Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-08-19, 23:16
Medlem
knibens avatar
Jag har en desktop PC och en laptop.. När jag lägger till bokmärken på desktopen så finns de också där på laptopen. Hur avbryter man synken..? Svara inte logga ut för ja vill kunna vara inloggad...
2012-08-20, 10:28
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kniben
Jag har en desktop PC och en laptop.. När jag lägger till bokmärken på desktopen så finns de också där på laptopen. Hur avbryter man synken..? Svara inte logga ut för ja vill kunna vara inloggad...

Här finner du lite information om Chromes synkronisering -> https://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=sv&answer=185277&p=cpn_signin
2012-08-20, 17:56
Medlem
Maxipower1s avatar
Hmm lyckades ta bort mina tillägg i chrome.

Hade ett tilägg innan som gjorde så att man kunde se bilder direkt i olika forum här på FB

Kommer inte ihåg vad det hette... ngn som vet ?
2012-08-20, 18:00
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxipower1
Hmm lyckades ta bort mina tillägg i chrome.

Hade ett tilägg innan som gjorde så att man kunde se bilder direkt i olika forum här på FB

Kommer inte ihåg vad det hette... ngn som vet ?

Sök på Chromes tilläggssida efter Flashback.
2012-08-20, 19:17
Medlem
JMKKs avatar
OMG, nu har de ändrat i Chrome. Jag hade do not track plus samt AVG do not track och nu är de borta från Chrome.
Ska testa om de kan installeras igen. Google är väl sura för att de inte kan spionera på en så mycket som de vill.
2012-08-20, 19:46
Medlem
TorrentLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JMKK
OMG, nu har de ändrat i Chrome. Jag hade do not track plus samt AVG do not track och nu är de borta från Chrome.
Ska testa om de kan installeras igen. Google är väl sura för att de inte kan spionera på en så mycket som de vill.
Även om du har "Do Not Track" kan du inte hindra Google från att spionera på dig via Chrome. Om du nu inte tycker om att bli spionerad på, byt till en webbläsare med öppen källkod.
2012-08-20, 21:52
Medlem
knibens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Här finner du lite information om Chromes synkronisering -> https://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=sv&answer=185277&p=cpn_signin

tack som fan
2012-08-22, 10:02
Medlem
Sicilias avatar
Mitt Chrome har sedan en tid börjat larva sig. Det besynnerliga är att den enda drabbade sidan är just Flashback. Problemet är att hela sidan inte visas (i de flesta fall men inte alla). När jag först navigerar in på en tråd förefaller allt normalt men efter någon sekund dras scrollern ihop sig och visar endast en sida utan att det går att scrolla ned...

Någon som känner till problemet eller kanske framförallt lösningen? Segt att behöva öppna upp Explorer så fort jag ska in här.
2012-08-22, 17:04
Medlem
KnifeCatchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilia
Mitt Chrome har sedan en tid börjat larva sig. Det besynnerliga är att den enda drabbade sidan är just Flashback. Problemet är att hela sidan inte visas (i de flesta fall men inte alla). När jag först navigerar in på en tråd förefaller allt normalt men efter någon sekund dras scrollern ihop sig och visar endast en sida utan att det går att scrolla ned...

Någon som känner till problemet eller kanske framförallt lösningen? Segt att behöva öppna upp Explorer så fort jag ska in här.
Testa att öppna flashback i en incognito tab. Om det funkar där är det troligtvis någon extension som strular.
2012-08-22, 19:02
Bannlyst
Kan man inte spara bokmärken med Chrome?
2012-08-22, 19:04
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanielAlves
Kan man inte spara bokmärken med Chrome?

http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=sv&answer=95739
2012-08-22, 19:09
Medlem
WiDeNs avatar
Varje gång jag försöker logga in på facebook, (skrivit in e-post och lösen), och sedan trycker enter så öppnas ett nytt Chrome-fönster med facebooks hemsida, istället för att logga in. Vad fan handlar detta om?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in