Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-08-22, 19:21
Medlem
Maxipower1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Sök på Chromes tilläggssida efter Flashback.

Tackar för det.

Tidigare hade jag ett tillägg som jag själv kunde välja om jag skulle se bilden. Vet du kanske vilket tillägg

Jag kan ha haft ??
2012-08-22, 20:52
Medlem
Jag har fäst tre flikar men varje gång jag startar upp chrome så måste jag lossa dom och leta reda på sidorna iallafall för dom startar inte själv utan dom ligger bara och tuggar
hur löser jag det?
2012-08-23, 00:24
Medlem
Fllimmers avatar
Hur får man endast ikoner på bokmärkena i chrome? Jag har det på explorer!
2012-08-23, 06:21
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fllimmer
Hur får man endast ikoner på bokmärkena i chrome? Jag har det på explorer!
Du redigerar bokmärket och har inget namn, bara adressen till länken.
2012-08-23, 23:34
Medlem
JMKKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrentLover
Även om du har "Do Not Track" kan du inte hindra Google från att spionera på dig via Chrome. Om du nu inte tycker om att bli spionerad på, byt till en webbläsare med öppen källkod.

Ska testa firefox samt sökmotorn duckduckgo
2012-08-25, 01:53
Bannlyst
Så jävla trött på Chrome nu. När man har massa flickar uppe med firefox och råka trycka på krysset så kommer det en varning ''Vill du verkligen stänga ner'' men på Chrome så stängs alltid sidorna fast an har massa flikar uppe när man råkar trycka på krysset.

Går det att fixa fram en varning i inställningar eller något så det blir som på firefox?
2012-08-25, 02:36
Medlem
KnifeCatchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanielAlves
Så jävla trött på Chrome nu. När man har massa flickar uppe med firefox och råka trycka på krysset så kommer det en varning ''Vill du verkligen stänga ner'' men på Chrome så stängs alltid sidorna fast an har massa flikar uppe när man råkar trycka på krysset.

Går det att fixa fram en varning i inställningar eller något så det blir som på firefox?
Du kan återställa flikarna automatiskt när du startar om Chrome.
https://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=sv&answer=95421&p=settings_reopen_pag es

...eller installera Chrome Toolbox där det finns en inställning för detta.
https://chrome.google.com/webstore/detail/fjccknnhdnkbanjilpjddjhmkghmachn
2012-08-25, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av primeramannen
Jag har fäst tre flikar men varje gång jag startar upp chrome så måste jag lossa dom och leta reda på sidorna iallafall för dom startar inte själv utan dom ligger bara och tuggar
hur löser jag det?

bump
2012-08-25, 16:11
Medlem
har två problem.
halva sidan laddar som när jag skulle börja skriva detta inlägg men händer bara ibland.
det andra problemet är att om jag går in på en annan tab på chrome så när man trycker på den igen så brukar den har fryst sig.
någon som vet hur jag kan fixa detta?
2012-08-25, 17:09
Medlem
KnifeCatchers avatar
Citat:
hur löser jag det?
Har du något exempel på en sida som inte funkar?
2012-08-26, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnifeCatcher
Har du något exempel på en sida som inte funkar?

Facebook ,Garaget och Gmail
2012-08-26, 04:50
Medlem
KnifeCatchers avatar
Citat:
Facebook ,Garaget och Gmail
Det enda jag kan tänka mig är om du automatiskt tar bort alla cookies när Chrome stängs ner.

Du kan testa att göra en ren installation av Chrome Canary som du kan ha parallellt med din nuvarande installation, men utan alla dina inställningar, extensions etc.

https://tools.google.com/dlpage/chromesxs/

Om Canary funkar så har du någon inställning (e.g. ta bort cookies) eller extension som strular.
Om Canary INTE funkar så är det troligtvis något annat program på din dator som ställer till det och inte Chrome i sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in