Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-09-14, 16:34
Medlem
ShmotZs avatar
Är det någon idé som vanlig användare till Chrome att ens använda det? Jag gillar faktiskt det väldigt mycket, men åtanke med denna recension av http://hd.se/skane/2008/09/10/vanliga-anvaendare-varnas-foer/ så.. ? Vad tycker ni?
2008-09-14, 20:14
Medlem
catlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darw
undrar samma sak. VÄLDIGT jobbigt att leta igenom varje text ifall du söker något speciellt i texten.

Som i alla andra program, Ctrl+F
2008-09-15, 15:01
Medlem
Crossmacks avatar
Enda riktiga klagomålet än så länge är att den är riktigt ful.

Lär inte bli standard på en mycket lång tid.
2008-09-15, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av catland
Som i alla andra program, Ctrl+F

Fast jag menade den där som man kunde lägga in olika search engines i. Brukade snabbt gå in på Wikipedia med hjälp av den.
2008-09-17, 11:22
Medlem
Cpt.Crunchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaGoose
Fast jag menade den där som man kunde lägga in olika search engines i. Brukade snabbt gå in på Wikipedia med hjälp av den.

Högerklicka i sökfältet> "Edit search engines"
2008-09-18, 00:54
Medlem
qrizzes avatar
Nu kanske jag är lite småseg på och testa webbläsaren.

Men min första inblick tyckte jag att den var rätt snygg. Att man kan se så mycket av sidan som möjligt pga. att flikarna är längst upp.

Men jag tyckte den var ganska seg när de gällde ladda sidor ifall man jämför med opera.
2008-09-18, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sholem
Vilken skitbrowser Chrome är. Nu har jag till och från testat den sedan den släpptes och flera gånger har den hängt sig och helt sonika stängt ner sig själv. Varför använda en mycket labil webbläsare när det t.ex. finns Firefox eller Opera som faktiskt fungerar väl?

Har aldrig crashat för mig.. Någon annan som har haft ovanståendes problem?
2008-09-18, 01:20
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -198
Har aldrig crashat för mig.. Någon annan som har haft ovanståendes problem?

Nja...den kraschade helt nångång och en gång kraschade bara en flik, men att jag avinstallerade berodde enbart på att den inte kunde konkurrera med Firefox.
Som en "nybörjarbrowser" - om uttrycket tillåts - tror jag dock att Chrome kan vara bra.
2008-09-18, 04:37
Medlem
Distanssamtals avatar
Mja.. Testade Chrome nyligen och tycker inte den är alltför het.. Chrome känns för tom helt enkelt men det är ju ett stort plus att den är snabb, dock inte särkilt trevlig minneshantering av flikar den använder sig av.

Så som det ser ut nu så föredrar jag Opera framför Chrome.
2008-09-18, 20:45
Medlem
ShmotZs avatar
Någon som vet när riktiga Chrome kommer ut? Inte betan?
2008-09-18, 22:40
Medlem
Distanssamtals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShmotZ
Någon som vet när riktiga Chrome kommer ut? Inte betan?

Vad sägs om ...Aldrig? Det är liksom så Google brukar göra, i princip allt dem har släppt ut ligger i ständig Beta. Bra sätt att hålla ryggen fri antar jag
2008-09-18, 23:04
Medlem
Vad är kortkommandot för att gå direkt till startsidan? Alla andra webbläsare har en hem-knapp men inte Chrome.

Lyckades ordna så en hemknapp syns (skiffnyckel/options/homepage), men jag undrar fortfarande om det finns ett kortkommando istället.
Senast redigerad av snabelmannen66 2008-09-18 kl. 23:09.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in