Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-12-04, 20:36
Medlem
tunnsomlufts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Lär dig att använda inkognito...

Problemet här är att Chrome förmodligen var inloggad till din polares Google-konto. Då sparas historiken i molnet.

ok, men det ska inte finnas ett google konto. bara ett youtubekonto vad jag vet, och där är det ej automatisk inloggning.

och tack evelyn.t ska kolla uppet sedan.
2011-12-04, 22:55
Medlem
Asciis avatar
Hallå hallå!
Fick för några veckor sedan upp ett meddelande på alla sidor innehållande flash att det krävs "ytterligare plug-in program för att visa visa komponenter."
Visst, klickar mig vidare och uppdaterar java, mediaplayer samt flash till den senaste versionen av samtliga. Men.. Jag får fasiken inte bort meddelandet oavsätt hur många gånger jag klickar installera på knappen som syns på bilden. "Problem med installationen" hjälper inte heller då den bara checkar av så jag har den senaste versionen av allt jag behöver.

http://i41.tinypic.com/mcrn6v.png

Har ni fått upp likande meddelanden som aldrig vill försvinna? Hur löste ni det?

Fred
/Ascii
Senast redigerad av Ascii 2011-12-04 kl. 22:57. Anledning: Bild vore nog i sin ordning..
2011-12-05, 18:05
Medlem
Smurf-Kontos avatar
Hur får jag bort den lilla popup rutan som kommer så fort man håller på valfritt ord som översatts?
2011-12-07, 12:48
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurf-Konto
Hur får jag bort den lilla popup rutan som kommer så fort man håller på valfritt ord som översatts?
Du får nog ge lite mer information än så.
2011-12-07, 13:56
Medlem
k4d9s avatar
Google chrome byter standardsökmotor till yahoo när datorn startas om.
vad beror detta på?

Det är riktigt irriterande att behöva ändra tillbaka hela tiden..
2011-12-07, 13:58
Medlem
Bronkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ascii
Hallå hallå!

Har ni fått upp likande meddelanden som aldrig vill försvinna? Hur löste ni det?

Fred
/Ascii

Har också haft detta besvär. Faktum är att hela chrome börjat fitta rejält sista veckan. Är lika struligt på bägge datorerna.
2011-12-07, 14:21
Medlem
k4d9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ascii
Hallå hallå!
Fick för några veckor sedan upp ett meddelande på alla sidor innehållande flash att det krävs "ytterligare plug-in program för att visa visa komponenter."
Visst, klickar mig vidare och uppdaterar java, mediaplayer samt flash till den senaste versionen av samtliga. Men.. Jag får fasiken inte bort meddelandet oavsätt hur många gånger jag klickar installera på knappen som syns på bilden. "Problem med installationen" hjälper inte heller då den bara checkar av så jag har den senaste versionen av allt jag behöver.

Fred
/Ascii

Hur får du listan med favoriter/bokmärken att synas när du är inne på hemsidor? (den du har censurerat) jag har den bara på "ny flik"

skulle vara tacksam för svar, vill gärna också ha det
2011-12-07, 14:22
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k4d9
Hur får du listan med favoriter/bokmärken att synas när du är inne på hemsidor? (den du har censurerat) jag har den bara på "ny flik"

skulle vara tacksam för svar, vill gärna också ha det
Ctrl+Shift+B
2011-12-07, 20:45
Medlem
k4d9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Ctrl+Shift+B
nej
2011-12-07, 20:51
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k4d9
nej
Det ska fungera men det finns en väg till...

Klicka på verktyget-►bokmärken-►Visa bokmärkesfältet
2011-12-07, 22:10
Medlem
k4d9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Det ska fungera men det finns en väg till...

Klicka på verktyget-►bokmärken-►Visa bokmärkesfältet
tack så mycket! du har gjort min länk öppning effektivare med 3 dyrbara sekunder
2011-12-08, 02:20
Medlem
pinnenjaos avatar
Jag kan inte öppna google chrome, blir tokig. Sitter i IE och känner mig som ett handikappat mongo. Hjälp någon?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in