oj, läste nu :P men fattar inte riktigt vad jag ska skriva? Kan du länka nått så jag vet exakt vad jag ska skriva
Här är min, antar det är Google Chromes standard: {google:baseURL}search?q=%s&{google:RLZ}{google:ac ceptedSuggestion}{google:originalQueryForSuggestio n}{google:searchFieldtrialPa rameter}sourceid=chrome&ie={inputEncoding} Tag bort alla space.
Har prövat den, men kan man inte har mer än 10? Satte nämligen min på 80 och det har inte skett någon förändring, går fortfarande bara att ladda ner 6 åt gången.
Här är min, antar det är Google Chromes standard: {google:baseURL}search?q=%s&{google:RLZ}{google:ac ceptedSuggestion}{googleriginalQueryForSuggestio n}{google:searchFieldtrialPa rameter}sourceid=chrome&ie={inputEncoding} Tag bort alla space.
Nu börjar jag bli jävligt less på att tömma cacheminnet varje gång jag vill se ett inbäddat videoklipp på t.e.x. Febers hemsida. Det gäller alla inbäddade, inte bara Youtube. Hittar inga långsiktiga lösningar till detta utan bara rådet om att tömma cacheminnet då det händer, men det händer ju hela tiden! Är det bara jag som stöter på detta? Vad göra?
Det är senaste versionen 20.0.1132.47 och operativsystemet är Mac OS X 10.7.4.
Nu börjar jag bli jävligt less på att tömma cacheminnet varje gång jag vill se ett inbäddat videoklipp på t.e.x. Febers hemsida. Det gäller alla inbäddade, inte bara Youtube. Hittar inga långsiktiga lösningar till detta utan bara rådet om att tömma cacheminnet då det händer, men det händer ju hela tiden! Är det bara jag som stöter på detta? Vad göra?
Det är senaste versionen 20.0.1132.47 och operativsystemet är Mac OS X 10.7.4.