Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-01-22, 21:26
Medlem
927s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jockmokk15
Ah det gör jag men ser jätte konstigt ut: http://piclair.com/lro75

sen vill jag inte logga in på banken utan att vara helt säker

och du har inte ändrat i några inställningar?
2012-01-22, 22:35
Medlem
Fundamentalists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 927
och du har inte ändrat i några inställningar?

Började fundera på det också. Det kan ju betyda att du fått något litet virus som ändrat i din hosts-fil som redirectar sådana adresser till fake-sidor. Sök igenom datorn efter virus och andra godsaker om problemet fortfarande återstår efter en stund.
2012-01-22, 23:11
Medlem
jockmokk15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fundamentalist
Började fundera på det också. Det kan ju betyda att du fått något litet virus som ändrat i din hosts-fil som redirectar sådana adresser till fake-sidor. Sök igenom datorn efter virus och andra godsaker om problemet fortfarande återstår efter en stund.
Hm okej ska jag göra
2012-01-23, 01:48
Medlem
927s avatar
Citat:
Hm okej ska jag göra

hur funkar det med ie?
2012-01-23, 15:23
Medlem
Citat:
Hm okej ska jag göra

Detta felet kan man även få om man har fel datum inställt på datorn, så kolla att det stämmer.
2012-01-23, 16:29
Medlem
jockmokk15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ercij
Detta felet kan man även få om man har fel datum inställt på datorn, så kolla att det stämmer.
Ja kan man tänka sig att det var så enkelt! Hade tydligen den 23 oktober 2012 inställt idag.

Tack för hjälpen alla!

Märket även att det behövdes en virus-sökning iallafall ^^
2012-01-24, 14:28
Medlem
LionKing75s avatar
Vet inte om detta tagits upp tidigare, men jag hoppas att någon vill besvara min fråga.

Vart hittar jag inställningen för att sparar användarnamn på diverse sidor med inloggning, t.ex. FB, så man inte behöver skriva in det varje gång. Är INTE intresserad av att spara lösenord, utan det är endast användarnamnet jag vill kunna spara.

Hade dessa sparade tidigare, men när jag valde att logga in på Chrome och sedan synka, så försvann de när jag synkade på en annan dator (där jag inte hade några användarnamn sparade)...

Tacksam för hjälp.
2012-01-24, 15:27
Medlem
lanzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionKing75
Vet inte om detta tagits upp tidigare, men jag hoppas att någon vill besvara min fråga.

Vart hittar jag inställningen för att sparar användarnamn på diverse sidor med inloggning, t.ex. FB, så man inte behöver skriva in det varje gång. Är INTE intresserad av att spara lösenord, utan det är endast användarnamnet jag vill kunna spara.

Hade dessa sparade tidigare, men när jag valde att logga in på Chrome och sedan synka, så försvann de när jag synkade på en annan dator (där jag inte hade några användarnamn sparade)...

Tacksam för hjälp.

Autofyll?
2012-01-24, 15:30
Medlem
LionKing75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lanzer
Autofyll?
Fan så enkelt det kan vara ibland.
Trodde att den funktionen var då Chrome själv fyller i adress och tfn.nr. i dessa "beställningsformulär", så den hade jag avbockad. Nu när jag bockade i den, så fungerade det precis som tidigare.

Tusen tack för ett enkelt och precist svar...
2012-01-25, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av engran
En fråga om Google Chrome

Jag undrar om man kan återställa raderad historik ?
- jag har lyckats raderat all min, och hade behövt några av sidorna..

tacksam för all hjälp

Misstänker du att pojkvännen porrsurfar?
2012-01-27, 14:23
Medlem
lanzers avatar
När ska Chrome 17 Stable släppas? Läste på IDG att den skulle släppas runt 25 Januari, jag har sedan dess klickat på "About Google Chrome" för att se om uppdatering finns tillgänglig!

Jag kan inte vänta!!! Ska jag gå till beta kanalen? Då lär ju Chrome 17 stable släppts bara för det. Know what I'm sayin'?
2012-01-27, 15:55
Medlem
alhfrs avatar
OK, fått ett rätt märkligt fel, inträffar oftast när Chrome varit igång ett tag (kan inte precisera mer än så tyvärr) men då hänger sig hela programmet (ibland) när jag stänger flikar med youtube-videos på sig (antalet verkar irrelevant)... Fan é de om?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in