2020-05-16, 19:22
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Fy fan vad töntigt. Bott där i hela mitt liv.

Ville bara upplysa dig då du tjatar om detta inlägg efter inlägg.
Och ändå vet du inte skillnaden på Östermalm och Norrmalm -- synd om dig då.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Citat:
Ursprungligen postat av skvallrare
Ja, precis. Han tycker att sexköp och prostitution ska vara lagligt, han förespråkar en mer konservativ bild av kvinnor, precis som "i typ Saudiarabien".
What?

Svårt med ironin där, eller?
Citera
Medlem
Observerads avatar
Det är lustigt att många av dessa irrelevanta moralister, sittandes på sina höga hästar, målar upp bilden av att varje prostituerad är ett oskyldigt trafficking-offer som blir neddrogad varje dag och tar emot penis efter penis i en kaskad av tårar och spermier.

Sedan att många av dessa prostituerade trivs med sitt yrke och den livsstil som det innebär är förstås inte relevant. För sanningen är att många av dem absolut inte skulle kunna tänka sig ett s.k vanligt yrke. Men förstås, det stämmer ju inte överens med den världsbild som många har, så då ser man de som offer hela bunten. Jag blir knappast förvånad då det går helt i linje med alla absurda drev som går idag - patriarkatet, att alla svarta är nedtryckta av det vita samhället osv osv. Man målar upp otroligt generaliserande, förenklade bilder av verkligheten för att styrka sin världsbild och ståndpunkt.

Man skulle kunna göra en lätt vändning på fallet i fråga - att det var en känd kvinna som köpte sex av en manlig prostituerad. Hade det blivit samma uppmärksamhet? Hade många av dom som skriker sig hesa nu gjort det i så fall? Nej. Och bara denna lilla vändning av scenario förklarar klimatet idag. Helt snedvridet allting.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pythia
Snygg dam låter dig knulla om hon vill.

Ja, hon vill ju för 1500 svenska riksdaler, eller vad menar du?
Citera
2020-05-16, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keterparyd
Tydligen faller inga kvinnor för Horberto eftersom han måste betala prostituerade...

Det är klart de gör han har/hade ju en ung vältränad tjej, han kan få det han vill ha.
Citera
Moderator
Iknowafewthingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taenok
Var har jag gjort det?
Det jag tar upp är att du tvärsäkert förkastar det utan grund.
troligen får hon mer kunder om hon skriver 22 från polen än 28 från Rumänien.

Du ifrågasätter ju min bedömning och jag har presenterat mina skäl till den. Det jag skrev var att hon inte stämmer in på den officiella beskrivningen av den prostituerade.

Du får ju då själv göra en bedömning om en anonym kommentar som dessutom hävdar samarbete med polisen och att hon ljuger om sitt ursprung och sin ålder samt att hon utseendemässigt inte ser ut att vara 30 och från Rumänien men ändå är det är trovärdigare än att det är ett felaktigt utpekande.

Jag tror inte det men alla är vi ju olika.
Citera
Medlem
Thelonegunmans avatar
Jag plockade faktiskt på mig ett paket av Paolos pasta som reades ut i den lokala ICA-butiken. Kände mig lite smutsig trots att jag inte upprörs så mycket av att han torskat.
Det säger väl lite något av vilket stryk hans varumärke tar.

Krishanteringen är katastrof den med. Bättre att han kör en Frank Andersson kuken-ska-ha-sitt-tal för han är ryker ändå för i det här feministlandet har han gjort det absolut värsta man kan göra. Alla förstår att han ljuger med. Jag har ändå varit imponerad av det han lyckats bygga upp på sistone men nu ser allt ut att rasa.

Polisen plockar väl in torskarna efter utförd gärning när de lämnar bordellen? Eller satt det 11 män i trenchcoat i lägenheten när Simon Häggström stormade in? Har de nummerlapp och kallas in till den kvinna de ”bokat”? Intressant värld det där.
Citera
2020-05-16, 19:24
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torshammarn
Fel
Avoid Grevgatan 10 in Östermalm/ Stockholm. The police have had their eyes on that place for 2 years now and the girls living there are more than willing to talk and work together with the police to arrest their own clientele.
Vad är fel?
Det står tydligt Norrmalm i den länkade annonsen. Inte Östermalm - vilket är adressen som polisen hade tillslag på.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
ja precis, det var EN person som länkade till hennes profil och lite skämtsamt antydde att det var hon, typ. Sedan var det igång. Nu är det en trådsanning.

Stackars Debora. Hon får dra till ett annat land. Ingen kommer våga besöka henne.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nu-lugnar-du-dig
För att han köpte kvalitet enligt hans preferenser. Den typen av tjej som han ville knulla, inget tjafs som slukar tid utan någon som levererar direkt.
Hade jag gillat honom hade han fått både kvalitet och kvantitet, snabbt och omedelbart- gratis
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pythia
Du är rolig du.
Vet du skillnaden mellan en hora och ett luder?

En hora är en ärlig affärskvinna, ett luder är en opålitlig slampa.
Citera
2020-05-16, 19:25
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Och ändå vet du inte skillnaden på Östermalm och Norrmalm -- synd om dig då.
Så jävla trött du är. Gå in på en annan tråd och diskutera geografi. Du bor inte i! Stockholm.

Är det 6:e inlägget om stadsdelar? Prata om saker rörande ämnet.

Hur svårt är det för folk!!!

Tjejen är inte ens från Sverige.
Senast redigerad av Fabriksbyggnad 2020-05-16 kl. 19:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in