Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-09-03, 16:01
Medlem
Förvisso en ganska snabb och smidigt liten webbläsare. Men jag ser helt ärligt ingen anledning till att jag skulle välja den framför FF i dagsläget. Bara att en sån sak som att en adblocket saknas är ju katastrofalt dåligt. Nej, det får räcka med att jag använder deras söktjänst och mail för närvarande.
2008-09-03, 16:07
Bannlyst
Jag gillar den skarpt

Snabb och läcker. Det som är smått störande är att man inte riktigt vet vad google pysslar med. De gillar ju att spana på oss internetanvändare.

Men å andra sidan så skiter jag smått i det, precis som jag gör med gmail. Även om de nu poppar upp lite reklam här och där så bryr jag mig ärligt talat inte. Jag läser inte reklamen, och inte heller den reklamen jag ser här på FB.

Men det som är lite oroande är googles, enorma expansionstakt. Men å andrasidan så hoppas jag att de köper mitt nätbolag
2008-09-03, 16:17
Bannlyst
Visst, den får Firefox att verka långsam & ful men jag ser hellre att Firefox utvecklas åt det hållet (snyggare & enklare design + snabbare) än att jag ska behöva byta till en annan webbläsare som inte heller stödjer de Firefox-tilläggen som jag helt enkelt inte klarar mig utan.
Både som webbutvecklare och som vanlig webbanvändare.

Citat:
Ursprungligen postat av Taiga
Förvisso en ganska snabb och smidigt liten webbläsare. Men jag ser helt ärligt ingen anledning till att jag skulle välja den framför FF i dagsläget. Bara att en sån sak som att en adblocket saknas är ju katastrofalt dåligt. Nej, det får räcka med att jag använder deras söktjänst och mail för närvarande.

Det där håller jag med dig fullt ut om.
2008-09-03, 16:41
Medlem
Celerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chemist
Tummen upp imo
Jag tycker de ser helt ok ut och jag är van vid firefox så chrome va mer än tillräckligt snabbt.

Håller med. Kör med den nu och som det känns för närvarande så kommer chrome att bli min standardbrowser från och med nu.
2008-09-03, 16:45
Bannlyst
Någon som änsålänge har märkt några buggar som endast sker i Google Chrome men inte i Firefox?
2008-09-03, 16:45
Medlem
man_över_bords avatar
Rätt okej faktiskt. Fast jag lämnar inte firefox förens det har kommit ett adblock-plugin.

~mand
2008-09-03, 16:50
Medlem
Har märkt en cool grej, fanns säkert i firefox men har inte sett den där dock. Alternativet att öppna själv valda sidor i flikar när man startar är en mycket bra funktion. Men som sagt, om den finns i firefox ber jag om ursäkt
2008-09-03, 17:00
Medlem
ShmotZs avatar
Jag såg en kompis prova Chrome.. verkade dugligt men inget jag vill ta hem i vardagen. Firefox är på topp!
2008-09-03, 17:08
Medlem
http://evilfingers.com/advisory/google_chrome_poc.php

Intressant början.
2008-09-03, 17:08
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berwald
Är det bara jag som inte har kvar "Snabb länkar" längst upp i högra hörnet på Flashback med Chrome
Jag med
2008-09-03, 17:46
Medlem
SchackMatts avatar
Någon som har surfat in på about:% i Chrome?

Edit: Glömde varna om att länken kraschar Chrome. Ber om ursäkt, nnc.
Senast redigerad av SchackMatt 2008-09-03 kl. 18:08.
2008-09-03, 18:05
Medlem
nncs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SchackMatt
Någon som har surfat in på about:% i Chrome?
Ptja du fick mig iaf, din jäkel

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in