j-a korkad att man först hyllar sin flickvän och sen går ut och köper sex? Varför?
Citera
2020-05-15, 13:46
Medlem
indianhejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lancce
Kan man gissa att du bor på landsbygden? Vidrigt betende ja, men lugna dig med att dra alla över en kam

Detta är Stockholm. Genomruttet med falska människor. Alltifrån mobbning, pk, fult spel, etc etc. Så här är det inte alls i Göteborg och Malmö. Jag förstår att folk ogillar Stockholmare
Citera
2020-05-15, 13:46
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torshammarn
Tror han går stärkt ur detta faktiskt och är försiktigare framöver så han slipper torska

Jo tjenare, i ett PK Sverige med feminister som pekade felaktigt ut män i Metoo rörelsen så de begick självmord och dessutom var oskyldiga.

Han kommer hängas, flås och falla i total glömska. Han kommer möjligen stå och servera överkokt findus pasta i Kista Galleria efter detta. Men så går det när man skall framstå som den perfekta och renlevnadsmannen. Han borde ha slutat med näsgodis och umgåtts med likasinnade istället. Den fattiga Rumänska horan var han enbart efter för att Analknulla, för det får han inte med sin 25 åring. Paolo älskar analsex och detta är inte första gången han gått till luder på Östermalm. Nu råkade han åka fast denna gången.
Citera
2020-05-15, 13:47
Medlem
nickomyras avatar
Varför är det alltid dem som är så jäkla kära och lyckliga utåt som har det mest knas i förhållandet .

Han verkar ju även så duktig på att ta hand om sig själv , både fysiskt och mentalt 🤸🏿🧘🏻‍♂️

Och det kommer fram såhär ...
Var han otrogen mot exfrun oxå ?
https://www.facebook.com/662603540/p...977108541/?d=n
Citera
2020-05-15, 13:49
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Jo tjenare, i ett PK Sverige med feminister som pekade felaktigt ut män i Metoo rörelsen så de begick självmord och dessutom var oskyldiga.

Han kommer hängas, flås och falla i total glömska. Han kommer möjligen stå och servera överkokt findus pasta i Kista Galleria efter detta. Men så går det när man skall framstå som den perfekta och renlevnadsmannen. Han borde ha slutat med näsgodis och umgåtts med likasinnade istället. Den fattiga Rumänska horan var han enbart efter för att Analknulla, för det får han inte med sin 25 åring. Paolo älskar analsex och detta är inte första gången han gått till luder på Östermalm. Nu råkade han åka fast denna gången.

ok, berätta mer. Analfetich alltså?
Citera
2020-05-15, 13:49
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Det var ju märkligt att en sån hunkig alfa-hanne som paolo var tvungen att köpa sex

Det är väl allmänt känt att hunkiga ”alfa”-män inte får upp den bakom lyckta dörrar? Varför tror du Mike Tyson spöade sina flickvänner?
Citera
2020-05-15, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
Mycket intressant, verkar som det inte är en engångsföreteelse alltså.
Sannolikheten att han skulle åka dit vid sitt första och enda sexköp i livet känns väl inte jättehög.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av one4two

Va ska man säga: .. https://stoppapressarna.se/svenskt/p...n-sexkop-inatt

Till skillnad från vad många andra kändisar hade gjort i samma sits, så erkänner han allt offentligt, inga ursäkter, tar ansvar för handlingen och är villig till att söka professionell hjälp. Måste ju vara någon form av beroende att knulla prostituerade från hans sida. Sen vet man ju inte om det är mer skit han håller med.
Citera
Bannlyst
Paolos senaste text på insta.

”Ikväll och imorgon så kommer jag tala ut på NyhetsmorgonTV4 inga ursäkter och jag står för mitt smuts och mitt skamliga beteende.
Så @expressen kan gå bort från min tomt och jag svarar inte i telefonen!
Imorgon är min story äntligen ur mig!
Citera
Medlem
Gizurs avatar
Noterar att vänstern och feministerna på sociala medier har en ”field day” just nu.
Citera
Medlem
Man får ju ändå säga att HBTQ-tjejerna (oj, jag sa deras kön) hamrar på rätt bra på hans Instagram. Personligen tycker jag det är lika patetiskt att sitta och hata på Instagram som att få och köpa sex. Okej, kanske inte lika mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in